AndroidHealthClinic

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

jah, was weer lekker!!

Lekker bezig weer!

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond weet trainen na 3 dagen niet kunnen trainen :) bijgevoegd een fotootje, begin nu toch wel mn abs te zien bovenaan. Rondom mn navel blijft een "probleem gebied". Maar het begint te komen :D
2ntlr1k.jpg

3 dagen rust kan ook geen kwaad..
dat gaat u'm wel worden die buikje...

Looking good Moess!

Zoals TheRay al aangeeft, drie dagen rust kan heus geen kwaad!

Je buikje is goed opweg! Zal vast goed voelen als je in de spiegel kijkt:D

3 dagen rust kan ook geen kwaad..
dat gaat u'm wel worden die buikje...

Looking good Moess!

Zoals TheRay al aangeeft, drie dagen rust kan heus geen kwaad!

Je buikje is goed opweg! Zal vast goed voelen als je in de spiegel kijkt:D

Thnx :D ja ben er behoorlijk blij mee. Al kan het natuurlijk nog een stuk beter. Maar vergeleken met een jaar terug....

Njaa ben wel weer klaar met de rustdagen :D vanavond weer lekker sporten :)

Not bad, not bad!

Strak buikie, goed bezig :thumb:

Eh dikke gaat eens afvallen.. Niks 3 dagen rust! 3 dagen die-hard trainen en niet eten.

:trollface:

Gaat erg lekker zo te zien. Vind het helemaal geen probleem zone rond de navel. Gewoon netjes:thumbs:

Ziet er gewoon top uit hoor!
Lekker doorgaan en die abs komen er wel!

Je broek hangt los! :o

Flinke progressie, zowel tov de linkse foto als de rechtse foto van je begin post :)
Probleemgebied ben ik al te bekend mee, als je een magische manier vindt om het op te lossen hoor ik het graag!

Keep it up!

Eh dikke gaat eens afvallen.. Niks 3 dagen rust! 3 dagen die-hard trainen en niet eten.

:trollface:

Gaat erg lekker zo te zien. Vind het helemaal geen probleem zone rond de navel. Gewoon netjes:thumbs:

Haha ja ik weet het. Ik denk dat ik deze week maar als compensatie op 300kcal en 2 uur trainen per dag doe voor die 3 gemiste dagen!! :roflol:

Ziet er gewoon top uit hoor!
Lekker doorgaan en die abs komen er wel!

Vast wel :) moest het gewoon ff vastleggen. Toen ik mn buik vanochtend ineens in de spiegel zag dacht ik: dat is een foto waard :D

Wereld van verschil inderdaad. Dit voelt vast 1000 keer beter :D

Ja zeker! Ongelofelijk wat je in een jaartje kan doen, als je het maar wil en ophoud met smoesjes maken.

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Je broek hangt los! :o

Flinke progressie, zowel tov de linkse foto als de rechtse foto van je begin post :)
Probleemgebied ben ik al te bekend mee, als je een magische manier vindt om het op te lossen hoor ik het graag!

Keep it up!

Thnx :D

En nee als ik het antwoord had dan had ik het graag met je gedeeld. Maar helaas.

Thnx voor de waarschuwing. Loop nu al uren met een loshangende broek en mensen keken me al zo raar aan.

Goed bezig hoor =)

nice moess!!! very very nice

Daar komen de abs! Al klaar voor de zomer?;)

nice moess!!! very very nice

Thnx :D
Daar komen de abs! Al klaar voor de zomer?;)

Haha nee, ik ben beetje eigenwijs als het om deze zomer gaat. Ben aant het bulken. Wel minimaal om eerst te zien hoe het bevalt. Dus wss is het wel weer bye bye abs maar ach.

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Vandaag weer een training met mn vriend erop zitten. Rug stond op het programma! Merk nu ik deze zelf minder intensief train ik het lastiger heb. Of nou ja, niet lastiger maar ik train mijn rug anders. Maar dat geeft niet, het was een lekkere training. En de afwisseling af en toe is ook leuk!

Na de training thuis nog even Insane abs gedaan, mn vriend vond het niks xD te ingewikkeld, doe wat hem betreft maar gewoon crunches en situps.

Pully op borst
10X27,5
8X27,5
6X32
4X32

Deadlift
10X30
8X30
6X30
4X35
(Deadlift ging vorige x ook minder, probeer nu eerst de techniek weer goed te krijgen voor ik weer 40 ga doen)

Rugstrekken op hyperextension bankje
4X10X10

Bent over row
10X20
8X20
6X20
4X25

Zittend roeien/pulley small grip
10X27,5
8X27,5
6X32
4X32

Edit: was deze oefening vergeten te melden.
Pulldown met gestrekte armen
10X22,5
8X22,5
6X27,5
4X27,5

Laatst bewerkt:
Goed bezig geweest weer! :)

Pully op borst wil zeggen dat je op je borst ligt? Nog nooit van gehoord namelijk.
Flink wat rug oefeningen, netjes!

Terug
Naar boven