AndroidHealthClinic

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

Naast mn trainingen doordeweeks ga ik nu ook mijn wandeltraining opschroeven naar 2x per week.

Want ik ben officieel ingeloot voor de Nijmeegse vierdaagse :D ik ga samen met een wandelpartner 40 kilomter per dag lopen.

Daarom ga ik de komende weken meer wandelen. 2x per week. 1 dag een korte wandeling van ongeveer een uur en een wandeling as week van 25 kilometer en iedere week iets meer. Op deze dagen zal ik dus ook een stuk meer eten dan normaal. Aangezien ik met een 20 kilometer wandeling zo'n 900 kcal verbrand.

gaaf ingeloot zijn.
veel succes in je voorbereiding en de 4daagse zelf natuurlijk!

Naast mn trainingen doordeweeks ga ik nu ook mijn wandeltraining opschroeven naar 2x per week.

Want ik ben officieel ingeloot voor de Nijmeegse vierdaagse :D ik ga samen met een wandelpartner 40 kilomter per dag lopen.

Daarom ga ik de komende weken meer wandelen. 2x per week. 1 dag een korte wandeling van ongeveer een uur en een wandeling as week van 25 kilometer en iedere week iets meer. Op deze dagen zal ik dus ook een stuk meer eten dan normaal. Aangezien ik met een 20 kilometer wandeling zo'n 900 kcal verbrand.

Gefeliciteerd? Chill iig ;)

25km, ben je dan 4 a 5 uur aan het lopen?

• Topic Starter Topic Starter
Gaaf dat je mee gaat doen! zal je inderdaad wel flink voor bij moeten eten ja!
maar dat moet lukken hoor. je krijgt er ook honger van he!

Afgelopen week getraind maar niet gelogd. Gisteren biceps en triceps getraind, weet de gewichten helaas niet meer. Ook gisteren 11 kilometer gewandeld :)
23suq6x.png

Vandaag een heerlijke benentraining gehad!
Legpress met 1 been
8X18
6X20,5
4X25
2X27,5PR

Squats
8X30
6X35
4X40
2X45PR

Hipthrusts (eerste x deze oefening. Heb hem met de schouders op een step gedaan, voeten op de grond en een barbell met gewicht op mn heupen)
8X15
6X20
4X25
2X30

Legextension
8X27,5
6X32
4X39PR
2X52PR BAM!

Legcurl
8X39
6X52
4X59PR
2X61,5PR

Staand kuitheffen in legpress
10X45
10X52PR
10X59PR

Staand pauzed kuitheffen
10X eigen gewicht ieder been

Onderstaande 2 oefeningen met elkaar afgewisseld.

Morgen trainen met een vriendin en vrijdag 25 kilometer wandelen :)

Lekkere training hoor!
Maar watvoor LegPress hebben jullie dat je dat staand kan doen?? Die Calves..

Lijkt hell93's log wel, al die pr's.

Brb, omw to neerbosch oost

Lekkere training hoor!
Maar watvoor LegPress hebben jullie dat je dat staand kan doen?? Die Calves..

Geen idee haha, ik doe gewoon mn kont wat omhoog. De calf machines waren al bezet dus dan maar in leggpress.

Lijkt hell93's log wel, al die pr's.

Brb, omw to neerbosch oost

Haha ja was echt een epische training :D ben er erg blij mee. Haha en succes. Daar woon ik niet xD

Foto's: Van 73 kilo naar 57 kilo. Volgende doel: Spieren!!

Ahh zo, dus gewoon niet gaan zitten.. Ik snap!

Vandaag gewandeld in Olst en omgeving. Verder niet getraind want daar kan ik niet tegenop eten haha. veel kcal verbrand met wandelen en dat heb ik al extra moeten eten. Hebben gemiddeld 5,5 km/u gewandeld dus prima :)
167qalj.png

Supertof dat je de vierdaagse gaat lopen!
Lekkere training ook man, zoveel PR's. Die legcurl is echt sterk!

Neerbosch oost kom ik door de weeks altijd langs op, zie daar vaak zat mensen joggen :rolleyes:
Tof van de vierdaagse! Ik geniet wel mee door te zomerfeesten :)

Hoe ging dit wandelen dan, want zo ver in de voorbereiding zitten en 25km wandelen is niet zeker niet slecht toch?

Neerbosch oost kom ik door de weeks altijd langs op, zie daar vaak zat mensen joggen :rolleyes:
Tof van de vierdaagse! Ik geniet wel mee door te zomerfeesten :)

Hoe ging dit wandelen dan, want zo ver in de voorbereiding zitten en 25km wandelen is niet zeker niet slecht toch?

Ja klopt is een mooi stuk om te wandelen/hardlopen! 25 is makkelijk vol te houden. Volgende week 35, maar mijn wandelmaatjes willen weer 25, maar ik ga gewoon voor de 35 haha.

Nicee die wandelingen! En goeie pr's :D

Zo ik ben lang inactief geweest. Had gewoon geen zin om te loggen. Ik merkte dat ik weinig zin had om iedere X al mn gewichten en trainingen bij te houden. Heb natuurlijk niet stil gezeten en maak progressie :) heb mn voedingsschema weer aangepast haha. Ben natuurlijk blijven trainen en druk aan het wandelen. Afgelopen vrijdag 35 kilometer in mn uppie gewandeld van Zwolle naar Nijverdal.

Mijn voedingsschema nu:
33u4tg6.jpg

Groente eet ik ook na het trainen, staat er alleen niet bij.

Gisteren biceps en triceps gedaan en vandaag flinke spierpijn ondanks dat de training gewoon k*t ging. Vanavond weer, nog geen idee wat ik ga trainen.

Geen bloembollen?

Altijd even nuttig jouw bijdrage, zoals ik het gewend ben ;)

Terug
Naar boven