AndroidHealthClinic

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

• Topic Starter Topic Starter
wordt er hier nog gedoet???

Ik ben ook afgevallen, waarom heeft mijn topic geen 15 pagina's met reacties?!

Ja en dat wss ook. Nu graag weer on topic :)

Ik beeldde me in hoe je aan een latpully wilde trekken terwijl je op je borst ligt. Lijkt me vrij lastig :P

Haha ja lijkt mij ook :p denk als ik dat probeer ik door iemand uit het krachtzaaltje gezet wordt en op een loopband wordt gezet. Plus uitlachen voor de rest van mn leven.

Nooit gezien dit logje? Heb een tijdje onder een steen gewoond hoor ;)
Nette prestatie zeg, respect!

En meteen IN :)

Nooit gezien dit logje? Heb een tijdje onder een steen gewoond hoor ;)
Nette prestatie zeg, respect!

En meteen IN :)

Thnx :) ja hij staat in een rare sectie. Was nooit als log bedoeld maar wel geworden. Komt nu ook goed uit aangezien je geen foto's meer mag plaatsen als vrouw zijnde in de gewone log sectie.

En leuk! :D

Haha die avatar ook, hoe kon jij eigenlijk onder de PunRadar geleefd hebben hier op DBB?
Oh ja sorry ik waarschuw vast, want overal waar ik post veranderd het meestal in slowchat :o
Maar ik zal me proberen in te houden :D

Haha die avatar ook, hoe kon jij eigenlijk onder de PunRadar geleefd hebben hier op DBB?
Oh ja sorry ik waarschuw vast, want overal waar ik post veranderd het meestal in slowchat :o
Maar ik zal me proberen in te houden :D

Geen idee, denk dat je Punradar stuk is ofzo :dunno:

Maar ik wil de slowchats tot een minimum beperken dus houd je idd maar in ;) :D

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

Vandaag een biceps en triceps training er op zitten :) was de eerste x volledige armen training. Vooral die eerste oefening zorgt echt voor een heerlijke pomp in je armen!

Biceps curlen (21en, 7 reps van beneden tot half, 7 van half tot boven en 7 van beneden tot boven)
21X7
21X7
21X7
21X7

Dumbbell curlen
10X5
8X6
6X7
4X8PR

Preacher curl
10X11,5
8X13,5
6X13,5
4X16PR

Triceps pushdown (Again 21en)
21X20,5
21X20,5
21X20,5
21X22

Kickbacks
10X7
8X9
(Hierna gekapt, ging niet lekker en werd er sacherijnig van, deed de kickbacks met kabel, alle bankjes waren bezet, voortaan weer gewoon met dumbbell)

Skullcrushers met dumbbells
10X4
8X4
6X4
4X5

Mooie buik al! :D En lekkere training gehad, geloof goed dat dat een lekkere pomp geeft :)

Naast mn trainingen doordeweeks ga ik nu ook mijn wandeltraining opschroeven naar 2x per week.

Want ik ben officieel ingeloot voor de Nijmeegse vierdaagse :D ik ga samen met een wandelpartner 40 kilomter per dag lopen.

Daarom ga ik de komende weken meer wandelen. 2x per week. 1 dag een korte wandeling van ongeveer een uur en een wandeling as week van 25 kilometer en iedere week iets meer. Op deze dagen zal ik dus ook een stuk meer eten dan normaal. Aangezien ik met een 20 kilometer wandeling zo'n 900 kcal verbrand.

Terug
Naar boven