Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is dat die boven de action? Huisgenoot van mij traint daar![]()

maar nee ik ben natuurlijk all natural bber, moeilijk te geloven met mijn rockhard body en krachtstats maar het is echt waar. Daar naast doe ik vitamine A en D, veel gevaarlijker 
als je een X een rocker met baardje en bruin halflang haar ziet rondlopen dan is dat mn huisgenoot. En als hij geen gewichten in zn handen heeft dan mag je hem meppen, daar zou hij mee beginnen namelijk haha.Je zou hcg moeten proberen, zelf beetje zwanger worden beetje zelf urine injecteren beetje 20kg afvallen werkt echt.
Ben je zwanger dan? Anders zit er geen hCG in potverdomme.Sounds like a plan. Wilde altijd al 46 kilo wegen. Kan ook wel handeltje beginnen. Urine kopen?
IK zie positieven berichten hier, lekker bezig Moes...
Groetjes, reetje...

Je foto is nu mijn bureaublad.
Goed bezig jij! Keep up the good work!

Ben je zwanger dan? Anders zit er geen hCG in potverdomme.

Was dat van 1 dag, of is dat jouw standaard schema?
dunno, ik zou het afronden op papier. Niet dat het veel uitmaakt![]()
Ai ai, goed geleide bloemist. Jij weet van binnen en buiten bloemen. Ik voorspel een fleurige toekomst voor je.Nee maar ik ben wel druk aan het oefenen, is ook belangrijk. En ik doe natuurlijk eerst een klein marktonderzoek. Wil wel weten of er vraag naar is voordat ik hier zwanger met een hcg overschot zit. Kleine DESTEP en SWOT. jwz
good to be back.