AndroidHealthClinic

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

• Topic Starter Topic Starter
hey daar ben je weer! had je al gemist. En gelijk een nieuwe oefening, lekker!

Haha ja ja, tijdje weer afwezig geweest. Had gewoon geen zin om te loggen. Maar ik ben der weer haha. De Squat vandaag was stuk lager dan normaal maar mn benen voelden al als spaghetti dus ik dacht maar ff rustig doen en hem goed diep pakken.

Haha ja ja, tijdje weer afwezig geweest. Had gewoon geen zin om te loggen. Maar ik ben der weer haha. De Squat vandaag was stuk lager dan normaal maar mn benen voelden al als spaghetti dus ik dacht maar ff rustig doen en hem goed diep pakken.

sorry, ik moest heel kinderachtig om deze zin grinnikken.

Maar ik snap wat je bedoeld: form > weight

Lekker getraind!! Goed dat je er weer bent! :)

Volgens mij had ik nog niet gezegd dat ik je log ook volg! Erg leuk om te lezen! Mooie resultaten geboekt al zeg en lekkere trainingen!!

sterk hoor van 73 naar 57 groot verschil zal ik op de foto's in je openings post

Volgens mij had ik nog niet gezegd dat ik je log ook volg! Erg leuk om te lezen! Mooie resultaten geboekt al zeg en lekkere trainingen!!

sterk hoor van 73 naar 57 groot verschil zal ik op de foto's in je openings post

Thnx allebei :)

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

Btw voor wie het leuk vind, ik heb ook een instagram account, vind het altijd leuk om anderen te volgen :) mn instagram account is Mrloess.

Vandaag rustdagje, morgen avond weer knallen.

goed verschil!

Vanochtend rug en schouders gedaan. Daarna nog 20 min hiit op de loopband.

Was gewoon lekkere training :) morgen niet want dan moet ik werken en zondag ga ik 30 kilometer wandelen.

30km :eek: Succes!

Haha bedankt. Moet goedkomen. Heb vorige week 35 kilometer gewandeld alleen, met klote weer, van mijn huis in Zwolle naar mn ouders huis in Nijverdal. Zondag loop ik 30 met 2 anderen en heerlijk weer :) en heb nieuwe schoenen, speciaal voor asfalt. Mijn oude gaven niet genoeg demping.

Die 30 km zal je vast lukken! Lekker met dat mooie weer! Genoeg proviand en drinken mee en gaan!
Ik moet zelf altijd uitkijken met nieuwe schoenen direct een afstand lopen. Heb jij daar geen last van? Dat je ze eerst wat in moet lopen?

Ja ik heb de afgelopen dagen op rond gelopen. Denk dat het wel goed komt :)

:thumb: dan moet het vast en zeker goedkomen. :)

Echt een gigantisch verschil met mijn oude. Dat waren gewoon goedkope van de ANWB. Toen de tijd niet speciaal voor 4daagse ofzo aangeschaft. Nu paar lowas die 3x zo duur waren. Toen ik ze aantrok dacht ik gelijk: dit zijn ze.

Ik vind het iig leuk om op verschillende maniere actief te zijn, krachttraining, cardio en wandelen :)

Haha bedankt. Moet goedkomen. Heb vorige week 35 kilometer gewandeld alleen, met klote weer, van mijn huis in Zwolle naar mn ouders huis in Nijverdal. Zondag loop ik 30 met 2 anderen en heerlijk weer :) en heb nieuwe schoenen, speciaal voor asfalt. Mijn oude gaven niet genoeg demping.

pics

29vz7mw.jpg

Nice! :)

Lig al sinds vrijdag non stop ziek op bed. Helaas dus vandaag niet kunnen wandelen. Ik vermoed dat ik morgen ook nog ziek ben aangezien het vandaag nog niks beter is. Baal er behoorlijk van, heerlijk weer en ik lig maar in bed of op de bank.

Terug
Naar boven