AndroidHealthClinic

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

Das echt balen meid. Heb je er zo naar uitgekeken en dan dit... :(
Beterschap.

Even stukje in de buitenlucht lopen kan wonderen doen, zeker met dit weer!

Balen zeg, je was net lekker bezig!

ahhh dat klinkt supernaar, beterschap!

• Topic Starter Topic Starter
Ja kan echt niks qua sport :( en ben nu in 2 dagen 2,5 kilo kwijt, mooi klote. Al zal het voornamelijk vocht zijn. Maar toch.

Vanavond 5k met mijn vriend hard gelopen, om half 9 vertrokken. 2 maal brug op en af gerend (2x als een malle de trap op). Toen we weer bezweet in de achtertuin zaten stelde ik voor om ff weer naar de brug te lopen om alsnog een paar x de trap op en af te rennen. Dus dat nog wat keren gedaan, paar wedstrijdjes (onderweg naar de brug nog even wat pull ups geoefend in een speeltuin) en nu net weer thuis. Lekker bijkomen op de bank :)

Ik lees je bericht nu pas... over het afvallen. Ik had dat ook toen ik de eerste weken niet kon sporten. Het vocht gaat ook weg uit je spieren. Dat vocht is er zo weer bij:)

Lekker bezig in ieder geval met de cardio!

Ik lees je bericht nu pas... over het afvallen. Ik had dat ook toen ik de eerste weken niet kon sporten. Het vocht gaat ook weg uit je spieren. Dat vocht is er zo weer bij:)

Lekker bezig in ieder geval met de cardio!

Ja. Ach er zit alweer een kilo bij haha. Ik kan weer normaal eten. Heb alleen nog niet getraind omdat ik dit weekend bij mn vriend was en zn zoontje er was. Dus vanavond weer voor het eerst gesport. Morgen staat er weet kracht op het programma! (EIN-DE-LIJK :D)

Fijn dat je weer normaal kan eten. Je bent in ieder geval weer beter en dat is mooi!
Even een break ertussen en morgen weer knallen! Geniet ervan he!

Net weer getraind. Planning was schouders en borst maar was zo druk en we waren vrij laat dat ik maar benen ben gaan doen en mn vriend borst en schouders.

Legcurl
20x27,5
20x27,5

1 legged legpress
10x27
8x27
6x27
4x36 PR volgens mij.

Edit: ik vergat gewoon de sldl! Terwijl ik daar PR op had!
10x30
10x35
10x35
10x45PR
Einde Edit.

Squats (ben opnieuw laag begonnen met gewicht want wil mezelf diepere squats aanleren, kon 45 tot parallel maar doe nu echt ass to the grass)
10x30
10x30
10x30
10x30

Lunges
10x20
10x20
10x20

Calf raises
20x27,5
20x27,5

En toen wilde de fff sluiten :o

Laatst bewerkt:
ATG squats, that's it :cool:
Prima volume, goed bezig geweest!

Nette squats

Ziet er goed uit lady!

Gaat goed! en beter laag beginnen en techniek goed pakken dan te hoog starten!

ass to the grass rocks!!

je gaat lekker Moess

Terug
Naar boven