AndroidHealthClinic

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond rug en biceps getraind. Damn wat was het druk. Was echt niet normaal. Deze X mijn training bijgehouden in de app Jefit op aanraden van Punjab. Was ff uitvogelen hoe en wat maar werkt prettig!

Deadlift
10x30
10x35
10x35

Chin ups (kan ik totaal niet maar wil het leren. Dus deed ze met ondersteuning van mn vriend)
5x
2x

Barbell bent over row
12x20
10x25
10x25

Wide grip pulldown behind neck
30x22,5
30x22,5

Wide grip lat pulldown
10x22,5
10x27,7

Dumbbell curl
12x5
12x6
10x6
10x6

Barbell curl (20 sec pauze tussen reps)
12x13,5
12x18
10x13,5

Barbell curl
30x13,5

Tussen de laatste 2 barbellcurls moest eigenlijk nog Spider curl maar alles was bezet.

Hierna nog 20 min cardio gedaan op home trainer.

curls for the gurls? :)

Lekkere training.

Probeer met chin ups anders gewoon negatives te doen. Dus hoog beginnen en uit laten zakken en proberen op te trekken. Dan gewoon weer hoog beginnen. Je komt op een gegeven moment vanzelf boven.

enne. mijn gewichten zijn ook niet impressive. maar het gaat om de prikkeling van je spieren. Je geeft wat je kan en dat gaat met de tijd wel omhoog in gewicht!

Lekkere training.

Probeer met chin ups anders gewoon negatives te doen. Dus hoog beginnen en uit laten zakken en proberen op te trekken. Dan gewoon weer hoog beginnen. Je komt op een gegeven moment vanzelf boven.

enne. mijn gewichten zijn ook niet impressive. maar het gaat om de prikkeling van je spieren. Je geeft wat je kan en dat gaat met de tijd wel omhoog in gewicht!

Ja dat was mijn plan met de chin ups. Alleen ik kan 1 negatief doen en vervolgens niet meer omhoog komen haha. Maar dit was de eerste x dat ik het echt probeerde dus dat gaat vanzelf lukken.

En idd die gewichten komen nog wel :) je moet toch ergens beginnen toch :)

Ik begon ook met 1 negative.
Ik pak een bench erbij en stap daarop. Ik begin hoog en laat uitzakken en probeer omhoog te komen.
Lukt dat niet dan laat ik los stap meteen weer op en weer een negative... dat doe ik 5 keer. Dan pauze en weer. Gewoon 3 sets. Het komt echt!

Ik begon ook met 1 negative.
Ik pak een bench erbij en stap daarop. Ik begin hoog en laat uitzakken en probeer omhoog te komen.
Lukt dat niet dan laat ik los stap meteen weer op en weer een negative... dat doe ik 5 keer. Dan pauze en weer. Gewoon 3 sets. Het komt echt!

Thnx voor de tip :) zal de volgende x eens gaan proberen. Mits de benches vrij zijn haha.

Jaag je er gewoon iemand af :D

Sws, ik imponeer die bitches daar. Ze willen me allemaal. Uhh nee mijn gewichten zijn niet echt impressive om de dames mee te versieren.

En oh ja: ik val niet op meiden en ik ben al voorzien xD

out
geintje :kiss:
gaat niet om de kilo's, maar om de grootte van je biceps :)

Kan ik best doen. Met uitgaan jaag ik ongewenste mannen ook altijd weg. Kan best ook een b*ch zijn in de gym.

Ohhhhh dan komt het helemaal goed. Mijn biceps zijn massive. Not :(

Maar jij doet t ook niet voor de gurls :p En lichaam op foto in OP is goed, en dat is al ruim 5 maanden geleden dus zal alleen maar beter zijn

Aah je bent lekker bezig toch, komt allemaal vanzelf als je goed blijft eten en trainen!

Haha af en toe een b*ch kunnen zijn is niets mis mee, is soms wel nodig.
Nice trainn en die chin ups kosten tijd, lukt wel gewoon wegjagen die gasten van de benches.

Vandaag borst, schouders en triceps getraind. Was lekker rustig in de sportschool. Ook wel eens fijn :)

Was aardig gesloopt van werk, het was gestoord druk maar toch ging trainen wel aardig.

Benchpress
12X15
12X25
10X25
10X25

Dumbbell flys schuine bank
12X5
12X4
10X5
10X5

Declined dumbbellpress
12X8
12X8
10X8
10X8

Zijwaarts heffen
14X4
12X4
10X5
8X5

Pec rear delt
14X13,5
12X18
10X18
8X18

Upright row
14X13
12X18
10X22,5
8X27,5

Skullcrushers
12X7,5
12X7,5
10X7,5
10X7,5

Triceps pushdown
21X22,5
21X22,5
21X22,5
21X22,5

Pfoe lekker volume gedraaid zeg! Nice :thumbs:

Lekkere training en flink volume!

hehe gewoon doorgaan en ze gaan voor je aan de kant kennelijk ;)
wat de rest al zeg: flink volume!

Pfoe lekker volume gedraaid zeg! Nice :thumbs:

Lekkere training en flink volume!

Dank u dank u :D

hehe gewoon doorgaan en ze gaan voor je aan de kant kennelijk ;)
wat de rest al zeg: flink volume!

Oh ik laat me ook niet op mn kop zitten. Ik lijk misschien wel lief maar dat valt wel mee als iemand me dwars zit of me niet aanstaat haha.

leuke tren
eindigen met 84 reps pushdown :eek:

Terug
Naar boven