MuscleMeat

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

Sexy beast

Lekkere trainingen!

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond stond weer borst, schouders en triceps op programma. Ging met vriendin naar de gym en die is geopereerd aan haar enkel dus beter maar niks met benen. In ieder geval niet te zwaar.

Maar het was natuurlijk belachelijk druk en er was letterlijk niks vrij. En heel toevallig zou bodypump net beginnen dus toen hebben we dat maar gedaan. Laatste x is denk ik wel 3 maand geleden ofzo.

Kon alles duidelijk zwaarder doen en vooral triceps was een gigantische verbetering. Deed ik eerst nog geen kwart van de routine met een 2,5 schijf (beide handen) en maakte ik het af met een 1 kilo schijf, vandaag de complete routine met 5 kilo schijf gedaan. Leuk om te zien :)

Vervolgens weer 15 min naar huis gefietst en daarna nog even 25 minuten hard gelopen waar ik nu net van terug ben. Prima avond dus!

Vanavond stond weer borst, schouders en triceps op programma. Ging met vriendin naar de gym en die is geopereerd aan haar enkel dus beter maar niks met benen. In ieder geval niet te zwaar.

Maar het was natuurlijk belachelijk druk en er was letterlijk niks vrij. En heel toevallig zou bodypump net beginnen dus toen hebben we dat maar gedaan. Laatste x is denk ik wel 3 maand geleden ofzo.

Kon alles duidelijk zwaarder doen en vooral triceps was een gigantische verbetering. Deed ik eerst nog geen kwart van de routine met een 2,5 schijf (beide handen) en maakte ik het af met een 1 kilo schijf, vandaag de complete routine met 5 kilo schijf gedaan. Leuk om te zien :)

Vervolgens weer 15 min naar huis gefietst en daarna nog even 25 minuten hard gelopen waar ik nu net van terug ben. Prima avond dus!

Dat dere progressie. Goed bezig!

goede cut
Cliffs van pics int topic :D:eyebrow:

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

Vanavond weet trainen na 3 dagen niet kunnen trainen :) bijgevoegd een fotootje, begin nu toch wel mn abs te zien bovenaan. Rondom mn navel blijft een "probleem gebied". Maar het begint te komen :D
2ntlr1k.jpg

Hoelang denk je nog ongeveer voordat ik zo'n sickening fysiek heb?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De nieuwe outfit is binnen. Broek en top van h&m. Ze hebben daar echt leuke dingen en lekker betaalbaar! Vanavond de broek maar eens met wat squats uitproberen hehe.

6rk1p1.jpg

Ik ben afgelopen mei begonnen met afvallen, de reden zien jullie wel aan de beginfoto af. Ik woog toen 73 kilo. Sinds oktober weeg ik 57 kilo en ben ik klaar met afvallen. Sindsdien heb ik een beetje van alles met mn voeding en training gedaan, had geen duidelijk doel dus kon mezelf niet goed motiveren. Wel heb ik er altijd op gelet dat ik niet meer aankwam of afviel. Nu heb ik eindelijk voor mezelf een eet- en trainingsschema gemaakt en ben daar afgelopen week mee begonnen. Mijn doel: Spieren kweken!

Eigenlijk wilde ik nu gewoon mijn progressie van het afgelopen jaar laten zien. Ik weet dat ik er op foto 1 niet uitzag dus haatcomments mogen voor je worden gehouden ;)

Als het goed is volgen er vanaf nu maandelijkse fotos om mijn progressie bij te houden :)

Maar OT: goed bezig mevrouw, hoeveel kg heb je dr nu al op?

goede cut
Cliffs van pics int topic :D:eyebrow:

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

Maar OT: goed bezig mevrouw, hoeveel kg heb je dr nu al op?

Haha waarom al die foto's citeren? XD Uhmm nou ik ben ondertussen nog maar paar x van gedachte veranderd en ga toch maar bulken na de zomervakantie. Merkte dat ik toch onzeker werd van eventueel vet enzo, bikini proof zijn etc. Blijf toch een meid haha. Dus eet nu weer op onderhoud/100 a 200 erboven (hangt van de dag af) en zit nu op 58 kilo. Dus 2 kilo erbij sinds januari.

En bedankt :)

Nice! das nog eens cardio he!

Mooie buik!

goed bezig :thumbs:

Thnx beide!

Vanavond weer benentraining. Maar eerst tot 21 uur werken :( zit nu op de baas zn kosten nasi met Kipsate weg te werken, jammie :)

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

Vanavond benen getraind. Was werken tot 9 dus pas laat in de gym, was lekker rustig.

Squats atg
10x30
10x30
10x30

1 leg Legpress
10x28
10x28
10x28

Legcurl
10x45
10x52
6x59

Romanian deadlift
10x30
10x35
10x40
(Ging vrij makkelijk, volgende x zwaarder!)

Legextension
10x39
10x45
10x52 (record op reps)

Staand kuitheffen
10X32
10X45
10X45

Staand paused kuitheffen
10X eigen gewicht ieder been

Onderstaande 2 oefeningen met elkaar afgewisseld..

Daarna heel sloom de trap af en naar huis gefietst xD dat wordt wat morgen...

Savonds laat 3 fotootjes gemaakt. Het is allemaal nog niet zoveel maar het begin is er :) klein bicepje, wat betreft mijn buik ben ik vooral blij dat mn lovehandles steeds minder worden en mn billen, die worden ook steeds strakker :)
Dont mind mijn heerlijk huissokken :D

v6nsxd.png

6ypbvk.png

2ufafwz.png

Laatst bewerkt:
Vanmiddag rug en biceps getraind. Was lekker rustig in de gym :)

Deadlift
10x30
10x35
10x40 PR, ging ook best makkelijk. Voortaan hoger starten. 45 zit er misschien wel in :)

Cable row
10x27,5
10x27,5
5x32, 10x was fail :o

Pull ups weer geoefend
3x negatives (optrekken lukte net niet)
3x negatives (optrekken was complete faal)

Wide grip Pulldown
10x22,5
10x22,5
6x27,5

Dumbbell curl
10x5
10x5
10x6
(Volgende x maar hoger beginnen)

Cable one arm curl
10x9
10x7
10x7

Bicepscurl 21en (omdat het kan)
21x7

Dropset cable bicepcurl (gewoon voor de lol omdat het kan)
10x13,5
10x11
10x9
10x7
Gvd dat is zwaar :o

Al met al leuke training :) einde was beetje auwehoeren maar wel leuk :D

brute sokken

Lekkere trainingen en pics zien er zeker wel goed uit!

Terug
Naar boven