Moess
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 211
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 23%
Ja. Het brandde. I liked it.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vanavond stond weer borst, schouders en triceps op programma. Ging met vriendin naar de gym en die is geopereerd aan haar enkel dus beter maar niks met benen. In ieder geval niet te zwaar.
Maar het was natuurlijk belachelijk druk en er was letterlijk niks vrij. En heel toevallig zou bodypump net beginnen dus toen hebben we dat maar gedaan. Laatste x is denk ik wel 3 maand geleden ofzo.
Kon alles duidelijk zwaarder doen en vooral triceps was een gigantische verbetering. Deed ik eerst nog geen kwart van de routine met een 2,5 schijf (beide handen) en maakte ik het af met een 1 kilo schijf, vandaag de complete routine met 5 kilo schijf gedaan. Leuk om te zien
Vervolgens weer 15 min naar huis gefietst en daarna nog even 25 minuten hard gelopen waar ik nu net van terug ben. Prima avond dus!
thnx Vinnie! 

Vanavond weet trainen na 3 dagen niet kunnen trainenbijgevoegd een fotootje, begin nu toch wel mn abs te zien bovenaan. Rondom mn navel blijft een "probleem gebied". Maar het begint te komen
![]()
Hoelang denk je nog ongeveer voordat ik zo'n sickening fysiek heb?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De nieuwe outfit is binnen. Broek en top van h&m. Ze hebben daar echt leuke dingen en lekker betaalbaar! Vanavond de broek maar eens met wat squats uitproberen hehe.
![]()
Ik ben afgelopen mei begonnen met afvallen, de reden zien jullie wel aan de beginfoto af. Ik woog toen 73 kilo. Sinds oktober weeg ik 57 kilo en ben ik klaar met afvallen. Sindsdien heb ik een beetje van alles met mn voeding en training gedaan, had geen duidelijk doel dus kon mezelf niet goed motiveren. Wel heb ik er altijd op gelet dat ik niet meer aankwam of afviel. Nu heb ik eindelijk voor mezelf een eet- en trainingsschema gemaakt en ben daar afgelopen week mee begonnen. Mijn doel: Spieren kweken!
Eigenlijk wilde ik nu gewoon mijn progressie van het afgelopen jaar laten zien. Ik weet dat ik er op foto 1 niet uitzag dus haatcomments mogen voor je worden gehouden
Als het goed is volgen er vanaf nu maandelijkse fotos om mijn progressie bij te houden![]()
goede cut
Cliffs van pics int topic
---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------
Maar OT: goed bezig mevrouw, hoeveel kg heb je dr nu al op?

telefoon viel laatste paar km uit maar ach.
ik hou me er niet zo mee bezig.
zit nu op de baas zn kosten nasi met Kipsate weg te werken, jammie 
klein bicepje, wat betreft mijn buik ben ik vooral blij dat mn lovehandles steeds minder worden en mn billen, die worden ook steeds strakker 

einde was beetje auwehoeren maar wel leuk 
Ja he! Ze zijn ook erg chill

Lekkere trainingen en pics zien er zeker wel goed uit!
ben er zelf nog niet echt tevreden over (maar wanneer zijn wij dat nou wel?) Maargoed, al 1000x beter dan vorig jaar mei