MuscleMeat

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

mooie bicep, strakke buik, nice ass en heerlijke sokken :D

Epic sokken inderdaad, goed figuur ook!
Goed te merken dat er meer massa/vorm opzit dan bij de begin pic, zit er veel verschil met het gewicht t.o.v toen?

• Topic Starter Topic Starter
Epic sokken inderdaad, goed figuur ook!
Goed te merken dat er meer massa/vorm opzit dan bij de begin pic, zit er veel verschil met het gewicht t.o.v toen?

2 kilo. Dus dat is niet echt groot verschil. Leuk dat je verschil ziet, vind zelf lastig om te zien. Mn benen merk ik het wel heel goed.

Proficiat met die pr op deadlift :)
foto's zien er goed uit, strak buikje en vormen in glutes begint te komen :p

2 kilo. Dus dat is niet echt groot verschil. Leuk dat je verschil ziet, vind zelf lastig om te zien. Mn benen merk ik het wel heel goed.

Zoiets had ik al verwacht eerlijk gezegd, toch vind ik gewicht vrij weinig zeggen zodra je het hebt over de definitie. Komt in ieder geval een stuk beter naar voren toe zo! ;)

Goed figuur :) Nice glutes, arm, buik, glutes

Zoiets had ik al verwacht eerlijk gezegd, toch vind ik gewicht vrij weinig zeggen zodra je het hebt over de definitie. Komt in ieder geval een stuk beter naar voren toe zo! ;)

Is ook zo. Daar naast heb ik van oktober tot januari maar wat aangekloot met trainen en eten. Sinds januari ook een paar x gewisseld van eetschema enzo. Heb nu sinds een paar weken dit schema en dat bevalt me goed. Na de zomer ga ik mijn kcal wat omhoog gooien om echt massa te pakken.

Goed figuur :) Nice glutes, arm, buik, glutes

Danku danku :)

Lekker wijf! :D

zolang je niet naast je schoenen loopt ;)
slijten je sokken zo snel van :D

Goeie Deadlift sokken!!! :roflol:

Beste aankoop van de primark in jaren, die sokken :) :)

Dit weekend niet kunnen trainen, gisteravond 5km hard gelopen. Vandaag is de gym ook vroeg dicht dus kan ook niet, maar wel vanavond weer hardlopen.

Morgen en overmorgen tentamens... Altijd leuk. Ga wel morgen na tentamen lekker trainen :) eindelijk gaat een vriendin van me mee, tenminste dat zegt ze :') zal niet de eerste x zijn dat ze afzegt maar wie weet. En anders ga ik lekker alleen :)

succes met je tentamens

Succes met je tentamens! en daarna even de stress eruit trainen he!

Succes met je tentamens! en daarna even de stress eruit trainen he!

Thnx beide.

Stress heb ik totaal geen last van. Als er iets is waar ik mw niet druk om maak is het tentamens etc. Ik leer gewoon een beetje en het komt wel goed :) en anders heb ik de herkansing nog, al heb ik dat in 2 jaar nog maar 1x nodig gehad. sinds ik deze studie doe loopt alles perfect (in tegenstelling tot mijn vorige 2 pogingen :roflol:)

hehe, veel plezier dan ;)

(weekeinde met je 4-jarige doorgekomen? :D)

hehe, veel plezier dan ;)

(weekeinde met je 4-jarige doorgekomen? :D)

Haha ja die ben ik doorgekomen. Het is echt een super lief kind, maar wil wel constant aandacht. Maargoed. Ik ben gek op hem en hij vind mij gelukkig ook leuk dus die weekenden zijn zeker geen straf :)

Terug
Naar boven