XXL Nutrition

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

Ook IN natuurlijk :D

Goeie progressie zeg als ik de eerste pagina vergelijk met de één na laatste hhnnnnggg :P
Zag ook wat pittige trainingen langskomen met prima volume!

• Topic Starter Topic Starter
Ook IN natuurlijk :D

Goeie progressie zeg als ik de eerste pagina vergelijk met de één na laatste hhnnnnggg :P
Zag ook wat pittige trainingen langskomen met prima volume!

Haha thnx :D gezellig :)

Wil nog graag een foto van mn benen van voren plaatsen. Aangezien ik daar echt meeste progressie in zie maar het lukt me nog niet om het fatsoenlijk te fotograferen. Dus die houden jullie me nog te goed.

Net terug van een heerlijke training! Wilde eigenlijk borst en triceps want dat is een tijdje geleden. Maar ik was zo gebrand om mijn Deadlift te verbeteren omdat daar de vorige x meer inzat dat ik toch maar rug en biceps ben gaan doen. En verdorie ging lekker!!

Eerst 15 min heen gefietst.

Begon met ff 6 min rustig fietsen op de hometrainer want de olympische stang was bezet. Ff die 2 kerels aangetikt of ze me wilden waarschuwen als ze klaar waren. Want het was super druk en ik wilde mn deadlift doen! Ze keken me beetje raar aan maar na 6 min kon ik toch beginnen :)

Deadlift
10x40
8x45 PR :D
6x45

Cable row
10x27,5
10x32 PR op reps
10x27,5

Wide grip lat pulldown
10x27,5
10x27,5
10x22,5

Dumbbell curl
10x6
8x7 PR op reps
10x6

Cable biceps curl dropset
10x18 PR
10x13,5
10x11
10x9

Wilde eigenlijk nog one arm cable curl doen maar het was zo t*ring druk en moest zo lang wachten dat ik die heb overgeslagen en gelijk naar de dropset ben gegaan.

Hierna nog ff 10 min buikspieren gedaan met vriendin die mee was maar haar eigen gang is gegaan.

Voel me echt super nu :D:D

Succes nog met je tentamens. :)

Nice die PR op DL!!! even lekker knallen voor je tentamens he!
Zet hem op! ik duim voor je!

ah tis 8x45, ik neem mijn gevuurde schoten terug

not bad op je bodyweight

ah tis 8x45, ik neem mijn gevuurde schoten terug

not bad op je bodyweight

Geeft niks, het verpestte mn dag niet :D als ik zie waar ik vandaan kwam (luie dikke donder die nog geen minuut kon rennen) en nu fit ben en steeds sterker wordt dan kan ik alleen maar blij zijn :)

Als ik dat zo zie krijg ik hoe langer hoe meer zin om weer eens te gaan Deadliften. Ik weet dat ik ooit voor mijn nekgeklier eens de 8x55 kg heb gehaald. Daar zal ik lang niet meer komen. Maar gewoon het zien hoe iedereen opbouwt wil ik meedoen. :o

Als ik dat zo zie krijg ik hoe langer hoe meer zin om weer eens te gaan Deadliften. Ik weet dat ik ooit voor mijn nekgeklier eens de 8x55 kg heb gehaald. Daar zal ik lang niet meer komen. Maar gewoon het zien hoe iedereen opbouwt wil ik meedoen. :o

Snap ik Marina. Maar jij timmert ook ontzettend hard aan de weg en je kunt niet alles in 1x hebben. Kijk naar je progressie, het zit overduidelijk in je natuur om niet op te geven. Maar je moet ook weten wanneer je genoeg doet. Dus forceer niks en laat het zn beloop.

Nicee je PR en succes nog met je laatste tentamen!

Netjes hoor die pr op de dodenlift. :)

Dankjulliewel :)

Vandaag 37 km gewandeld met vriendin. Haar eerste x wandelen was 25km. En nu 37. Ze ging dood de laatste 10 km xD dikke blaren. We wilden 4 uur thuis zijn maar dat werd half 6 en om tien over half 6 moest ik weer weg jaar werk. Dus haasten en na werk maar naar de mac :o mag wel want heb 2200 kcal verbrand met wandelen. Nu lekker in de kroeg. Wijntje drinken, wel verdient :)

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

http://www.looptijden.nl/community/...n_type_map=["fitness.runs"]&action_ref_map=[]

Niet zo snel want ja vriendin die ging dood :roflol:

pfff 38km. Nice dat je het doet. 8 uur lopen, moet er niet aan denken :p

Lekker hoor zo een wandeling. Ik doe het je niet na. :o
Dat wijntje en die mac was zeker wel verdiend. :)

IN.
Leuke log en goede vooruitgang zeg. Succes!

Haha Tja. Helaas redelijk sloom. 4,8km/u. Wilde eigenlijk 1 uur eerder thuis zijn. Maarja. 15 tm 18 juli 4x40. Ben wek lekker bruin geworden :D dus da's wel chill!

4.8 valt wel mee toch, zeker als je het 8 uur moet volhouden :p

4.8 valt wel mee toch, zeker als je het 8 uur moet volhouden :p

Haha nee 4,8 is te sloom. Wil minimaal 5,5 a 5,8. Maargoed zaten natuurlijk ook pauzes tussen enzo, heb de meting gewoon door laten gaan.

Vandaag ga ik ook eindelijk bbqen :D na veel jaloersmakende logjes van Punjab haha.

Terug
Naar boven