- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook IN natuurlijk![]()
Goeie progressie zeg als ik de eerste pagina vergelijk met de één na laatste hhnnnnggg
Zag ook wat pittige trainingen langskomen met prima volume!
gezellig 

ah tis 8x45, ik neem mijn gevuurde schoten terug
not bad op je bodyweight
als ik zie waar ik vandaan kwam (luie dikke donder die nog geen minuut kon rennen) en nu fit ben en steeds sterker wordt dan kan ik alleen maar blij zijn 
Geeft niks, het verpestte mn dag nietals ik zie waar ik vandaan kwam (luie dikke donder die nog geen minuut kon rennen) en nu fit ben en steeds sterker wordt dan kan ik alleen maar blij zijn
![]()
Nice die PR op DL!!! even lekker knallen voor je tentamens he!
Zet hem op! ik duim voor je!
morgen mn laatste. Moet goedkomen. 
Als ik dat zo zie krijg ik hoe langer hoe meer zin om weer eens te gaan Deadliften. Ik weet dat ik ooit voor mijn nekgeklier eens de 8x55 kg heb gehaald. Daar zal ik lang niet meer komen. Maar gewoon het zien hoe iedereen opbouwt wil ik meedoen.![]()

mag wel want heb 2200 kcal verbrand met wandelen. Nu lekker in de kroeg. Wijntje drinken, wel verdient 

pfff 38km. Nice dat je het doet. 8 uur lopen, moet er niet aan denken![]()
dus da's wel chill!Haha Tja. Helaas redelijk sloom. 4,8km/u. Wilde eigenlijk 1 uur eerder thuis zijn. Maarja. 15 tm 18 juli 4x40. Ben wek lekker bruin gewordendus da's wel chill!

4.8 valt wel mee toch, zeker als je het 8 uur moet volhouden![]()
na veel jaloersmakende logjes van Punjab haha.