Fitness Seller

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

• Topic Starter Topic Starter
Waar heb je het over, welke ninja edit? :D

Met EZ bar neem ik aan? Want ik begon mezelf bijna een p*ssy weight lifter te voelen hoor. :p

Haha nou in mn mail notificatie stond wat anders dan in de reactie :p maar nee met cable curl. Was ik maar zo'n baas met 18 kilo dumbbells each. Maar dat was wel beetje raar geweest aangezien ik de dumbbell curls ervoor ook maar met 7 deed :p

Haha nou in mn mail notificatie stond wat anders dan in de reactie :p maar nee met cable curl. Was ik maar zo'n baas met 18 kilo dumbbells each. Maar dat was wel beetje raar geweest aangezien ik de dumbbell curls ervoor ook maar met 7 deed :p

Fu. :D

18kg db curlen kan je met gemak joh... ik zal het wel laten zien wanneer we samen gaan trainen, er is daar een speciale trucje voor. ;)

Njaa ik heb deadliften sinds kort pas echt aan mijn rug routine toegevoegd dus was nog niet echt bezig met reps enzo.

Maar ik had wel andere vraag. Ik doe deadlift als eerst, wat is dan het beste als warming up? Gewoon 10x met lager gewicht of warming up via beetje cardio doen? Of een andere manier? Tips are welcome :)

Ik doe meestal paar hyperextensions. Daarna kan je bijv 10 reps met enkel de stang doen, 5 reps met 20 kg en dan met je werksets beginnen

Pff drukke week deze week. Maandag getraind, dinsdag ook, woensdag tot 10 uur s avonds gewerkt. Donderdag om 7 uur 47 km gaan wandelen.
http://www.looptijden.nl/community/...n_type_map=["fitness.runs"]&action_ref_map=[]

Helaas viel mn mobiel weer uit dus mist het laatste stukje naar wezep.

Vandaag weer werken en morgen ook en morgen avond naar een concert. Dus deze week weinig tijd voor training. Ja ik kan vanavond gaan maar ik denk dat ik mezelf even rust geef.

Of zal ik toch gaan?

Als je je voldaan voelt zou ik lekker een dagje rust nemen :) Klinkt als een hele intensieve week namelijk!

Als je je voldaan voelt zou ik lekker een dagje rust nemen :) Klinkt als een hele intensieve week namelijk!

:heart:

Zou gewoon ff rust houden, ook niks mis mee voor een dagje :)

Ja is het ook. Daarnaast maak ik deze week ook een bijna 40 uurige werkweek, gisteren was mn enige vrije dag en toen heb ik dus 9 uur lang gewandeld haha :D

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

Nou rust it is :) zat nog in dubio maar werd net door mn broertje gebeld dat ze uit eten gaan en of ik ook mee wil. Nou dat sla ik niet af :D lekker naar de Griek!

WAT? 47km gaan wandelen :o Waar haal jij die zin vandaan? :p

Dat vroeg ik mij donderdag ook af toen ik nog 5 km moest en doorweekt was van de regen :o wat een k*tweer die dag.

Niemand op DBB kan tippen aan die time under tension.

Je benen voelen wel heerlijk aan na zo'n wandeling! Vooral de hamstrings staan lekker strak.

Vandaag overigens nergens last van :) voel niks van het feit dat ik gisteren gewandeld heb.

andaag rug en biceps gedaan.

Deadlift
10x40
10x50
10x40
Wilde 5x5 doen maar dat bedacht ik me pas toen ik klaar was, zo dom haha.

Cable row
10x32
10x32
10x27,5

Wide grip pulldown
10x27,5
10x32
10x27,5

Dumbbell curl
10x8PR
5x8
10x7

Cable one arm biceps curl
10x9
10x9
10x7

Dropsetje biceps curl, geen rust.
10x18
10x13,5
10x11
10x9

Gisteren borst, schouders en triceps gedaan. Training niet bijgehouden maar ging prima :)

Morgen weer 40 km wandelen en dan vrijdag rust en zaterdag staan benen op programma.

Mooie training! Succes met de wandeling morgen!

Deadlift 10x50, dat is toch je nieuwe pr?

Goed bezuug

Terug
Naar boven