MuscleMeat

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

• Topic Starter Topic Starter
Om deze klote dag toch nog een leuk tintje te geven heb ik maar eens wat fotos gemaakt. Mn schouders en biceps kwamen totaal niet over op de foto :( *damn you telefoon kwaliteit* *en damn mijn mini bicepjes* maar mn buik ziet er toch al weer beter uit dan 3 weken geleden en al helemaal beter dan 11 weken geleden. Oké, de foto van 3 weken geleden was van k*t kwaliteit maar jullie moeten me maar op mn woord geloven :p

En ja mn broek hangt los :p was te lui om hem helemaal uit te trekken en hij eindigt vrij hoog.

2nhhv1c.jpg

ziet er strak buikje uit, jammer van de biceps en schouder foto's
je doel is toch spieren nu he? verder afvallen lijkt me niet meer nodig :)
succes!

ziet er strak buikje uit, jammer van de biceps en schouder foto's
je doel is toch spieren nu he? verder afvallen lijkt me niet meer nodig :)
succes!

Klopt. Ben heel langszaam aan het aankomen, eet heel iets boven onderhoud. Zit nu zo'n 2,5 kilo bij op sinds januari. doe rustig aan ivm zomer. daarna ga ik cleanbulken :) maar mn buik wordt wel steeds strakker en daar ben ik blij om. Na de zomer massa pakken en dan in december een kleine cut er tegen aan gooien om met laag vetpercentage de flexchallenge te beginnen.

Mooi, Moes :)
Hoeveel is jouw taille, want die lijkt echt ieniemienie?

Wat een rommel op je kamer zeg ;-)Hele mooie prestatie,daar kan je inderdaad wel aardig trots op zijn.
Van een doorgaans lichaam naar een atletisch getransformeerd,die doorzettingsvermogen in een 180 graden keerpunt is een uniek gegeven,geeft ook aan dat je in staat bent om nog het een en ander te bereiken.
Btw foto 1 is ook prettig om naar te kijken.

Wat een rommel op je kamer zeg ;-)Hele mooie prestatie,daar kan je inderdaad wel aardig trots op zijn.
Van een doorgaans lichaam naar een atletisch getransformeerd,die doorzettingsvermogen in een 180 graden keerpunt is een uniek gegeven,geeft ook aan dat je in staat bent om nog het een en ander te bereiken.
Btw foto 1 is ook prettig om naar te kijken.

Rommel? Da's mn bed, netjes opgemaakt. Ligt alleen 1 oplader op :p

En wauw super bedankt :D dat vind ik een heel mooi compliment :)

jij kon ook al niet slapen?
zal wel volle maan egweest zijn of zo

supermooi buikske btw! top

Vanavond biceps en triceps getraind met mn vriend. Triceps al tijdje niet echt gedaan. Dat kun je wel zien aan de toename aan gewichten. Was sterker dan in mezelf inschatte.

Dumbbell curl
10x7
2x8 (faal, terug naar 7)
10x7

Barbell curl
10x15
10x15
10x15

Cable one arm curl
10x9
2x13,5 (faal, terug naar 9)
10x9
10x9

Preacher curls
Konden de 1,25 schijven niet vinden. En de eerste 2 pogingen lukte het me gewoon niet om die stang omhoog te krijgen met 5 kilo er aan en enkel stang wad veel te licht. Toen uit frustratie mezelf bij elkaar geraapt en toch 6x12,5 eruit geperst xD

Dropsetje cable curl
10x18
10x13,5
10x8
10x4

Cable triceps pushdown
10x22,5
10x27,5
10x27,5
10x32

Cable overhead extension
10x22,5
10x27,5
10x27,5
4x32 (wilde zien om 32 me lukte)

Close grip bench press
10x20
10x20
10x20

Sterke training :thumb:

Ben even weggeweest. Maar mooie training en een mooie buik!
Die taille van jou is echt smal zeg.

Gisteren getraind, rug en schouders. Weer vergeten te loggen. Als ik mn telefoon niet mee heb vergeet ik ook echt alle sets, reps etc xD

Vandaag 36 kilometer gewandeld :) had een route van 40+ maar zat niet op te letten en heb een stuk overgeslagen/afgesneden :roflol:

Helaas nu 2 grote blaren op mijn hakken, eerste x dat ik blaren heb. Hopelijk geen voorbode voor over 2 weken :o
http://www.looptijden.nl/community/...n_type_map=["fitness.runs"]&action_ref_map=[]

Morgen benen trainen :) dan ook weer een logje!

Lol zie nu pas dat je taille 59cm is :eek:

Terug
Naar boven