Moess
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 211
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 23%
Ah my bad.
Wanneer ga je je max proberen dan? 1x70 of 75 moet sowieso lukken.
Weet niet. Ben daar niet zo mee bezig eigenlijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah my bad.
Is ook poep, laatste keren dat ik eens maxte op DL of SQ deed 't telkens wel ergens pijn daarna :')

Ah my bad.

netjes die deadlift!
---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------
1 reps is toch puur als ego boost, net als je piemol gaan meten toch?
.

1 reps is toch puur als ego boost, net als je piemol gaan meten toch?![]()

Nou daar houd ik me dus echt helemaal niet mee bezig in de sportschool. Heb niks aan iemand te bewijzen en het zal me mn reet roesten of ze vinden dat ik met p*ssy weights train of niet.![]()

Toch leuk om meer massa te pakken door middel van zwaardere gewichten?
Benieuwd naar je 5x5.
Ach jij bent zo knap... zal hun een worst wezen met wat voor gewichten jij traint.
volgens jezelf dan

Ja zeker! Daarom is het plan ook 5x5. Maar uit automatisme weer 10 gedaan en ook pas op het eind realiseren xD ik stond ook echt ff voor die stang van: f**k :') Maar op 1 reps Max pak je niet echt meer massa ofzo toch? Das een ego kwestie.

Ach jij bent zo knap... zal hun een worst wezen met wat voor gewichten jij traint.
volgens jezelf dan
Zou 1 reps er niet ingooien voor massa nee, uit veiligheid
Heb wel epic veel spierpijn altijd als ik 5x 1 rep doe op hoge intensiteit, na het squatten loop ik 4 dagen krom
Maar heb je helemaal niks met kracht gainz, afgezien van progressive overload?
Misschien is dat bij mannen meer dan, ik wil altijd zwaarder haha.
---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------
Huehuehue, I see wut you did there.
i dont Need dem stares, ga ik nog naast mn sportschoentjes deadliften 

Denk dat je met 5 reps wel lekker zit, ik vind het tenminste een perfecte reprange waarbij me techniek goed blijft en ik goede progressie boek op gewichten.
'Schoentjes', zie nu pas dat je 1.69 bent, dacht altijd dat je kleiner was
De reprange moet je even aanvoelen, erg laag in reps (1 of 2) is vrij blessuregevoelig tenzij je de techniek echt goed beheerst, terwijl ik zelf 10 reps weer killing vind door de verzuring.
Ieder zijn dingDenk dat je met 5 reps wel lekker zit, ik vind het tenminste een perfecte reprange waarbij me techniek goed blijft en ik goede progressie boek op gewichten.
Jij hebt het makkelijk!
Als ik stares wil moet ik me een hernia trekken, als jij stares wil trek je gewoon die lijpe H&M legging van je aan en doe je 1 empty bar squat![]()
ik doe atg squats met 40 hoor! Ook geen wereldgewicht maar wel meer dan empty bar 

Zal vast door die legging komen inderdaad
Bij ons squatten best veel meiden met hun rug naar het squatrek toe (achteruit terug de stang erin lopen), aangezien daar een muur achter staat.
Volgens mij ook zodat ze niet bekeken worden, alleen lijkt het me enorm vervelend met het terugleggen van de stang op die manier.
Ruilen lijkt me niet nodig, ik krijg ook heel veel stares, hoe moeilijk het ook te geloven is
En ik weet dat je 40kg ATG squat, voor 10 reps zelfs, toch? En ook nog eens meerdere sets, als ik me niet vergis
Bij romanian deadlift in zo'n legging vraag je er een beetje om hoor, ook al blijft het asociaal van degene. Can't blame the cat for looking at the fish (zelfverzonnen spreekwoord?)

goed gelezen van jou 
en dat van jouw stares geloof ik wel hoor 

Ik squat altijd met me kont richting de dumbells waar al die stoere ventjes staan, alleen geen 1 kerel bekijkt mijn kont. Doe ik wat verkeerd ofzo?
@Moess
Werd je helemaal zo bekeken in Zwolle? Wanneer we samen gaan trainen, laat je dan zien wie waren? Dan zal ik ze effe een lesje leren. Stelletje klootzakken, hoe durven ze jou zo te bekijken!
Inb4 badass gif

moet alles omgooien en daar houd ik niet van
Vandaag is officieel een pokke dag. Lig met koppijn in bed door een waardeloze nacht waarin ik niet kon slapen. dus vandaag geen wandeling of trainingmoet alles omgooien en daar houd ik niet van
![]()
Morgen dan maar benen trainen, zaterdag weer UB en dan maar zondag 40km wandelen. Want morgen wordt het poepweer dus dan zit wandelen er niet in.