Moess
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 211
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 23%
Haha mijn bovenbeen is 57 cm
bijna even "groot" als mn taille dus xDVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bijna even "groot" als mn taille dus xD

ach die 160km loopt mijn oma ook, dan kun jij er vast nog bij trainen![]()

Dat klinkt als een heel eind.
Alhoewel ik denk na wat trainen (jaartje ofzo.) dat ik het best wel zou moeten kunnen begin ik er maar niet aan.
Blijft er helemaal niets meer van me over.
Ik wens je heel veel succes. Dit gaat je zeker wel lukken!

Ken ik niet. Weight gainers had ook gekund voor makkelijke kcal maar heb echt geen zin om de hele dag te leven op van die vloeibare shit.![]()
Ken ik niet. Weight gainers had ook gekund voor makkelijke kcal maar heb echt geen zin om de hele dag te leven op van die vloeibare shit.![]()
Alleen niet te betalen om dagelijks te eten imo maar voor zo een paar dagen wel te doen.Weightgain repen dan? Heb wel es een reep gehad met een lading carbs en eiwitten, best lekkerAlleen niet te betalen om dagelijks te eten imo maar voor zo een paar dagen wel te doen.

ging eigenlijk verrassend goed. Alleen de laatste 10 vrijdag was echt afzien in die Klote hitte. Maar als je dan vlak voor de finish je ouders en vriendje ziet staan met gladiolen maakt dat het wel weer goed