AndroidHealthClinic

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren een UB training gedaan met van alles en nog wat. Rug, schouders, borst, biceps en triceps. had mn tel niet mee en natuurlijk weer niks kunnen onthouden op de deadlift na. En dus hierbij mn inieminie logje :roflol:

Deadlift
10x40
4x60 PR
4x60
I am very happy :D :D

As week begint de 4daagse en zal ik dinsdag tm vrijdag 160 km gaan wandelen. Overduidelijk betekent dit dus dat ik verder niet train as week.

Vanavond en morgen maar wat meepakken van de zomerfeesten want ik gok dat ik die as week ook niet meekrijg :roflol:

ach die 160km loopt mijn oma ook, dan kun jij er vast nog bij trainen :)

ach die 160km loopt mijn oma ook, dan kun jij er vast nog bij trainen :)

Haha ja dan moet ik wel ziek veel voedsel naar binnen werken wil dat trainen nog nut hebben :roflol:

Daarnaast vind ik 8 a 9 uur op een dag wandelen wel genoeg :D

Respect voor je oma ;)

respect voor jou ook hoor ;) doe het je niet na

Dat klinkt als een heel eind.
Alhoewel ik denk na wat trainen (jaartje ofzo. :rolleyes:) dat ik het best wel zou moeten kunnen begin ik er maar niet aan.
Blijft er helemaal niets meer van me over. :D
Ik wens je heel veel succes. Dit gaat je zeker wel lukken!

respect voor jou ook hoor ;) doe het je niet na

Thnx :D
Dat klinkt als een heel eind.
Alhoewel ik denk na wat trainen (jaartje ofzo. :rolleyes:) dat ik het best wel zou moeten kunnen begin ik er maar niet aan.
Blijft er helemaal niets meer van me over. :D
Ik wens je heel veel succes. Dit gaat je zeker wel lukken!

Dat weet ik wel zeker hoor Marina! Met genoeg training lukt iedereen het (behalve als je uitvalt door blaren ofzo)

Het lastigste van wandelen is genoeg eten. Want met een wandeling van 40 km verbrand je al zo zo'n 2300 kcal. En ik heb tijdens het wandelen nooit honger. Dus ik moet mezelf echt verplichten om te eten.

Al pas ik mijn eet patroon ook wel behoorlijk aan. Bifi worstjes als wandel snack. Probeer je ook maatlijddn te eten waarin wat meer kcals zitten zodat ik toch iedere dag genoeg eet, aangezien ik dus dubbel zoveel moet eten op een wandeldag en om dat met alleen rijst en kip etc op te vullen, no thnx.

waarom niet van die koolhydraten vloeibare zakjes

Of zelf havermoutrepen met eiwit etc maken. Lekker stevig en voedzaam en toch wat te kauwen. Er zijn heel veel recepten van en de meeste zijn nog eenvoudig te maken ook.

Succes alvast, en veel plezier!

Ken ik niet. Weight gainers had ook gekund voor makkelijke kcal maar heb echt geen zin om de hele dag te leven op van die vloeibare shit. :)

Weightgain repen dan? Heb wel es een reep gehad met een lading carbs en eiwitten, best lekker:) Alleen niet te betalen om dagelijks te eten imo maar voor zo een paar dagen wel te doen.

Succes, en gainze

Weightgain repen dan? Heb wel es een reep gehad met een lading carbs en eiwitten, best lekker:) Alleen niet te betalen om dagelijks te eten imo maar voor zo een paar dagen wel te doen.

Had ook gekund :)

Maar ondwtussen heb ik hem uitgelopen en is het felbegeerde kruisje binnen :D ging eigenlijk verrassend goed. Alleen de laatste 10 vrijdag was echt afzien in die Klote hitte. Maar als je dan vlak voor de finish je ouders en vriendje ziet staan met gladiolen maakt dat het wel weer goed :D
350m4iu.jpg

Goed gedaan! Ja in de hitte lijkt me niet zo super maar je heb het uitgelopen :)

Netjes, Moess!

Nice moess! :D

petje af!

knap hoor !

Terug
Naar boven