dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel lekker bezig hoor! Ben trots op jeVolgende keer niet zo gauw opgeven he, je kan meer dan je denkt. Gewoon focussen en lift that shit

Verkeerd is een groot woord. Ik zou eerst squatten, en dan later evt. extensions. Doe je geen hamstring oefening verder, of train je hamstrings op 'n aparte dag?
Verkeerd is een groot woord. Ik zou eerst squatten, en dan later evt. extensions. Doe je geen hamstring oefening verder, of train je hamstrings op 'n aparte dag?
Edit: waarom 100 reps 'kuitheffen'? Ik kan geeneens tot 100 tellen.
Squat is een compound oefening waar je niet alleen de quadriceps maar ook je glutes, adductoren, abductoren en tot op zekere hoogte ook je hamstrings actief belast. Als jij daarvoor quadriceps gaat isoleren ga jij lang niet het optimale uit een dergelijke compound trekken. Andersom boeit het niet, want bij extensions isoleer je de quadriceps.Normaal doe ik mijn eigen schema waarbij ik alles van de benen doe. Maar vond het wel leuk om samen met mn vriend zijn nieuwe schema uit te proberen. Hij doet idd de hamstrings op een andere dag.
Wat is de achterliggende gedacht van de extension later dan de squats doen?
Squat is een compound oefening waar je niet alleen de quadriceps maar ook je glutes, adductoren, abductoren en tot op zekere hoogte ook je hamstrings actief belast. Als jij daarvoor quadriceps gaat isoleren ga jij lang niet het optimale uit een dergelijke compound trekken. Andersom boeit het niet, want bij extensions isoleer je de quadriceps.
Goed bezig, maar billen en benen mogen niet op - staan imo.
Hoop niet dat ie er geld voor betaalt.Ohja logisch. Zal voortaan mijn extension later doen, in mijn eigen schema. In dit schema wat mn vriend nu heeft staat de extension als eerste. Waarom weet ik eigenlijk niet. Hij wordt begeleid dus maakt zijn schema's niet zelf, ik weet dus nu niet wat de achterliggende gedachte is van deze volgorde, hetzelfde geldt voor de 100 reps.
Ik heb er ook niet zoveel verstand van en is inderdaad geen aanleiding om zijn expertise in twijfel te trekken.
Meestal is het probleem met begeleiding dat ze je steeds een ander schema willen geven, omdat ze anders nutteloos worden.