Fitness Seller

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

Flink afgevallen en goed bezig met je trainingen.

Heel lekker bezig hoor! Ben trots op je :) Volgende keer niet zo gauw opgeven he, je kan meer dan je denkt. Gewoon focussen en lift that shit

• Topic Starter Topic Starter
Heel lekker bezig hoor! Ben trots op je :) Volgende keer niet zo gauw opgeven he, je kan meer dan je denkt. Gewoon focussen en lift that shit

Is goed. Zo lang jij maar niet die enge n*ger gaat nadoen de volgende keer want dan lig ik dubbel en krijg ik niks meer omhoog haha.

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:52 ----------

Flink afgevallen en goed bezig met je trainingen.

Dankjulliewel :)

Afgelopen week niet getraind door allerlei omstandigheden. Maar vandaag wel weer!

Vandaag met de nieuwe benentraining met mijn vriend meegedaan. Paar nieuwe oefeningen maar zeker waggelend naar de auto gelopen en de trappen waren beetje k*t haha.

Legextension
20X 22,5
20X 27,5
20X 27,5
20X 27,5

Squats
16X 20
14X 25
12X 25
10X 30
8X 30
6X 30
Normaal doe ik altijd halve squats en dit was de eerste x ass to the grass. Hier door begon ik wat lager om hem goed uit te voeren.

Leg press met 1 been
14X 9
12X 18
10X 18
8X 18
Nog nooit eerder leg press met 1 been gedaan. Damn wat valt dit tegen zeg! Met normale leg press pak ik dezelfde setjes tussen de 50 en 60 kilo.

Lunges
14X 16 , faal, lichter gepakt.
12X 14
10X 14
8X 14

Staand kuitheffen
100X 9
Zo snel mogelijk bij de 100 komen. Damn dit brandde zeg!

Je doet extensions voor het squatten?

Verkeerd is een groot woord. Ik zou eerst squatten, en dan later evt. extensions. Doe je geen hamstring oefening verder, of train je hamstrings op 'n aparte dag?

Edit: waarom 100 reps 'kuitheffen' :roflol:? Ik kan geeneens tot 100 tellen.

Verkeerd is een groot woord. Ik zou eerst squatten, en dan later evt. extensions. Doe je geen hamstring oefening verder, of train je hamstrings op 'n aparte dag?

Normaal doe ik mijn eigen schema waarbij ik alles van de benen doe. Maar vond het wel leuk om samen met mn vriend zijn nieuwe schema uit te proberen. Hij doet idd de hamstrings op een andere dag.

Wat is de achterliggende gedacht van de extension later dan de squats doen?

Edit: waarom 100 reps 'kuitheffen' :roflol:? Ik kan geeneens tot 100 tellen.

Ik ben rijke G ik tel in tonnen of miljoenen.

En waarom inderdaad 100 reps kuiten? Doe gewoon tot 20 oid.

Normaal doe ik mijn eigen schema waarbij ik alles van de benen doe. Maar vond het wel leuk om samen met mn vriend zijn nieuwe schema uit te proberen. Hij doet idd de hamstrings op een andere dag.

Wat is de achterliggende gedacht van de extension later dan de squats doen?
Squat is een compound oefening waar je niet alleen de quadriceps maar ook je glutes, adductoren, abductoren en tot op zekere hoogte ook je hamstrings actief belast. Als jij daarvoor quadriceps gaat isoleren ga jij lang niet het optimale uit een dergelijke compound trekken. Andersom boeit het niet, want bij extensions isoleer je de quadriceps.

Squat is een compound oefening waar je niet alleen de quadriceps maar ook je glutes, adductoren, abductoren en tot op zekere hoogte ook je hamstrings actief belast. Als jij daarvoor quadriceps gaat isoleren ga jij lang niet het optimale uit een dergelijke compound trekken. Andersom boeit het niet, want bij extensions isoleer je de quadriceps.

Ohja logisch. Zal voortaan mijn extension later doen, in mijn eigen schema. In dit schema wat mn vriend nu heeft staat de extension als eerste. Waarom weet ik eigenlijk niet. Hij wordt begeleid dus maakt zijn schema's niet zelf, ik weet dus nu niet wat de achterliggende gedachte is van deze volgorde, hetzelfde geldt voor de 100 reps.

Goed bezig, maar billen en benen mogen niet op - staan imo.

Goed bezig, maar billen en benen mogen niet op - staan imo.

Wat bedoel je?

Edit: oh je bedoelt bij mn cm verlies? Nou nu idd niet meer maar toen ik begon was ik gewoon te dik en was het vet wat wel degelijk weg mocht. Nu mogen de cm bij de benen, billen en armen weer meer worden.

Laatst bewerkt:
Ohja logisch. Zal voortaan mijn extension later doen, in mijn eigen schema. In dit schema wat mn vriend nu heeft staat de extension als eerste. Waarom weet ik eigenlijk niet. Hij wordt begeleid dus maakt zijn schema's niet zelf, ik weet dus nu niet wat de achterliggende gedachte is van deze volgorde, hetzelfde geldt voor de 100 reps.
Hoop niet dat ie er geld voor betaalt.

Hoop niet dat ie er geld voor betaalt.

Volgens mij zijn de resultaten altijd erg goed en wordt er niet getwijfeld aan de expertise van de begeleiding. Daarnaast heeft hij wisselende schema's. Er zal vast wel logica achter zitten.

Ik heb er ook niet zoveel verstand van en is inderdaad geen aanleiding om zijn expertise in twijfel te trekken.

Ik heb er ook niet zoveel verstand van en is inderdaad geen aanleiding om zijn expertise in twijfel te trekken.

Haha hoef je niet zo sarcastisch te doen. Bedoel alleen te zeggen dat ik je opmerking vrij kort door de bocht vind.

Maar iig bedankt voor de tip want ik ga voortaan de extension na de squat doen.

Meestal is het probleem met begeleiding dat ze je steeds een ander schema willen geven, omdat ze anders nutteloos worden.

Meestal is het probleem met begeleiding dat ze je steeds een ander schema willen geven, omdat ze anders nutteloos worden.

Kan ik me wat bij voorstellen. Maar volgens mij is de begeleiding wel goed. Zie iig mooie resultaten bij voorgangers.

Ach ja ieder zn ding toch? Ik doe over het algemeen mijn eigen schema maar als we samen trainen vind ik het wel leuk om met hem mee te doen. Heb vandaag al best wel spierpijn. En da's lang geleden dat ik echt spierpijn had na een benentraining, heb de spierpijn niet gemist moet ik zeggen.

Terug
Naar boven