Fitness Seller

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

Kan ik me wat bij voorstellen. Maar volgens mij is de begeleiding wel goed. Zie iig mooie resultaten bij voorgangers.

Ach ja ieder zn ding toch? Ik doe over het algemeen mijn eigen schema maar als we samen trainen vind ik het wel leuk om met hem mee te doen. Heb vandaag al best wel spierpijn. En da's lang geleden dat ik echt spierpijn had na een benentraining, heb de spierpijn niet gemist moet ik zeggen.
Zaten er ook bodybuilders bij die voorgangers? Want als ik een trainingsschema button-bash en ik laat een couch potato hem volgen, dan gaat ie gewoon goede resultaten behalen. Simpelweg omdat trainen ansich al een enorm verschil is met als een aardappel zitten op de bank.

100 herhalingen kuiten is gewoon idioot. Sure, niet alle spieren zijn hetzelfde door de onderlinge verschillen in de ratio type spiervezels die ze hebben, maar dat komt neer op subtiele verschillen in de rep range. Niet op 100 reps, dat slaat nergens op. Extensions voor het squatten ook niet.

Bijna allemaal bb ' ers. Bijv. de top 3 van een wedstrijd vorig jaar. Noem verder geen namen van de begeleiders.

Ah, dan is het vast zo'n oud bodybuilder met een monopolie op de waarheid. :)

Wie weet. Resultaten, daar gaat het om. En of dat nu behaald wordt door de squat voor de extension te doen of andersom of 100 reps kuiten, Who cares.

Wie weet. Resultaten, daar gaat het om. En of dat nu behaald wordt door de squat voor de extension te doen of andersom of 100 reps kuiten, Who cares.

Ja en daar gaat het nou net om , die 100 reps zullen niks toevoegen , integendeel.:o

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

40% doorzettings vermogen tot de burn.

Hoe gaat het trainen hier meis? :)

• Topic Starter Topic Starter
Afgelopen week in Brussel gezeten voor studiereis dus niet kunnen trainen. Vanavond weer :)

klinkt leuk!!
het was inderdaad al stilletjes zonder jou haha.
Train ze vanaaf.

klinkt leuk!!
het was inderdaad al stilletjes zonder jou haha.
Train ze vanaaf.

Haha oh oh is het zo erg ja? :p nee dames vanaf vandaag zit de eet en train routine er weer in! Straks even de stad in om nieuwe sportkleren te kopen, ook altijd leuk :)

oeh enjoy!! shopze

De nieuwe outfit is binnen. Broek en top van h&m. Ze hebben daar echt leuke dingen en lekker betaalbaar! Vanavond de broek maar eens met wat squats uitproberen hehe.

6rk1p1.jpg

ziet er goed uit!!

maar ow dear....
good luck met die broek
(hier zijn er al twee meiden uitgescheurd met squatten)

serious

Oh god.... Nu ben ik bang xD met mn andere h&m broek nog nooit gehad.

Nou je hoort het wel met de update vanavond of ie heel is gebleven! :roflol:

ik zou een reservebroekje meenemen...standaard!

Ter geruststelling overigens:
H&M had aangegeven dat het om één batch ging....daar waren de naden niet dubbelgestikt.
Controleer de naden dus even: zijn ze dubbelgestikt is er niets aan de hand ;)

ik zou een reservebroekje meenemen...standaard!

Ter geruststelling overigens:
H&M had aangegeven dat het om één batch ging....daar waren de naden niet dubbelgestikt.
Controleer de naden dus even: zijn ze dubbelgestikt is er niets aan de hand ;)

Ja das een klein probleem. Ben bij mn vriend en heb verder niks mee xD oh wel een ruime joggingbroek, niet ideaal maar ja met je blote kont rondlopen ook niet, dus dan maar die mee.

Volgens mij issie dubbel gestikt, we gaan het meemaken!

Brb in zwolle trainen

Die 100 reps kuiten werpen hun vruchten af.

Terug
Naar boven