Galen
Peter Bond
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Supplementen
Anabolen
Technologie
Wetenschap
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 22.778
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Zaten er ook bodybuilders bij die voorgangers? Want als ik een trainingsschema button-bash en ik laat een couch potato hem volgen, dan gaat ie gewoon goede resultaten behalen. Simpelweg omdat trainen ansich al een enorm verschil is met als een aardappel zitten op de bank.Kan ik me wat bij voorstellen. Maar volgens mij is de begeleiding wel goed. Zie iig mooie resultaten bij voorgangers.
Ach ja ieder zn ding toch? Ik doe over het algemeen mijn eigen schema maar als we samen trainen vind ik het wel leuk om met hem mee te doen. Heb vandaag al best wel spierpijn. En da's lang geleden dat ik echt spierpijn had na een benentraining, heb de spierpijn niet gemist moet ik zeggen.
100 herhalingen kuiten is gewoon idioot. Sure, niet alle spieren zijn hetzelfde door de onderlinge verschillen in de ratio type spiervezels die ze hebben, maar dat komt neer op subtiele verschillen in de rep range. Niet op 100 reps, dat slaat nergens op. Extensions voor het squatten ook niet.

nee dames vanaf vandaag zit de eet en train routine er weer in! Straks even de stad in om nieuwe sportkleren te kopen, ook altijd leuk