- Waardering
- 8.812
Super mooie roos! Welke is het?De gemeente, kun je een boete voor krijgen...
De wiemelen (besjes) en rozen gaan alweer goed.
![]()
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super mooie roos! Welke is het?De gemeente, kun je een boete voor krijgen...
De wiemelen (besjes) en rozen gaan alweer goed.
![]()
![]()
Paarse en witte en op de andere gele 😂
Beiden

Thanks, het echt jong is er wel vanaf (31 ondertussen al
)Wat is de oppervlakte van de gemiddelde tuin dan bij jullie?Als ik die tuinen zie van de Belgen dat is hier bijna niet te betalen voor de gemiddelde Nederlander in het westen
Wij hebben een tijdje liggen twijfelen over aan welke kant van de grens we gingen wonen (achel of Valkenswaard) om geen bedragen te noemen, hier heb je bijna het dubbele van de grond voor hetzelfde geldWat is de oppervlakte van de gemiddelde tuin dan bij jullie?
Tuin van een riijtjeshuis is hier beetje het gemiddelde (275.000) waar ik woon.Wat is de oppervlakte van de gemiddelde tuin dan bij jullie?
Ik weet niet wat een huis kost bij jullie maar hier zit je nu makkelijk aan 250.000 a 300.000 als je iets bescheiden en nieuw wilt.Wij hebben een tijdje liggen twijfelen over aan welke kant van de grens we gingen wonen (achel of Valkenswaard) om geen bedragen te noemen, hier heb je bijna het dubbele van de grond voor hetzelfde geld
Meten is weten, die verhaaltjes van de mijne is groter kennen we allemaal.Op het oog die fotos van jullie ziet er sowieso veel langer uit dan hier.
rond dat bedrag waren we kwijt voor een iets ouder huis Op 11A, nog wel spouwmuren en dak moeten isoleren, deel ramen moeten vervang, gasketel vervangen, tuin volledig in orde moeten zetten.... dus veel werk gehad. De keuken is eigenlijk ook aan vervanging toe en we hebben er geen nieuwe meubels meer in kunnen zetten want geld op en wil geen lening hebben lopenIk weet niet wat een huis kost bij jullie maar hier zit je nu makkelijk aan 250.000 a 300.000 als je iets bescheiden en nieuw wilt.
Echt abnormaal die prijzen.
Dan woon ik liever nu in een oud huis, drinken en eten zoveel als we willen en geregeld eens eropuit gaan.
Veel mensen in m'n nabije omgeving zitten met een lening van + €1250 per maand.
Dat is toch niet meer normaal.
Maar jij woont dan ook in een provincie waar ze geen warm water hebben.Ik weet niet wat een huis kost bij jullie maar hier zit je nu makkelijk aan 250.000 a 300.000 als je iets bescheiden en nieuw wilt.
Echt abnormaal die prijzen.
Dan woon ik liever nu in een oud huis, drinken en eten zoveel als we willen en geregeld eens eropuit gaan.
Veel mensen in m'n nabije omgeving zitten met een lening van + €1250 per maand.
Dat is toch niet meer normaal.
In Nederland betaal je dat al voor een ouder rijtjeshuis :0 wij belgen hebben het getroffen met de huizenprijzenMaar jij woont dan ook in een provincie waar ze geen warm water hebben.
Hier in de buurt kosten normale huizen van pak bj 2000-2005 al direct boven de 300.000, makkelijk. Een huisje van net achter de oorlog vragen ze minstens 250.000. Echt belachelijk
Het gemiddelde nieuwbouw rijtjeshuis is met 128 vierkante meter woonoppervlakte groter dan ooit, de bijbehorende achtertuin daarentegen is sinds de jaren vijftig gekrompen tot 80 vierkante meter.Meten is weten, die verhaaltjes van de mijne is groter kennen we allemaal.