- Waardering
- 7.382
Hier alleszins niet.Dus eigenlijk tijdje de sproeier er op en weg zijn ze?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier alleszins niet.Dus eigenlijk tijdje de sproeier er op en weg zijn ze?
De eitjes en beestjes regenen wel weg maar komen net zo snel weer terug. Gif is het enige dat werkt.Dus eigenlijk tijdje de sproeier er op en weg zijn ze?
Klopt, maar de stoffen waar het uit bestaat zijn vluchtig en zullen dus verdampen. Het is ook de bedoeling dat je het verneveld over de plant en niet over de grond giet zodat het in de wortels trekt.
ipv spiritus handalcohol er in mixen kan ook?
Geen idee, zou ik op moeten zoeken. Kzou dan 96% bioethanol gebruiken trouwens.
Heb die hier als kamerplant staan. Die komt wel weer hoor. Leven vindt een weg. Heeft wel vrij veel water nodig.Heb een plant die 2 jaar in een pot stond en geknakt is door de wind. Weet echt niet meer welke soort het is, maar vraag me af of ik hem kan snoeien 'aan de knak' of best gewoon ondersteun zoals nu?
Staat sinds een week in volle grond en lijkt nieuwe bladeren aan te maken. Als er iemand is die er ervaring mee heeft... Zou 'm graag kunnen houden.
![]()
30 euro bij een kweker.Eens opgezocht en lijkt wel sterk op een yucca gloriosa. Ga trouwens ook eens uitkijken voor die agave montana, mooi ding. Lijkt me wel niet zo goedkoop![]()
Doe eens een foto van de top van de bladeren aub.Heb een plant die 2 jaar in een pot stond en geknakt is door de wind. Weet echt niet meer welke soort het is, maar vraag me af of ik hem kan snoeien 'aan de knak' of best gewoon ondersteun zoals nu?
Staat sinds een week in volle grond en lijkt nieuwe bladeren aan te maken. Als er iemand is die er ervaring mee heeft... Zou 'm graag kunnen houden.
![]()
Lijkt yuca, prikken de bladeren als je er met je vingertop op drukt?