XXL Nutrition

MoneyQ's log

• Topic Starter Topic Starter
Mooie training!
Die extra's zijn dat dingen van het moment waar je dan zin in hebt?

En snap nu ook wat je bedoeldt met de kruising tussen een stairmaster en een crosstrainer.

Ja, in principe heb ik een trainingsschema (ik volg Personal Body Plan) maar heb tegenwoordig ook vaak het gevoel dat ik meer kan en ik er te weinig tijd mee bezig ben (ben met goed tempo wel in halfuurtje klaar). Dus doe ik nog wat extra, waar ik op dat moment zin in heb inderdaad, meestal wel enigszins gerelateerd. Of een bepaalde oefening herhalen als ik vind dat ik 'm niet goed genoeg heb uitgevoerd de eerste keer. ;)

En ja toch! Een soort kruising daartussen. ;)

Ja, in principe heb ik een trainingsschema (ik volg Personal Body Plan) maar heb tegenwoordig ook vaak het gevoel dat ik meer kan en ik er te weinig tijd mee bezig ben (ben met goed tempo wel in halfuurtje klaar). Dus doe ik nog wat extra, waar ik op dat moment zin in heb inderdaad, meestal wel enigszins gerelateerd. Of een bepaalde oefening herhalen als ik vind dat ik 'm niet goed genoeg heb uitgevoerd de eerste keer. ;)

En ja toch! Een soort kruising daartussen. ;)

Ja lijken me best weinig oefeningen als je al zo snel klaarbent!
Maar goed, zolang er resultaat is!

En eet jij echt alles op wat je op IG plaatst?

Ik wil een foto van dat ding! :mad: :D

En ik las beam-en. :') Ik denk al, is dit weer iets Vlaams? Maar goed, je kunt pas veel op als jij een serieuze kom protein fluff kunt leegeten... ;)
Nog nooit gedaan, ben ook nog niet zo echt met men voeding bezig (A) Eet wel al bewuster dan vroeger, niet meer 4 stukken vlees met wat saus en brood. (srs lekker wel) maar mooi stukje ,vlees, patatjes en groentjes.
Het is het nog niet maar wel en begin. :-)

Nog nooit gedaan, ben ook nog niet zo echt met men voeding bezig (A) Eet wel al bewuster dan vroeger, niet meer 4 stukken vlees met wat saus en brood. (srs lekker wel) maar mooi stukje ,vlees, patatjes en groentjes.
Het is het nog niet maar wel en begin. :-)
Precies zoals het hoort toch! Geleidelijk aan stapjes nemen, dat is het beste en effectiefst. ;)

Precies zoals het hoort toch! Geleidelijk aan stapjes nemen, dat is het beste en effectiefst. ;)
Dat dacht ik ook ^^

Vind het best wel gek dat vrienden van me raar kijken als ik hen vertel dat ik naar de gym ga en wat gezonder leef.
Nu goed ik kom dan ook van strak lichaam naar bol en nu hopelijk weer opweg naar strak xD

Dat dacht ik ook ^^

Vind het best wel gek dat vrienden van me raar kijken als ik hen vertel dat ik naar de gym ga en wat gezonder leef.
Nu goed ik kom dan ook van strak lichaam naar bol en nu hopelijk weer opweg naar strak xD

Waarom vind je dat gek? Of waarom vinden zij het raar?

En hopelijk? Natuurlijk gewoon, je kunt dit, je bent al op weg dus er is geen hopelijk meer aan! ;)

Waarom vind je dat gek? Of waarom vinden zij het raar?

En hopelijk? Natuurlijk gewoon, je kunt dit, je bent al op weg dus er is geen hopelijk meer aan! ;)

Bodybuilding/fitness komt blijkbaar samen met een hoop ongezonde supps volgens hen :p
Maar goed, trek ik me weinig van aan. Ik ben weer lekker aan het sporten :D

Oké, ik heb een foto. Maar eerst m'n workout (belangrijker, toch?)! Morgen foto, denk ik. ;)

Set 1
Hamstring curl
9 x pin 11
3 x 9 x pin 12
En dat is de hoogste pin dus ik moet even gaan verzinnen hoe ik ga ophogen. Toch maar die stomme lying leg curl dan...?

Db lunge stationair
4 x 9 x 24

Hip thrust
9 x 100
3 x 9 x 105

Set 2
Bb split squat elevated
9 x 50
3 x 9 x 55

Bb SLDL
9 x 50
3 x 9 x 55

Bb front squat
7 x 50
3 x 45 (met 50 ging ik niet diep genoeg)
3 x 9 x 45

Bb back squat
4 x 7 x 50
Deze moest ik eigenlijk doen maar had bij split squat al best last van stang in m'n nek en m'n polsen (eens vragen of ik de stang niet goed vasthoud omdat ik best veel druk op m'n polsen voel), dus besloten front squat te doen. Maar dacht daarna "nee, ik wil eigenlijk ook de back squat doen." Ging ook wel prima, geen 9 herhalingen meer tho.

Cardio
Crosstrainer
15 min, 250 kcal

Abs
Supersetje 3x: leg raise (woehoe, nog steeds helemaal recht) 10x, ab wheel 10x.

Sauna en helemaal leeg naar huis.

Jaja, foto volgt dus.

Mooi die cardio na dat legwork :D hoe bevalt het nieuwe schema?

Terug
Naar boven