XXL Nutrition

MoneyQ's log

• Topic Starter Topic Starter
En nu deze unit veroberen. Heuj heuj, postworkout protein fluff.

Hoewel ik hierop waarschijnlijk wel ga falen...

foto-6.jpg

Ik zou niet te zwaar gaan op flies, vind die echt ruk voor mijn schouders. Imo is 16 al behoorlijk zwaar voor een meisje

Haha mooi, die ab wheel doe je wrs beter dan mij!

Fly's zijn geen massa oefeningen/compounds.

Te zwaar met kut vorm heb je niks aan.

Beter doe je wat extra sets benchen ;)

Mooie training Monique!

En die fluff :meal:

wat betreft de flyes: die zou ik gewoon breed pakken, vorm over gewicht in deze.

Ik zou niet te zwaar gaan op flies, vind die echt ruk voor mijn schouders. Imo is 16 al behoorlijk zwaar voor een meisje

Haha mooi, die ab wheel doe je wrs beter dan mij!

Fly's zijn geen massa oefeningen/compounds.

Te zwaar met kut vorm heb je niks aan.

Beter doe je wat extra sets benchen ;)

Thanks guys. Ik vond zelf 16 ook wel meer dan genoeg. Weer omlaag dus en meer op techniek zitten.

Vind benchen ook wel leuker dan fly's. :o

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

Mooie training Monique!

En die fluff :meal:

wat betreft de flyes: die zou ik gewoon breed pakken, vorm over gewicht in deze.

Dank u!

Ik zit nu met een halve bord fluff, ogen zijn altijd groter dan maag. :eyes:

Kom dat half bord maar brengen dan! Een dessertje kan er altijd in

Mijn fluff heeft nooit tijd om in te zakken :fluit:

Mijn fluff heeft nooit tijd om in te zakken :fluit:

Wel als ik de trein moet pakken naar België. :D

Jij hebt een verdomde grote maag dan. :P

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

Kun je zo'n fluff ook maken met gewone whey? Meestal doen ze dat toch met casseine dacht ik. :cool:

Nee, met caseïne inderdaad, een combi tussen whey en caseïne kan ook.

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Ja, of je komt het gewoon halen. Mag je ook meteen de afwas doen. :D

Wel als ik de trein moet pakken naar België. :D

Jij hebt een verdomde grote maag dan. :P

Ja, behoorlijk :P 2 grote pizza's passen en een ijsje en misschien nog een :rolleyes:
En veel te grote ogen, figuurlijk dan letterlijk lijken het net spleetogen :D :o

De afwas :roflol: nvm dan

Ja, behoorlijk :P 2 grote pizza's passen en een ijsje en misschien nog een :rolleyes:
En veel te grote ogen, figuurlijk dan letterlijk lijken het net spleetogen :D :o

Oh gossh, ik moet er niet aan denken joh.

Over wiens ogen hebben we het nu?

Hoe zit het met de WOD btw? ;) Heb je iets leuks zodat ik morgen helemaal kapot ga?

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Zeker weten? Ik kan echt heeeeeul lekkere protein fluff maken hè. Just saying.

Ik heb ook een heeeeul grote hekel aan afwas

Training van vandaag:

Legs & delts
Barbell squat
2 x 12 x 35
2 x 10 x 40
2 x 8 x 45

Barbell curtsy squat
20 x 25
20 x 27,5
20 x 30
20 x 35

Barbell lunge (afgewisseld met curtsy)
20 x 25
20 x 27,5
20 x 30
20 x 35

Leg press
12 x 95
10 x 105
8 x 115
6 x 125

Leg press small/wide (jump)
4 x 20 x 50

Single leg press
20 x 30
20 x 30
20 x 30
20 x 30

Side & front raises
20 x 3
20 x 4
20 x 5
20 x 6

Hip thrust met barbell
12 x 60
10 x 70
8 x 80
6 x 90

Bosu kettlebell squat (afgewisseld met shoulder press)
4 x 20 x 12

Standing shoulder press
12 x 6
10 x 7
8 x 8
6 x 9

Upright row (barbell)
10 x 20
10 x 20
10 x 22,5
10 x 25

Ab wheel
4 x 10
+ die standing ab wheel, gaat beter, aantal keer herhaald.

Landmine abs
3 x 16 x stang + 5

Maar nu het belangrijke ding. Training ging in principe goed maar het voelt niet helemaal lekker. Ik haal de kg en dat is prima maar het voelt niet echt als een uitdaging. Daarbij, ik merk dat ik redelijk snel in spiermassa aankom (zit ook deel in voeding I guess) en hoewel ik dat op sommige plekken best leuk vind (m'n rug bijv.), zit ik dus te twijfelen of ik wel door wil gaan met gewicht verhogen. Dus met een collegaatje erover gehad en wil nu mijn schema gaan omgooien. Meer op herhalingen, misschien wat meer snelkracht, gewichten wat omlaag. Misschien wat meer functioneel trainen, compound oefeningen, meer full body, misschien accent op bepaalde spiergroep(en) op bepaalde dagen. Ik merk sowieso dat ik hier veel meer energie van krijg.

Maar dit zijn nu nog gedachten. Ik vroeg me af hoe jullie hier tegenaan kijken? Ik weet niet of ik de vraag op de juiste plek stel maar mochten jullie meelezen, hoor ik graag ook jouw mening! Ik dacht zelf aan zo'n 4 sets van 20 herhalingen, maar misschien ook weer afhankelijk van oef. Ook iets als burpees en who knows what erin.

Lang verhaal kort: schema omgooien, meer herhalingen, help? Als iemand zich geroepen voelt, you're very welcome. ;)

Training van vandaag: Legs & delts Barbell squat 2 x 12 x 35 2 x 10 x 40 2 x 8 x 45 Barbell curtsy squat 20 x 25 20 x 27,5 20 x 30 20 x 35 Barbell lunge (afgewisseld met curtsy) 20 x 25 20 x 27,5 20 x 30 20 x 35 Leg press 12 x 95 10 x 105 8 x 115 6 x 125 Leg press small/wide (jump) 4 x 20 x 50 Single leg press 20 x 30 20 x 30 20 x 30 20 x 30 Side & front raises 20 x 3 20 x 4 20 x 5 20 x 6 Hip thrust met barbell 12 x 60 10 x 70 8 x 80 6 x 90 Bosu kettlebell squat (afgewisseld met shoulder press) 4 x 20 x 12 Standing shoulder press 12 x 6 10 x 7 8 x 8 6 x 9 Upright row (barbell) 10 x 20 10 x 20 10 x 22,5 10 x 25 Ab wheel 4 x 10 + die standing ab wheel, gaat beter, aantal keer herhaald. Landmine abs 3 x 16 x stang + 5 Maar nu het belangrijke ding. Training ging in principe goed maar het voelt niet helemaal lekker. Ik haal de kg en dat is prima maar het voelt niet echt als een uitdaging. Daarbij, ik merk dat ik redelijk snel in spiermassa aankom (zit ook deel in voeding I guess) en hoewel ik dat op sommige plekken best leuk vind (m'n rug bijv.), zit ik dus te twijfelen of ik wel door wil gaan met gewicht verhogen. Dus met een collegaatje erover gehad en wil nu mijn schema gaan omgooien. Meer op herhalingen, misschien wat meer snelkracht, gewichten wat omlaag. Misschien wat meer functioneel trainen, compound oefeningen, meer full body, misschien accent op bepaalde spiergroep(en) op bepaalde dagen. Ik merk sowieso dat ik hier veel meer energie van krijg. Maar dit zijn nu nog gedachten. Ik vroeg me af hoe jullie hier tegenaan kijken? Ik weet niet of ik de vraag op de juiste plek stel maar mochten jullie meelezen, hoor ik graag ook jouw mening! Ik dacht zelf aan zo'n 4 sets van 20 herhalingen, maar misschien ook weer afhankelijk van oef. Ook iets als burpees en who knows what erin. Lang verhaal kort: schema omgooien, meer herhalingen, help? Als iemand zich geroepen voelt, you're very welcome. ;)
Goede keuze... bij een vrouw teveel spieren vind ik zelf ook niet zo geweldig... rug en billen enzo kan allemaal... ik zou idd meer reps proberen te doen en op uithouding te trainen op die manier is er ook een uitdaging aan en kan je toch je spieren onderhouden. Vrouwen moet niet echt massa kweken imo tenzij ze dat zelf natuurlijk willen. Een man daarentegen kan wat meer massa aanzetten omdat dit typerend mannelijk is. Goede verhoudingen in het hele lichaam is belangrijk. Ik zou als ik jouw was monique werken aan buik, billen en een beetje borst en rug... en hogere gaan in reps en lager in gewicht idd... zoals je zelf aangeeft zit je goed volgens mij voor wat jouw doel is denk ik. ;)

En is idd afh. van de oefening. Je zit in de juiste denkrichting volgens mij.

Terug
Naar boven