Fitness Seller

Moslima's van Hofstadgroep zamelen geld in voor zichzelf

• Topic Starter Topic Starter
BigNL zei:
Ik heb het gezegt !!!
Dat soort problemen lost zich vanzelf op. :D

JIJ hebt nog NIETS inhoudelijks gezegd op dit onderwerp. Alleen wat losse flodders over andermans manier van reageren. Jij hebt nog niks gezegd wat je vindt van inzamelende Moslima's, echtgenotes van terroristen die ons wilden opblazen, c.q. heb die zich in de Tweede Kamer of op Schiphol bevonden.

lekker belangrijk... hoe lang denk je dat die dames het vol houden door alleen van giften te leven ???

Jammer de groep is gesloten.

Wat ben je triest als je zoiets op het internet begint. Idioten heeft de wereld nog genoeg helaas ... :cool:

ja maar.. de pest is dat ze ook vast nog wel geld ophalen ook..

exarchos zei:
Voor De liefhebbers van dit soort praktijken (@DBC, voor een lekkere agressieve training :D)

lees dit even:

Al-Qaradhawi on Islam and Europe: 'Islam will Return to Europe as a Conqueror'

In a Fatwa posted online about the pending Islamic conquest of Europe, in response to a reader's question, Sheikh Al-Qaradhawi wrote of the "signs of the victory of Islam," citing a well-known Hadith: "… The Prophet Muhammad was asked: 'What city will be conquered first, Constantinople or Romiyya?' He answered: 'The city of Hirqil will be conquered first' – that is, Constantinople… Romiyya is the city called today 'Rome,' the capital of Italy. The city of Hirqil was conquered by the young 23-year-old Ottoman Muhammad bin Morad, known in history as Muhammad the Conqueror, in 1453 [CE]. The other city, Romiyya, remains, and we hope and believe [that it too will be conquered]. This means that Islam will return to Europe as a conqueror and victor, after being expelled from it twice – once from the South, from Andalusia, and a second time from the East, when it knocked several times on the door of Athens." [20]

Sheikh Al-Qaradhawi qualified his statement: "I maintain that the conquest this time will not be by the sword but by preaching and ideology…" [21] Al-Qaradhawi made similar statements on other occasions, on his weekly religious program 'Shari'a and Life'on Al-Jazeera television. He declared: "This means that the Companions of the Prophet heard that two cities would be conquered by Islam, Romiyya and Constantinople, and the Prophet said that 'Hirqil [i.e. Constantinople] would be conquered first.' Romiyya is Rome, the capital of Italy, and Constantinople was the capital of the state of Byzantine Rome, which today is Istanbul. He said that Hirqil, which is Constantinople, would be conquered first and this is what happened…

"All right, Constantinople was conquered, and the second part of the prophecy remains, that is, the conquest of Romiyya. This means that Islam will return to Europe. Islam entered Europe twice and left it… Perhaps the next conquest, Allah willing, will be by means of preaching and ideology. The conquest need not necessarily be by the sword… [The conquest of Mecca] was not by the sword or by war, but by a treaty [meaning the treaty of Hudaybiyya], and by peace… Perhaps we will conquer these lands without armies. We want an army of preachers and teachers who will present Islam in all languages and in all dialects…" [22]

On another occasion, Al-Qaradhawi explained, "The Hadith says that the city of Constantinople, the city of 'Hirqil, will be conquered first. We conquered Constantinople and the second part of the prophecy remains – the conquest of Romiyya. The conquest of Romiyya means that Islam will return to Europe. In one of my previous programs, I said that I think that this conquest would not be by the sword or armies, but by preaching and ideology. Europe will see that it suffers from materialistic culture, and will seek an alternative, it will seek a way out, it will seek a lifeboat. It will find no lifesaver but the message of Islam, the message of the muezzin who gives it religion but does not deny it this world, brings it to Heaven, but does not uproot it from Earth. Allah willing, Islam will return to Europe and the Europeans will convert to Islam. Then they themselves will be able to be the ones to disseminate Islam in the world, more than we ancient Muslims. This is within Allah's capabilities." [23]

dit kom komt van deze site en hier kom je veel leuks tegen over onze radicale mohammedaanse vrinden :rolleyes:

http://memri.org/bin/articles.cgi?Page=subjects&Area=jihad&ID=SR3004

Quote:
"Allah willing, Islam will return to Europe and the Europeans will convert to Islam."

Yeah right. Ik ben nog nooit naar de kerk geweest en dat ik ook nooit doen. Ik ben gekke henkie niet. Wat een onzin dit verhaal.

Laatst bewerkt:
Behappys-babe zei:
ja maar.. de pest is dat ze ook vast nog wel geld ophalen ook..

Yup en dat is het trieste van alles :mad:

Hoe kan iemand geld storten aan een crimineel die mensen ombrengt ? ALs je dat doet dan ben je net zo erg en heb je ook bloed aan je handen. Dit heeft niks te maken met geloof ofzo. Zeer triest. Oppakken en vastzetten en NOOIT meer laten gaan.

BigNL wat is in hemelsnaam jou probleem,, iedereen maar negatieve karma geven zonder reden. volgens mij zit je daar gewoon met je burka aan achter je toetsenbord de jihad te plannen :flipoff:

stealiron zei:

UH JA hij heeft op iedereen commentaar maar zelf zegt hij er nix over, dan kan je dus maar beter niet mengen in de discussie omdat je geen wezenlijke bijdrage levert maar alleen maar aan het provoceren bent.

JimmyH zei:
BigNL wat is in hemelsnaam jou probleem,, iedereen maar negatieve karma geven zonder reden. volgens mij zit je daar gewoon met je burka aan achter je toetsenbord de jihad te plannen :flipoff:

Jimmy, het is al zo vaak gezegd, door cultureel antropologen uit Nederland én daarbuiten zoals Marokko en Turkije; Moslims/Arabieren hebben heel snel de neiging zoniet altijd de neiging om zichzelf in de slachtofferrol te plaatsen.

Is dat niet het geval dan gaan ze nooit in op het onderwerp.
Voorbeeld: Als hier iemand post dat er wéér Marokkanen zijn opgepakt vanwege verkrachtings/geweldsdelicten dan is iemand als BigNL niet in staat om op het onderwerp te reageren,
Hij gaat in de topic zitten lezen enw acht af totdat iemand zich erg opwindt en dan zegt ie bijvoorbeeld 'hey, een beetje minder kan ook wel hè?' Tegen een ander roept ie weer iets anders maar je zult hem nooit over het topic horen.

Wanneer wel? -hoor ik je zeggen.
->Antwoord: Als er een bericht komt over een slachtoffer-Arabier.
Dán zal ie zich geroepen voelen om te zeggen zie je nou wel, jullie altijd met je vooroordelen! En deze éne enkele Marokkaan dan? Dies toch goed?

Ik maak het zelf vaak mee in de horeca; als een Marokkaan voelt dat ie de situatie kan bederven dan is ie het ventje. Zodra er dreiging komt van grotere jongens gaat ie van een afstand bedreigen en roepen en als de politie hem aanspreekt op z'n gedrag dan speelt ie -ineens- het slachtoffer van een rascistische actie. Het aantal keren dat dit voorkomt is ontelbaar.
Marokkaanse cineasten en schrijvers hebben vaak opgeroepen om uit die slachtofferrol te komen maar ze voelen zich er prima in; van alles flikken en als je erop wordt aangesproken ineens zeggen dat je juist slachtoffer bent.

Hicham is niet mijn medestanders in discussies maar ging weleens inhoudelijk in op discussies hier. Zo iemand moet je koesteren echt waar! Dat komt niet vaak voor dat je een Moslim/Arabier tegen komt die inhoudelijk op jouw onderwerp ingaat. Meestal ontkennen ze van alles of gaan, zoals BigNL, dingen roepen die hélemaal niks met het ondeerwerp te maken hebben, beetje rotzooi trappen om zo mensen van het onderwerp af te halen.

Want reken maar: BigNL báált ervan dat iedere ker z'n genootjes in het slechte nieuws komen!

JimmyH zei:

Ik heb positief karma gekregen van hem :D

Iemand die gek is die zal dat niet van zichzelf vinden.
Dus draai het niet om, ventileer jou probleem niet op een ander.
Ik heb meer aan bignl zijn antwoorden dan jou gezwam. :flipoff: :fu: :slap:

Als jij meer hebt aan antwoorden als 'maak je niet druk' 'spuit elf zegt ook wat' etc etc en gevoleig bent voor iemand die jou puntjes geeft als je even onzinnig meekwekt dan is dat prima kerel. ;)

Ach jij ziet alleen maar wat je wil zien.

bur zei:
UH JA hij heeft op iedereen commentaar maar zelf zegt hij er nix over, dan kan je dus maar beter niet mengen in de discussie omdat je geen wezenlijke bijdrage levert maar alleen maar aan het provoceren bent.

Bepaal jij dat?

Dit is een forum !!!!!!!!

En er zijn wel andere die provoceren.

Doe even normaal guys :rolleyes:

stealiron zei:
Bepaal jij dat?

Dit is een forum !!!!!!!!

Doe even normaal guys :rolleyes:

Dat bepaalt hij niet, dat is een droog feit. Er zijn altijd figuren geweest die alleen mar een beetje lopen te rellen op fora, julie brengen niks nieuws, komt overal voor. Uiteindelijk loop je tegen een ban op en dan janken ze altijd. :D

Terug
Naar boven