Fitness Seller

Moslima's van Hofstadgroep zamelen geld in voor zichzelf

• Topic Starter Topic Starter
Casual,

Zoals enkele DBB'ers rellen op de Breezah-fora zo zijn er ook altijd extremistische allochtonen die bereid zijn om lid te worden van boards waar ze vaak op Arabieren zitten te ziften, zoals hier.
Vaak zijn die Ali's niet eens echt geinteresseerd in bodybuilding, maar zijn ze er gewoon om wat tegenwicht te geven aan de discussie en om hun broeders en zusters in gevangenissen en/of voorbereiding op nieuwe aanslagen mentaal te steunen in de strijd middels kreten op o.a. dit board.

Tja, het zij zo.
Is een zaak van de Admin uiteindelijk. :rolleyes:

casual dreamer zei:
ja tuurlijk je moet je neutraal houden ;)

maar echt discussieren kan gewoon weg niet als ik zeg dat moslima's in de fout gaan zeggen stealiron en big NL gewoon neen ???
ze geven een beetje negatieve karma en beginnen totaal offtopic over mijn gyno te zeiken is dat dan wel leuk ????

ik vind dat dit gedeelte moet aangepast worden als je in het echte bb forum enkele goede posts hebt geplaats dat je dit gedeelte mag bezoeken 'speciale toegangsrechten ' zeg maar

Ik zeg wel iets meer dan alleen NEE .
Heb jij gyno dan?,... is mij nog niet opgevallen.
Je komt echt over als een klein kind die zit te schelden en als die dan een pak op zijn broek krijgt begint te janken...
Speciale toegangsrechten in een forum over politiek?
Hahahahahahahaha, lekker democraties gedacht dude !!!!!!!! :rolleyes:

DBC01 zei:
Casual,

Zoals enkele DBB'ers rellen op de Breezah-fora zo zijn er ook altijd extremistische allochtonen die bereid zijn om lid te worden van boards waar ze vaak op Arabieren zitten te ziften, zoals hier.
Vaak zijn die Ali's niet eens echt geinteresseerd in bodybuilding, maar zijn ze er gewoon om wat tegenwicht te geven aan de discussie en om hun broeders en zusters in gevangenissen en/of voorbereiding op nieuwe aanslagen mentaal te steunen in de strijd middels kreten op o.a. dit board.

Tja, het zij zo.
Is een zaak van de Admin uiteindelijk. :rolleyes:

Allochtonen die op arabieren zitten te ziften, zoals hier?
Leg dat eens uit !!
En wie zijn hier "extremistische" allochtonen?

stealiron zei:
Speciale toegangsrechten in een forum over politiek?
Hahahahahahahaha, lekker democraties gedacht dude !!!!!!!! :rolleyes:

vind ik ook wel terecht,, moet je kijken hoeveel mensen hier gewoon een beetje komen lopen k*tten,, terwijl ze zelf nog geen gewicht hebben aangeraakt. :rolleyes: dit is in eerste instantie een BB forum, je wordt ook lid omdat je het over BB wil hebben, zo niet dan ga je maar lekker praten met de wijze mensen van superdudes........

Wat is k*tten?
ALs je bedoelt vervelend te te doen, dan mag je zeggen wie.
En wie heeft er nog geen gewicht aangeraakt?

Jij begint ook aardig in het groepje slapouwehoeren te passen :D

Nou bignl vind ik al een duidelijk voorbeeld,, negatieve karma strooien omdat je het niet eens bent met wat iemand zegt (wat doet ie trouwens op straat als iemand iets zegt wat hem niet aanstaat?!) en er lopen hier zat mensen rond die nog nooit in de sportschool zijn geweest, ik zeg niet perse dat jij dat bent....

Waarom moeten sommige altijd melden als ze negatief karma krijgen?
Ach laat maar, het zegt al genoeg. :D :D :D :D :D :D :D

omdat het hier niet echt gebruikelijk is om negatief karma te geven en te krijgen, en het eigenlijk alleen maar wordt gebruikt om op een kinderachtige manier te laten zien dat je het ergens niet mee eens bent en dan voornamelijk door mensen die mentaal te zwak zijn om de reden ervan te onderbouwen

Dat is jou visie,...mijne is even wat anders, sorry. :D

• Topic Starter Topic Starter
JimmyH zei:
omdat het hier niet echt gebruikelijk is om negatief karma te geven en te krijgen, en het eigenlijk alleen maar wordt gebruikt om op een kinderachtige manier te laten zien dat je het ergens niet mee eens bent en dan voornamelijk door mensen die mentaal te zwak zijn om de reden ervan te onderbouwen

Zoals ik al zei is Stealiron zo'n type wat hier komt zonder een mening te willen ventileren omdat ie weet dat ie hier niet thuis hoort. Pas als er een burgeroorloig uitbreekt zal ie zeggen wat ie al die tijd al gedacht heeft, niet eerder. En negatief karma uitdelen doe je niet als je het oneens bent met iemand maar als je z'n gedrag of post 'verwerpelijk' vindt. Dat is wat anders.
Maar Steal is ook niet dom, heeft even gezien waar de achilles-peesjes zitten op dit forum en die betreffen: karma uitdelen! Dus gaat ie vooral negatief karma rondstrooien om jullie allemaal te grazen te nemen.
Herkennen jullie deze tactiekjes niet uit het dagelijks leven op straat?
Het zijnaltijde dezelfden met dezelfde truucjes, je moet ze alleen wel even doorhebben en je niet laten leiden door je boosheid.

Aangaande je vraag m.b.t. allochtonen die op Arabieren fitten, zou ik zeggen leer even Nederlands lezen, ik weet het schijnt moeilijk te zijn voor sommigen maar ik leg het uit:

'waar' refereert in dit geval aan de boards. :cool: Snappie?

Laatst bewerkt:
Ach jah, negatieve karma uitdelen kunnen we allemaal Steal... Dus ik denk dat wij jou wel ff wat rode blokjes kunnen bezorgen.

Wie is WIE?

En me rode blokjes vallen reuze mee :D

Laatste keer: Ontopic svp.

Kappen met dat gezeur met die negatieve karma, anders ga ik wat uitdelen. ;)

QUOTE=DBC01

Zoals ik al zei is Stealiron zo'n type wat hier komt zonder een mening te willen ventileren omdat ie weet dat ie hier niet thuis hoort.

Ik voel me hier erg thuis, dit forum heeft alles waar ik van hou.
En zelfs types als jij zijn op een bepaalde manier wel grappig.
Maar dit is weer zo'n zin wat zo in de prullebak kan.
Jij kan niet voor mij spreken !!!!

Pas als er een burgeroorloig uitbreekt zal ie zeggen wat ie al die tijd al gedacht heeft, niet eerder.

DOM !!!!!

En negatief karma uitdelen doe je niet als je het oneens bent met iemand maar als je z'n gedrag of post 'verwerpelijk' vindt. Dat is wat anders.

Negatief karma wat ik geef vind ik verwerpelijk anders geef ik het niet.
En met de posts waar ik volledig achter sta, die geef ik positief karma.
Lijkt mij niet zo moeilijk om te begrijpen,..behalve als je hard leers bent natuurlijk.

Maar Steal is ook niet dom, heeft even gezien waar de achilles-peesjes zitten op dit forum en die betreffen: karma uitdelen! Dus gaat ie vooral negatief karma rondstrooien om jullie allemaal te grazen te nemen.

Ik wil niemand te grazen nemen,..zie bovenstaande uitleg.

Herkennen jullie deze tactiekjes niet uit het dagelijks leven op straat?
Het zijnaltijde dezelfden met dezelfde truucjes, je moet ze alleen wel even doorhebben en je niet laten leiden door je boosheid.

Fijn dat je jezelf zo mooi profileert. :D

Aangaande je vraag m.b.t. allochtonen die op Arabieren fitten, zou ik zeggen leer even Nederlands lezen, ik weet het schijnt moeilijk te zijn voor sommigen maar ik leg het uit:
'waar' refereert in dit geval aan de boards. :cool: Snappie?

Nee ik snap jou niet zo goed !!!!
Het is onsamenhangend
:D

Terug
Naar boven