MuscleMeat

Moslima's van Hofstadgroep zamelen geld in voor zichzelf

DBC01 zei:
Dat bepaalt hij niet, dat is een droog feit. Er zijn altijd figuren geweest die alleen mar een beetje lopen te rellen op fora, julie brengen niks nieuws, komt overal voor. Uiteindelijk loop je tegen een ban op en dan janken ze altijd. :D

:thumbs: :thumbs: :thumbs: ik ben het vandaag helemaal met je eens DBC !!! :thumbs: :thumbs: :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter

Inderdaad. Op een forum wordt gediscussieerd. Maar wat sommigen doen is geen discussie maar puur de zaak een beetje provoceren.
Ik zou graag bijvoorbeeld eens in discussie gaan met alochtone sporters hier over het onderwerp maar er blijkt geen Arabier te zijn die bereidt is om op het onderwerp te reageren.
Vooroordelen over Arabieren worden hier op dit forum bevestigd; ze zijn in de minderheid maar ze proberen het te verpesten voor de meerderheid.

Waarom zou je niet ingaan op het onderwerp, je opent de topic dus je wil er meer van weten. Wie reageert doet dat aangaande het onderwerp, anders open je zelf maar een onzin-thread in het Hanenhok.

Jammer dat zelfs op een forum mijn bevindingen aangaande Arabieren bewezen worden:
Opruien, niet in staat tot discussie en rotzooi trappen, net als op straat, in de kroeg en op school. Altijd weer dezelfden.

stealiron zei:
Hoe kunnen ze gaan janken als ze een ban hebben gekregen?
Over inhoudelijke post gesproken, de pot verwijt de ketel...

die post van mij was niet aan jou gericht, dus hoeft er ook geen informatie voor jou in te staan. die post van jou daarintegen was wel aan mij gericht,, maar daar stond ''helaas'' ook niets nuttigs in

DBC01 zei:
Inderdaad. Op een forum wordt gediscussieerd. Maar wat sommigen doen is geen discussie maar puur de zaak een beetje provoceren.
Ik zou graag bijvoorbeeld eens in discussie gaan met alochtone sporters hier over het onderwerp maar er blijkt geen Arabier te zijn die bereidt is om op het onderwerp te reageren.
Vooroordelen over Arabieren worden hier op dit forum bevestigd; ze zijn in de minderheid maar ze proberen het te verpesten voor de meerderheid.

Waarom zou je niet ingaan op het onderwerp, je opent de topic dus je wil er meer van weten. Wie reageert doet dat aangaande het onderwerp, anders open je zelf maar een onzin-thread in het Hanenhok.

Jammer dat zelfs op een forum mijn bevindingen aangaande Arabieren bewezen worden:
Opruien, niet in staat tot discussie en rotzooi trappen, net als op straat, in de kroeg en op school. Altijd weer dezelfden.

Jongen jou posts zijn zo negatief.
Je loopt maar te beschuldigen en feiten om te draaien dat ik er misselijk van wordt.
Jij wil gewoon het goede in de mens niet zien.
En zoekt het slechte om groepen onderuit te halen.
Jij wil niet begrijpen dat er goede en slechte mensen zijn.
Dat we allemaal gelijk zijn.
Mensen zoals jij zijn een gevaar voor de maatschappij en de wereld !!!!!!!!

Laatst bewerkt:
JimmyH zei:
die post van mij was niet aan jou gericht, dus hoeft er ook geen informatie voor jou in te staan. die post van jou daarintegen was wel aan mij gericht,, maar daar stond ''helaas'' ook niets nuttigs in

Er hoeft geen informatie voor mij in te staan nee, ik geef een reply op jou post.
En als jij niet het nut van mijn post in ziet dan heb je helaas pech, voor een ander zal het wel nut hebben.
Ik weet ook niet wat je hier mee wilt bereiken, maar nuttig is het niet nee.

dus wat ik hiervan kan uitmaken is dat jullie pro-moslima´s van de hofstad groep zijn ?

stealiron zei:
Jongen jou posts zijn zo negatief.
Je loopt maar te beschuldigen en feiten om te draaien dat ik er misselijk van wordt.
Jij wil gewoon het goede in de mens niet zien.
En zoekt het slechte om groepen onderuit te halen.
Jij wil niet begrijpen dat er goede en slechte mensen zijn.
Dat we allemaal gelijk zijn.
Mensen zoals jij zijn een gevaar voor de maatschappij en de wereld !!!!!!!!

:roflol:

De echte gevaren zijn op MSN Groups bezig. En een aantal zit vast maar wees niet bevreesd, ze zijn straks vrij en dan kun je je broeders en zusters weer steunen in de actieve strijd tegen die ongelovige varkens van het westen.

Mensen zoals ik, wat bekender dan ik, zijn in het verleden dwars gezeten om hun mening zoniet met de dood bedreigd. Mensen zoals ik worden in Moslimlanden de mond gesnoerd omdat ze een eigen gefundeerde mening hebben.

Jammer dat je het nog steeds over mijn gedrag hebt en het post-gedrag van een ander lid maar nog steeds geen wóórd hebt laten vallen over wat jij vindt van Moslima's die geld inzamelen voor zichzelf omdat hun man vast zit wegens beramen van bom-aanslagen.
Zou je misschien je mening eens over het ónderwerp willen geven want ik lees al 3 pagina's niets anders dan 1 a 2 zinnetjes opmerkingen over de schrijfsT van anderen maar niks over wat jouw standpunt is. En dáár is een forum voor.

Ik was eergisteren van plan eens een mooie topic te beginnen over de benadering met respect van veel Arabische mensen, dat afgezet tegen de asociale omgangsvormen van Nederlanders maar ik zie er nu weinig heil in.

''you must spread some.................''

Wat is er nou mis mee als ze geld inzamelen voor zichzelf omdat ze niet kunnen voorzien in hun onderhoud. Wie zegt dat zij wat te maken hadden met de (voorbereide) aanslagen? Wees blij dat ze niet gaan leven op de kosten van de overheid.

DonnieBrasco zei:
Wat is er nou mis mee als ze geld inzamelen voor zichzelf omdat ze niet kunnen voorzien in hun onderhoud. Wie zegt dat zij wat te maken hadden met de (voorbereide) aanslagen? Wees blij dat ze niet gaan leven op de kosten van de overheid.

Je had die site moeten lezen! :roflol:

daarin gaven ze héél goed aan dat ze er alles mee te maken hadden.
Juridisch netjes dichtgemetseld maar het was heel duidelijk.

Wanneer kap jij nou eens met dat eeuwige verdedigen van foute mensen met slechte bedoelingen? Echt, geen Moslim is fout in jouw ogen. Zelfs niet de vrouwen van de mannen die de regering vervloeken en ons erbij en hun mannen steunn betuigen in hun moordstrijd tegen de varkens.

--- MOD BREAK ---​

Even een mededeling van huishoudelijke aard.

Dit soort discussies zullen altijd fel blijven en meestal zal men z'n standpunten niet veranderen. Respecteer dat gewoon en ga niet heel zielig mensen met een andere mening van negatieve karma voorzien.

True, negatieve karma kan natuurlijk gegeven worden voor slechte posts (gebeurd echter nauwelijks hier op dit board), maar ga het niet gebruiken om mensen met een andere mening te stangen.

Want dat is heel kinderachtig. :thumbd:

--- MOD BREAK ---​

Laatst bewerkt:
Nee ik heb de site niet gelezen, het was al offline voor ik het kon bekijken.

Als ze er wat mee te maken hadden waren ze wel opgepakt als medeplichtige, en als ze er echt wat mee te maken hadden, kunnen ze het al helemaal niet juridisch dichtmetselen. Je hebt ermee te maken of niet. Ik weet zeker wel dat jij het overdrijft dus ik ga er lekker vanuit dat ze er niets mee te maken hebben.

Nogmaals ik heb niets gelezen over op welke manier ze hun steun betuigden, maar als ze hun steun lieten blijken aan hun mannen en niet hun daden is daar ook niets mis mee. Je kan altijd van iemand houden ook al is deze niet goed bezig.

Ik verdedig helemaal niemand, ik geef mijn mening. Maar ik zal wel mijn bek moeten houden omdat ik geen vrijheid van meningsuiting heb als allochtoon :rolleyes:

DBC01 zei:
Wanneer kap jij nou eens met dat eeuwige verdedigen van foute mensen met slechte bedoelingen? Echt, geen Moslim is fout in jouw ogen. Zelfs niet de vrouwen van de mannen die de regering vervloeken en ons erbij en hun mannen steunn betuigen in hun moordstrijd tegen de varkens.

Ik heb het al eerder gezegd, jij ziet wat je wilt zien.
Jij scheert echt alles over één kam, zijn het geen groepen buitenlanders dan wel je eigen volk.
Want als iemand opkomt voor iets, waar jij tegen bent dan zijn ze gelijk niet goed in jouw ogen, haal die oogkleppen van je gezicht, and face the thruth !!!
Ook al vind je jezelf een varken, je hoeft jezelf niet zo te gedragen.
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.

Je mist de ervaring op dit board en een heleboel posts, threads en replies om over mijn manier van denken te beslissen :cool:

Je komt tekort, that's all. Is niet erg, tijd zal het leren.

stealiron zei:
Ik heb het al eerder gezegd, jij ziet wat je wilt zien.
Jij scheert echt alles over één kam, zijn het geen groepen buitenlanders dan wel je eigen volk.
Want als iemand opkomt voor iets, waar jij tegen bent dan zijn ze gelijk niet goed in jouw ogen, haal die oogkleppen van je gezicht, and face the thruth !!!
Ook al vind je jezelf een varken, je hoeft jezelf niet zo te gedragen.
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.

DBC is toevallig wel ONZE huispopulist ja!

Nogmaals ik heb niets gelezen over op welke manier ze hun steun betuigden, maar als ze hun steun lieten blijken aan hun mannen en niet hun daden is daar ook niets mis mee. Je kan altijd van iemand houden ook al is deze niet goed bezig.

Ze wilden erg goed laten zien dat ze hun mannen steunen om hun dáden.
Zoveel stond er. En er stond ook dat ze vurig hopen dat ze met hun gewelddadige acties doorgaan, in naam van Allah.
Maar goed, misschien moet jouw moeder of je broer als je die hebt, wel op Schiphol staan als die kerels van de Hofstadgroep er een bom laten exploderen.
Als ze de resten van jouw broer van vertrekbalie 17 mogen schrapen snap je misschien dat steun voor mensen als deze, noch hun directe familie die onze regering uitmaakt voor duivels, walgelijk is.

DBC01 zei:
Je mist de ervaring op dit board en een heleboel posts, threads en replies om over mijn manier van denken te beslissen :cool:

Je komt tekort, that's all. Is niet erg, tijd zal het leren.

Hahaha dit is weer een bewijs hoe je alles lekker omdraait.
IK weet niet of het je is opgevallen, maar ik kan lezen !!!!!
Lees je eigen posts en reply's nog even terug !!!
Als er 1 wat te kort komt dan ben jij het wel met je kortzichtige posts. :D

DBC01 zei:
Ze wilden erg goed laten zien dat ze hun mannen steunen om hun dáden.
Zoveel stond er. En er stond ook dat ze vurig hopen dat ze met hun gewelddadige acties doorgaan, in naam van Allah.
Maar goed, misschien moet jouw moeder of je broer als je die hebt, wel op Schiphol staan als die kerels van de Hofstadgroep er een bom laten exploderen.
Als ze de resten van jouw broer van vertrekbalie 17 mogen schrapen snap je misschien dat steun voor mensen als deze, noch hun directe familie die onze regering uitmaakt voor duivels, walgelijk is.

Hahahahahha,.. je komt steeds met hetzelfde aan.
De hele wereld draait gewoon door en jij maakt je druk.
Kijk als je er niet tegen kan dan moet je er wat aan doen.
Niet praten maar actie.
Praatjes vullen geen gaatjes... ga er een paar uitmoorden ofzo

Terug
Naar boven