JimmyH
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestaan er überhaupt mensen die altijd de juiste nuanceringen plaatsen? Nee.stealiron zei:Jij scheert echt alles over één kam, zijn het geen groepen buitenlanders dan wel je eigen volk.
DBC is nu bezig met stap 1: het probleem aankaarten onder een grote groep mensen.stealiron zei:Hahahahahha,.. je komt steeds met hetzelfde aan.
De hele wereld draait gewoon door en jij maakt je druk.
Kijk als je er niet tegen kan dan moet je er wat aan doen.
Niet praten maar actie.
Praatjes vullen geen gaatjes... ga er een paar uitmoorden ofzo

stealiron zei:Hahahahahha,.. je komt steeds met hetzelfde aan.
De hele wereld draait gewoon door en jij maakt je druk.
Kijk als je er niet tegen kan dan moet je er wat aan doen.
Niet praten maar actie.
Praatjes vullen geen gaatjes... ga er een paar uitmoorden ofzo

Lauw zei:Ik vind de kritiek van EricR wel terecht. Een pittige mening kan best, maar je moet ervoor waken zelf niet al te radicaal te worden.
Dat doen die Amerikanen ook. Als je niet heel hard schreeuwt dat Bush faaaantastic is dan ben je al snel anti-Amerikaans in hun ogen. Dat doet me weer denken aan Duitsland voor 70 jaar terug. Als je toen niet heel hard brulde dat je een bepaalde man fantastisch vond dan had je ook een probleem.
Laten we de discussie open houden.![]()
DBC01 zei:Ik vind wel dat jij mij fantaaaaaastisch moet vinden anders volgen er maatregelen!![]()

Lauw zei:Okay okay.
De stille hint is begrepen.
Nu moet ik dus een on-topic post plaatsen?
**** hee, je kan net zo goed vragen of ik effe het wk powerlifting ga winnen.
Moeilijk!
Euhm…..
Ja! De moslima’s mogen gelijk op het vliegtuig worden gezet richting Oezbekistan.
Waarom? omdat ze op hun website aangeven achter de daden van hun mannen te staan, daarom.
Mag ik nu weer zinloze off-topic posts plaatsen?![]()
![]()
EricR zei:Ik lees dan zeker anders, maar BigNL zie ik nergens posten dat hij het eens is met radicale moslims.
Wel postings zoals deze :
'Sommige imams die moeten ze met het eerste vliegtuig naar het oosten sturen.
Houd een dwaas van je pad want hij sleurt je mee in zijn eigen ontwetendheid.
'
'Nee zeker niet, er moet zeker wat gebeuren.
Extremisten aanpakken.
De regering is helemaal niet zo makkelijk meer als de meesten denken.
Maar je kan niet alles over een kam scheren of geweld met geweld proberen op te lossen.
Of maar iedereen met een andere mening uit te schelden.
Dat is meer een uiting van frustraties dan serieus over een probleem discusseren'
'Hahahah ja belachelijk !!
Dit is een idee van een idioot, en daar zijn er vele van in alle maten en soorten.
'
Eerlijk gezegd lees ik meer nuance in zijn postings dan wat hier meestal voorbij komt.
?