AndroidHealthClinic

Mountain Man (Heyzeus 909) het natural monster, een nieuwe update!

Mister10 bijvoorbeeld.

Lekker salmonella ... :S wat een mong**l

Wat is hier bijzonder aan? Snap het niet. Man is vasculair en redelijk droog maar daar is ook alles mee gezegd. Heeft geen spierontwikkeling van betekenis. Met een dergelijk laag BMI mag je je geen bodybuilder noemen... Een gemiddelde topturner ziet er beter uit. G-men hier op het forum heeft ook een betere fysiek. Dat ik gelijk geloof dat ie natural is zegt al genoeg eigenlijk.

Ziet er allemaal groter uit op die foto's. Weet iemand wat zijn stats zijn?

Die baard :roflol: :roflol: En dan te bedenken dat sommige mensen zo'n baardmans nog als idool hebben ook. 'lekker ruig'

huh, ik meen toch echt dat er ergens in een reacite iets stond over 85k bij 1.75 maar zie het nu niet meer staan.
ik weet die kerel z'n stats dus niet, schat em zelf ook wel een kg of 10 lichter.

ik wilde eigenijk zeggen als je dat % hebt en dan 85kg bij 1.75 dat je er dan top uitziet.

belichting is erg in zn voordeel, maar met dergelijke droogheid hoef je niet enorm veel kilo boven je lengte in centimeters (-100) te zitten om er groot uit te zien denk ik.

Naja, die gast heeft echt wel gewoon een vet fysiek en ook echt wel wat nette massa. Maar om nou T-Shirts van jezelf te laten drukken vind ik ook wat ver gaan, om nog maar niet te spreken over het eten van complete eieren haha.

Overrated.

In een t-shirtje is er weinig indrukwekkends aan, dat zegt al genoeg.

Droogheid is wel knap opzich.

Naturel mijn moedernkende reet.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven