- Waardering
- 307
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan toch?
Stel dat hij al 25 jaar bezig is.
Dan is het toch goed mogelijk om een bepaalde massa op te bouwen, aan dat vet% met die vasculariteit?
Mag ik uit je reactie opmaken dat je zelf geen aanleg hebt? Zelfs voor een natural is dit niet echt indrukwekkend, lijkt mij.

uhm welke natural vind jij dan wel indrukwekkend? :d
.Wat is hier bijzonder aan? Snap het niet. Man is vasculair en redelijk droog maar daar is ook alles mee gezegd. Heeft geen spierontwikkeling van betekenis. Met een dergelijk laag BMI mag je je geen bodybuilder noemen... Een gemiddelde topturner ziet er beter uit. G-men hier op het forum heeft ook een betere fysiek. Dat ik gelijk geloof dat ie natural is zegt al genoeg eigenlijk.
Naturel en die hardheid en vasculariteit? 175cm, 85kg bij dat vet%? Ik geloof het niet.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Vasculariteit is een combinatie van weining vet en vocht over de spieren, genetische aanleg, inname van de juiste supplementen en voedingsmiddelen en mogelijk gebruike van anabolica en/of insuline. Zonder die laatste 2 factoren is wat ik zie ook zeker haalbaar.
Gemiddelde topturners.. denk je dat zij geheel naturel zijn?
Ben niet zo bekend met het natural bodybuilding maar in Nederland wint qua hardheid Joel scheek het makkelijk van Mr. Neanderthal, qua shape en spiervolume vind ik Ludwig Philipa veel beter.

Sowieso is het maar de vraag of die zogenaamde naturels die meedoen aan naturelwedstrijden echt naturel zijn, omdat er niet getest wordt. G-men daar buiten gelaten.
Dus dat is geen geldig argument imo net als als dat argument van de ' topturners'.
)