MuscleMeat

Mountain Man (Heyzeus 909) het natural monster, een nieuwe update!

Kan toch?
Stel dat hij al 25 jaar bezig is.

Dan is het toch goed mogelijk om een bepaalde massa op te bouwen, aan dat vet% met die vasculariteit?

Wat is hier bijzonder aan? Snap het niet. Man is vasculair en redelijk droog maar daar is ook alles mee gezegd. Heeft geen spierontwikkeling van betekenis. Met een dergelijk laag BMI mag je je geen bodybuilder noemen... Een gemiddelde topturner ziet er beter uit. G-men hier op het forum heeft ook een betere fysiek. Dat ik gelijk geloof dat ie natural is zegt al genoeg eigenlijk.

Helemaal mee eens.

Naturel en die hardheid en vasculariteit? 175cm, 85kg bij dat vet%? Ik geloof het niet.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga anders even komende week bij de YBF in Beverwijk kijken? In de Body Extreme klasse zul je deelnemers zien die Baardmans het nakijken zouden geven. Neem G-men bijvoorbeeld: is een paar centimeter groter maar heeft een wedstrijdgewicht van zo'n 90kg.

Overigens vind ik onze Mountain Man helemaal niet zo hard. Bij echte hardheid heb je het idee dat je een afbeelding uit een anatomie boek kijkt en dat je je handen zou snijden als je de spieren aan zou raken.

Vasculariteit is een combinatie van weining vet en vocht over de spieren, genetische aanleg, inname van de juiste supplementen en voedingsmiddelen en mogelijk gebruike van anabolica en/of insuline. Zonder die laatste 2 factoren is wat ik zie ook zeker haalbaar.

Vind van fysiek van Heyzeus mooier dan die van G-men

Gemiddelde topturners.. denk je dat zij geheel naturel zijn?

Sowieso is het maar de vraag of die zogenaamde naturels die meedoen aan naturelwedstrijden echt naturel zijn, omdat er niet getest wordt. G-men daar buiten gelaten.

Dus dat is geen geldig argument imo net als als dat argument van de ' topturners'.

Niet betrapt is niks genomen.

Vasculariteit is een combinatie van weining vet en vocht over de spieren, genetische aanleg, inname van de juiste supplementen en voedingsmiddelen en mogelijk gebruike van anabolica en/of insuline. Zonder die laatste 2 factoren is wat ik zie ook zeker haalbaar.

een dunne huid helpt ook enorm, en dat heb je of heb je niet(misschien bedoelde je daarmee genetische aanleg)

Sowieso is het maar de vraag of die zogenaamde naturels die meedoen aan naturelwedstrijden echt naturel zijn, omdat er niet getest wordt. G-men daar buiten gelaten.

Dus dat is geen geldig argument imo net als als dat argument van de ' topturners'.

Waarom G-men daarbuiten laten? Zou G-men dan toevallig die ene uitzondering zijn die het wel naturel kan?

hij is 35 (dus begonnen met trainen toen die 10 was :rolleyes:)

stats:

Physique Specifics
Height: 4'10"
Current Weight: 298lbs
Goal Weight: 302lbs
Current Bodyfat %: 8
Goal Bodyfat %: 6

Strength Specifics
Current Bench Weight: "N" X's 4 sets of 8 to 12.
Current Deadlift Weight: "N" X's 4 sets of 8 to 12.
Current Squat Weight: "N" X's 4 sets of 8 to 12.
'Other' Exercise Max: 26 chinups (pronated).

http://eatcleanlifthard.com/forum/member.php?u=2

Terug
Naar boven