Fitness Seller

Mountain Man (Heyzeus 909) het natural monster, een nieuwe update!

4'10"??
als ik me niet vergis is dat 145 cm? Is hij een dwerg ofzo.
Als hij dan 85 kg weegt ben ik wel onder de indruk

hij is 35 (dus begonnen met trainen toen die 10 was :rolleyes:)

stats:

Physique Specifics
Height: 4'10"
Current Weight: 298lbs
Goal Weight: 302lbs
Current Bodyfat %: 8
Goal Bodyfat %: 6

Strength Specifics
Current Bench Weight: "N" X's 4 sets of 8 to 12.
Current Deadlift Weight: "N" X's 4 sets of 8 to 12.
Current Squat Weight: "N" X's 4 sets of 8 to 12.
'Other' Exercise Max: 26 chinups (pronated).

http://eatcleanlifthard.com/forum/member.php?u=2

145 cm en 136 kg :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Wat een hoop gezeik weer. MM is wel degelijk natural. Als je dat niet wilt geloven, prima. Maar je moet weten dat deze gozer voor de sport leeft en erg veel kennis heeft van voeding en training. Hij is zelfs tegen supplementen.

Ik durf te wedden dat niemand hier op dit board die natural is hem evenaart. Mister10 heeft behoorlijk wat massa maar niet die hardheid/vet%. Zelfde voor G-men, KaLe enz.

fat_midget_stripper.gif

Wat een hoop gezeik weer. MM is wel degelijk natural. Als je dat niet wilt geloven, prima. Maar je moet weten dat deze gozer voor de sport leeft en erg veel kennis heeft van voeding en training.

Ik durf te wedden dat niemand hier op dit board die natural is hem evenaart. Mister10 heeft behoorlijk wat massa maar niet die hardheid/vet%. Zelfde voor G-men, KaLe enz.

Kennis van voeding en training? Geheime voeding- en trainingsschema overgeleverd door monniken? Echt niet dat dat het verschil maakt.

Juist omdat ik aanleg heb weet ik waar ik het over heb:).

Ja want jouw dieet en training is natuurlijk perfect tot in de puntjes uitgewerkt. Jij weet het het beste, zelfs beter dan mensen die al jaren bezig zijn met de sport.

Droom lekker verder.

Wat denk je zelf?

Wat een hoop gezeik weer. MM is wel degelijk natural. Als je dat niet wilt geloven, prima. Maar je moet weten dat deze gozer voor de sport leeft en erg veel kennis heeft van voeding en training. Hij is zelfs tegen supplementen.

Lol, no offence maar G-men owned deze bosaap keihard op hardheid,massa en droogte. Strepen op je kont is als natural zowat onmogelijk, maar g-men had ze genoeg op de ybf van vorig jaar.

En waarom hebben we nog steeds geen benen of fatsoenlijke rugposes gezien?

Ik begin toch steeds meer te denken dat we hier met een borst bicep dude te maken hebben, maar please correct me if I'm wrong. :)

Terug
Naar boven