XXL Nutrition

Mountain Man (Heyzeus 909) het natural monster, een nieuwe update!

• Topic Starter Topic Starter
Lol, no offence maar G-men owned deze bosaap keihard op hardheid,massa en droogte. Strepen op je kont is als natural zowat onmogelijk, maar g-men had ze genoeg op de ybf van vorig jaar.

En waarom hebben we nog steeds geen benen of fatsoenlijke rugposes gezien?

Ik begin toch steeds meer te denken dat we hier met een borst bicep dude te maken hebben, maar please correct me if I'm wrong. :)

Geen flauw idee, zo nauw volg ik 'm niet.

kzou het frustrerend vinden om zo droog te staan en nog steeds geen deftige 8-pack te kunnen tonen...

bah die baard

geloof wel dat deze gast naturel is, volgens mij is ie 90kg bij 1.90 oid. als je naar z'n size kijkt met deze stats zou dat zeker naturel kunnen. hij is echt niet huge ofzo, maar heeft alles gewoon netjes in verhouding en staat kurkdroog.

zullen allicht grotere naturels zijn, zijn er imo maar weinigen die m.i. een mooier fysiek hebben.

Kan toch naturel ofniet? Ik hoop het toch , is wel leuke fysiek. Maar zoo indrukwekkend? Dunno.. Coole fysiek gewoon. En droog natuurlijk. Het zotste vind ik nog al zijn aders :D

hij staat knap droog
maar geen bruut of monster fysiek
doet me beetje denken aan brad pit in fight club of snatch

wel stoer zo'n rauw ei op eten.
''mr though guy''
weinig met bodybuilding te maken dit topic en deze aap

die pics zijn waarschijnlijk met pomp genomen. Dan isset zeker te halen, natural. En in een veel kortere periode dan hij erover heeft gedaan

grappig dat iedereen hier z'n fysiek loopt af te zeiken, maar dat ik op G-men na eigenlijk nog nooit iemand foto's heb zien posten die hierbij in de buurt komen.

ik lach me weer eens kapot hier.

al die ecto s hier op het forum met hun grote mond. Dat dit fysiek makkelijk haalbaar is en dat hij eigenlijk alleen laag in bf staat en voor de rest stelt het niet zo veel voor.

Get a ****ing life. 90% van dit forum gaat dit fysiek nooit van hun leven halen met AAS of zonder AAS. No ****ing way.

imo mag er wel een beetje meer respect voor de man komen want hij heeft echt een goed fysiek natural of geen natural. En vergis je niet als je zo laag in BF staat ben je nou eenmaal geen huge mofo.

• Topic Starter Topic Starter
Eindelijk krijgt het topic weer een goede wending :D Het is natuurlijk gewoon pure afgunst en jaloezie van een hoop members hier.

Terug
Naar boven