teakwonboxer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
triceps zeiden nee
foutje denk ik heh

vandaag dus ook, ondanks dat echt een volle rug en vooral stijve/harde onderarmen. Geen BOR's ivm Benen dag morgen, onderrug sparen. Was ondanks het skippen van de BOR's helemaal leeg door de extra pull-up sets. Biceps pak ik zondag even extra aan. Nu snel een bak kwark opvreten en slapen want de wekker gaat over 6 uurtjes 
(@ beide punten btw, maar dat hebben we al irl besproken)
HEUPEN ERIN.. 
Deadlift was echt nice man - 170 trek je over een maandje of 2/3 wel als je deze lijn kan doortrekken. en die rep-out gaat vanzelf wel beter...je moet nog leren je niet te laten beperken door mentaal failen
en nu opdonderen uit m'n huis
het uur vloog voorbij, kwam met name omdat ik moest w88 op de bench.... anyway triceps hadden nog wat assists kunnen krijgen, maar borst was goed leeg. De compounds waren af en dat is het belangrijkste. Over 2 weken verhuis ik gelukkig naar Utrecht, kan ik eindelijk gaan trainen in een ekte gym. Kunnen we gaan met die banaan
yo
maar wel langzaam op het negatieve deel vd reps)
yo!
trainingen bleven natuurlijk wel doorgaan, kleine terugval gehad.. dat wel. Nu woonachtig in Utrecht in het studentenhuis bij GroteSjaak (yeaah buddy) dus veel progressie in het vooruitzicht