AndroidHealthClinic

Mr.O's - The One (Applied Nutriceuticals) kuurdagboek

yo pikomhoog....uitgebreid verslag over the one. wat ik belangrijkste vind is dat je gisteren zowat KO ging na die laatste set Squats haha

vandaag ff de welverdiende rust, niet teveel boos worden op mensen heh :P

ik hou je op de hoogte vwb openingstijden sportschool!

Ofcourse:cool:
Dit is je mening niet nadat je goed zou hebben ingelezen. Deze shizzle is 1st class bagger.

Okidoki

Weet niet waar je dat op baseerd maar dit goedje schijnt toch aardig te werken.
Als ik jou was zou ik mij ook maar eens even goed gaan inlezen voordat je gaat oordelen over andermans mening.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-hydroxyimine-aka-the-one-206170/index10.html

En op de amerikaands boards zijn er zo nog een tal topics te vinden, maar die ga ik niet opzoeken voor je.

gr
Mike

Ofcourse:cool:
Dit is je mening niet nadat je goed zou hebben ingelezen. Deze shizzle is 1st class bagger.

Okidoki

der is 1 studie op ergogenics waar enkel instaat dat het op ratten is getest en niet op mensen.. ben benieuwd naar dit product dus als je andere interessante onderzoeken hebt om je mening te staven ben ik meer dan benieuwd naar je bronnen, want op amerikaanse boards lees ik enkel goede shizzle

• Topic Starter Topic Starter
der is 1 studie op ergogenics waar enkel instaat dat het op ratten is getest en niet op mensen.. ben benieuwd naar dit product dus als je andere interessante onderzoeken hebt om je mening te staven ben ik meer dan benieuwd naar je bronnen, want op amerikaanse boards lees ik enkel goede shizzle
zal in de TS wel paar linkjes posten dit weekend, van andere LOG's - onderzoeken e.d. + een week overzicht posten van de resultaten van The One (aangezien de traininglogs meer voor mezelf zijn ter motivatie)

foto's komen er ook binnenkort aan, moet m'n maat grotesjaak ff maken (no homo) ;)

yo pikomhoog....uitgebreid verslag over the one. wat ik belangrijkste vind is dat je gisteren zowat KO ging na die laatste set Squats haha

vandaag ff de welverdiende rust, niet teveel boos worden op mensen heh :P

ik hou je op de hoogte vwb openingstijden sportschool!
is goed man!!! donderdag is wel een mustje, verheug me echt op die push training :D

was hier een artikel over op die eugenics site(ben de naam kwijt), die hier diverse keren is gelinkt, waaruit bleek dat dit spul bogus was

100% eens!

Is mijn mening maat, vrijheid van meningsuiting bestaat nog alteid he;)

je mening op wat gebaseerd?

Weet niet waar je dat op baseerd maar dit goedje schijnt toch aardig te werken. Als ik jou was zou ik mij ook maar eens even goed gaan inlezen voordat je gaat oordelen over andermans mening.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-hydroxyimine-aka-the-one-206170/index10.html

En op de amerikaands boards zijn er zo nog een tal topics te vinden, maar die ga ik niet opzoeken voor je.

gr
Mike
Dus jij laat je leiden door dit soort info van een gebruiker........:D

Heren toch informatie zoeken over dit product op de amerikaanse boards en dit klakkeloos overnemen:o.

Even in de dikke van dale opgezocht::D

pro-hor.mo.nen ~, bv [2000], stoffen die in productie van echte hormonen zitten. Wat meestal schadelijker, duurder en minder effectief zijn dan gebruik van echte hormonen (eig). Waar verder ook weinig effecten, onderzoek en resultaten over bekend zijn. Oftewel u wordt gewoon keihard genaaid.

zie ook: "rommel", "afval", "troep".

[Link niet meer beschikbaar]

17 gealkileerd spul--> 17 AA is een bepaalde koppeling van atomen,waardoor het moeilijk wordt voor je lever om ze af te breken. Hierdoor kan na een tijd leverproblemen door cirose ontstaan,waardoor je uiteindelijk littekenweefsel op je lever vormt met alle nare bijwerkingen vandien.

Als je het doet kan je beter voor het echte werk gaan is net zo schadelijk soms zelfs minder maar veel effectiever.

Vriendelijk groetend,
Mossad

...

Vriendelijk groetend,
Mossad

ik vind je een prima kerel mossad, dat weet je. Maar jouw mening over The One is nu onderhand wel duidelijk op dit forum.
Dat jij, op basis van dat onderzoek, ertegen bent is prima, maar laat de mensen, zoals ikzelf, die deze PH tot zich nemen lekker hun gang gaan en maak je druk om andere dingen.

Bredekees was vant weekend niet in de gelegenheid om online te komen, maar het gaat na eigen zeggen prima met hem. Een stukje droger en zwaarder ook geloof ik. Of er toename in kracht is weet ik niet, want we hebben schema omgegooid en focussen iets meer op reps nu. over t algemeen is hij zeer tevreden.

ikzelf ben in de eerste anderhalve week goed aangekomen, daarna beetje stil qua gewicht, maar langzaam wat droger. wel vaak warm overdag en snel geirriteerd. acne begint nu ook iets door te zetten, maar niets extreems (oplossing: trimmen en niet scheren :P)
ik zit nu op 4 caps p/d en hoop de laatste twee en halve week nog wat gains te pakken

Dat jij, op basis van dat onderzoek, ertegen bent is prima, maar laat de mensen, zoals ikzelf, die deze PH tot zich nemen lekker hun gang gaan en maak je druk om andere dingen.

Sjaak no offence maar je begrijpt niet wat ik schrijf. Ik ben juist NIET op basis van dat onderzoek ertegen, juist omdat er veels te weinig onderzoek is gedaan. En dat het gewoon bagger is je kan gewoon veel beter voor the real deal gaan. Maar leden zijn bang om een spuit erin te zetten of via het illegale circuit te kopen. Maar zo`n kuurtje van deze shizzle nemen is gewoon infantiel.

Excuses voor de vertraging, erg druk geweest maar weer 2 dikke trainingen achter de kiezen en lekkere vooruitgang.. gisteren (25-5) 82kg op de weegschaal, dit na flink te hebben gepoept :P dus in 2 weken met The One 3,5kg aangekomen en een stuk droger geworden! Wat Sjaak ook zegt, kwa krachttoename valt het allemaal nog wel mee.. maar we gaan hoger in de reps dus kracht is niet de hoofdfocus momenteel..

Training (21-5)

Push

BP 6 sets zwaar maar hoog in reps 10/12
Incline BP + (dropset + rust pauze) harde pomp
Db shoulder press 3 sets en toen gaf ik het op.. bagger, schouders waren duidelijk leeg van de BP en incline BP.. side-effect van Push/Pull/benen schema
Seated Cable Flyes 6 sets lekker 10/12reps
db side laterals auw
db overhead extensions 5 sets, triceps waren redelijk leeg, kwam niet op m'n pr
Rope dropdowns 4 setjes tot spierfalen

---

Training (24-5)

Pull

Algemene opwarming gedaan, 5 min fietsen (yeaah, voor de verandering) en daarna de rug warm gemaakt met T-Bar Rows

DeadLift
12x40
10x60
6x80
3x4x90 (als ik voor 1 rep was gegaan.. had ik de 110 makkelijk kunnen pakken voor een pr, voelde me sterk!)

PullUps
4x8xbw

T-Bar Rows
5 set's.. eindigde met 8x48kg ofzo

BOR
vergeten.. SORRY GROTESJAAK! maar m'n rug was al flink zuur ;)

one arm Db Rows
10x12
12x12
14x8
16x6

BB Curl .. na 4 reps zeer pijnlijke steek in m'n rechter onderarm, BB neergesmeten (The One agressie sloef toe:P) en overgestapt naar isolatie met een machine..

Seated Incline Cammed Machine Curls :D heerlijk
volgens mij wel 8 sets, tot spierfalen steeds, geeindigd met een keiharde dropset, de pump was voelbaar!

Buik toen nog flink aangepakt, geen idee hoe het apparaat heet.. maar een soort super verzwaarde crunches, helemaal zuur getraind tot brullend toe

Extra: Ga met m'n trainingsmaat terug naar het Split schema.. merk gewoon dat ik niet het maximale eruit kan halen met Push, Pull, Leggs.. om een voorbeeld te geven, op een push dag na bench press en schuin, dippen heb ik gewoon te weinig over in m'n schouders om die lekker te knallen.. terwijl ik met de split juist keihard ging met m'n schouders. Oftewel terug naar de split en hoger in reps voor maximale gain's.

Laatst bewerkt:
keesie!

maak niet uit van die BOR, je hebt T-Bar gedaan ook goed man! die machine curls is wel p*ssy heh dat weet je :P je moet gewoon die EZ stang pakken als je onderarmen pijn doen. optrekken ging goed zie ik. deze week ff toppen op de Deadlift.

zometeen lekker borst en triceps (echt heerlijk hehe)
zie je om 1715!

edit:Bredekees is wederom de sjaakafhaak vandaag (ff ter info :P)
succes op school ouwe!
Groeise

Laatst bewerkt:
keesie!

maak niet uit van die BOR, je hebt T-Bar gedaan ook goed man! die machine curls is wel p*ssy heh dat weet je :P je moet gewoon die EZ stang pakken als je onderarmen pijn doen. optrekken ging goed zie ik. deze week ff toppen op de Deadlift.

zometeen lekker borst en triceps (echt heerlijk hehe)
zie je om 1715!
klopt man, maar waren lekkere chicks aan het cardio-en :P die zitten dan mee te gluren terwijl ik m'n armen oppomp

Vnv weer school man, maar haal de training morgen in! ;)

edit: haha je had de note gelezen, ja klote man maar morgen weer beesten! Kan waarschijnlijk wel later beginnen en dus meetrainen 26-5!

Sjaak no offence maar je begrijpt niet wat ik schrijf. Ik ben juist NIET op basis van dat onderzoek ertegen, juist omdat er veels te weinig onderzoek is gedaan. En dat het gewoon bagger is je kan gewoon veel beter voor the real deal gaan. Maar leden zijn bang om een spuit erin te zetten of via het illegale circuit te kopen. Maar zo`n kuurtje van deze shizzle nemen is gewoon infantiel.

ik begrijp je idd niet denk ik. het gaat erom dat jij drie of vier keer dezelfde quote in PH topics zet. Die quote ken ik nu wel en er is idd weinig onderzoek gedaan. daarom is het dus bagger? waarom dan? omdat het een PH is? en dat jij het infantiel vindt dat mensen dit verkiezen boven de bekende AAS is jouw mening. Ik zie het als een tussenstap

dit is wel laatste wat ik erover zeg, want deze discussie is verder zinloos. jij voert deze discussie in topics waar mensen komen die geinteresseerd zijn in PH's.

.punt.

nou, nou mannen.. de (pro)hormoontjes slaan wel toe :P anyway, ik ben het eens met Sjaak om PH als een tussen stap te zien en ik vind mijn log ook geen plek voor deze discussie.. daar zijn algemene topics voor, zie hier en hier

1

nou, nou mannen.. de (pro)hormoontjes slaan wel toe :P anyway, ik ben het eens met Sjaak om PH als een tussen stap te zien en ik vind mijn log ook geen plek voor deze discussie.. daar zijn algemene topics voor, zie hier en hier

1

zelf ook kappen nu dan :P einde discussie. nog betere topics zijn de algemen PH topics. anyways ik zou erover ophouden.

gast je hebt een lekkere training gemist net, t*ring. het was denk ik 30 graden in dat klaslokaal :cool: zweten als een malle en beuken als een beest, echt. allemaal ecto's dus ik had alles voor mezelf hehe

Training (26-5)

Schouders

Spitschema weer. Eerst lekker opgewarmd, toen begonnen.

DB Press
12x18
12x20
10x22
8x22
8x20
8x18
als maar pijn doet :D

DB Side raise
4 sets eerst oplopend tot 12kg toen 1 dropset

Reverse flies
5 sets, steeds tot spierfalen, gewicht oplopend (geen idee meer hoe zwaar)

DB Front raise
12x6
10x8
8x10
6x10

Extra: Moest vnv naar school, maar toch nog ff schouders flink kunnen pakken in de korte tijd (beter dan niet gaan). Yeah buddy :cool:

Training (28-5)

Benen

Legg presh gedaan voor algemene opgewarming, toen begonnen.

Squads
opwarmsets
10x30
10x40
8x50
5x60

3x80
1x90
1x100
12x50
12x55
10x60

Legg extensions
5x?x? steeds tot spierfalen

Legg curls
5x?x? steeds tot spierfalen

Calf Presses
5x24x?

Buik, Rope Ab Crunch, Crunches superset met Liggende leg raise

Extra: lekkere PR gezet, verder niks bijzonder. voel me steeds sterker worden

Training (29-5)

Borst, triceps

Bench Press
15x2x40 opwarmen
12x50
10x60
8x70
1x80
1x90
12x3x50 tot spierfalen

Incline DB Flyes + Incline DB press (superset)
6 set's, oplopend gewicht (?kg) steeds tot spierfalen

Chest Dip
12x4xbw
7xbw+15kg

DB Extensions
12x24
10x26
8x28
6x30
3x34
2x36
14x20 (ff reppen bijtend door de pijn heen)

Pec Deck
8x(?kg) aflopend, tot spierfalen voor het "pompje"

Rope pulldown
8 sets x ?kg kapot gaan

Rope pulldown (one arm)
4 sets per arm x ?kg als het maar pijn doet ;)

Extra: Was een lekkere training, jammer genoeg een halfuur buiten gestaan omdat de eigenaar te laat was (Grotesjaak ging weg tijdens het w88 hij had geen tijd, groot gelijk ouwe) verder geen opmerkingen, kreeg paar compimenten en de vraag "wat gebruik jij?" :D ehm niks, eiwitten ;) btw. de weegschaal zei 84kg :eek: maar moet nog paar liter uitpissen :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Training (29-5)

Borst, triceps

Extra: Was een lekkere training, jammer genoeg een halfuur buiten gestaan omdat de eigenaar te laat was (Grotesjaak ging weg tijdens het w88 hij had geen tijd, groot gelijk ouwe) verder geen opmerkingen, kreeg paar compimenten en de vraag "wat gebruik jij?" :D ehm niks, eiwitten ;) btw. de weegschaal zei 84kg :eek: maar moet nog paar liter uitpissen :rolleyes:

Je traint bij een Healthcenter? :loopband:

haha nee, wel redelijk hardcore sportschooltje met paar beesten :D enkel (naar eigen zeggen) bijna allemaal naturel.. + ze verwachten het denk ik niet dat ik aan de snoepjes zit

Terug
Naar boven