- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ofcourse
Dit is je mening niet nadat je goed zou hebben ingelezen. Deze shizzle is 1st class bagger.
Okidoki
Ofcourse
Dit is je mening niet nadat je goed zou hebben ingelezen. Deze shizzle is 1st class bagger.
Okidoki
zal in de TS wel paar linkjes posten dit weekend, van andere LOG's - onderzoeken e.d. + een week overzicht posten van de resultaten van The One (aangezien de traininglogs meer voor mezelf zijn ter motivatie)der is 1 studie op ergogenics waar enkel instaat dat het op ratten is getest en niet op mensen.. ben benieuwd naar dit product dus als je andere interessante onderzoeken hebt om je mening te staven ben ik meer dan benieuwd naar je bronnen, want op amerikaanse boards lees ik enkel goede shizzle

is goed man!!! donderdag is wel een mustje, verheug me echt op die push trainingyo pikomhoog....uitgebreid verslag over the one. wat ik belangrijkste vind is dat je gisteren zowat KO ging na die laatste set Squats haha
vandaag ff de welverdiende rust, niet teveel boos worden op mensen heh
ik hou je op de hoogte vwb openingstijden sportschool!

was hier een artikel over op die eugenics site(ben de naam kwijt), die hier diverse keren is gelinkt, waaruit bleek dat dit spul bogus was
Is mijn mening maat, vrijheid van meningsuiting bestaat nog alteid he![]()
Dus jij laat je leiden door dit soort info van een gebruiker........Weet niet waar je dat op baseerd maar dit goedje schijnt toch aardig te werken. Als ik jou was zou ik mij ook maar eens even goed gaan inlezen voordat je gaat oordelen over andermans mening.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-hydroxyimine-aka-the-one-206170/index10.html
En op de amerikaands boards zijn er zo nog een tal topics te vinden, maar die ga ik niet opzoeken voor je.
gr
Mike

der is 1 studie op ergogenics waar enkel instaat dat het op ratten is getest en niet op mensen.. ben benieuwd naar dit product dus als je andere interessante onderzoeken hebt om je mening te staven ben ik meer dan benieuwd naar je bronnen, want op amerikaanse boards lees ik enkel goede shizzle
.
)Dat jij, op basis van dat onderzoek, ertegen bent is prima, maar laat de mensen, zoals ikzelf, die deze PH tot zich nemen lekker hun gang gaan en maak je druk om andere dingen.
dus in 2 weken met The One 3,5kg aangekomen en een stuk droger geworden! Wat Sjaak ook zegt, kwa krachttoename valt het allemaal nog wel mee.. maar we gaan hoger in de reps dus kracht is niet de hoofdfocus momenteel..
) en overgestapt naar isolatie met een machine..
heerlijk
je moet gewoon die EZ stang pakken als je onderarmen pijn doen. optrekken ging goed zie ik. deze week ff toppen op de Deadlift.
)klopt man, maar waren lekkere chicks aan het cardio-enkeesie!
maak niet uit van die BOR, je hebt T-Bar gedaan ook goed man! die machine curls is wel p*ssy heh dat weet jeje moet gewoon die EZ stang pakken als je onderarmen pijn doen. optrekken ging goed zie ik. deze week ff toppen op de Deadlift.
zometeen lekker borst en triceps (echt heerlijk hehe)
zie je om 1715!
die zitten dan mee te gluren terwijl ik m'n armen oppomp
Sjaak no offence maar je begrijpt niet wat ik schrijf. Ik ben juist NIET op basis van dat onderzoek ertegen, juist omdat er veels te weinig onderzoek is gedaan. En dat het gewoon bagger is je kan gewoon veel beter voor the real deal gaan. Maar leden zijn bang om een spuit erin te zetten of via het illegale circuit te kopen. Maar zo`n kuurtje van deze shizzle nemen is gewoon infantiel.
einde discussie. nog betere topics zijn de algemen PH topics. anyways ik zou erover ophouden.
zweten als een malle en beuken als een beest, echt. allemaal ecto's dus ik had alles voor mezelf hehe

ehm niks, eiwitten
btw. de weegschaal zei 84kg
maar moet nog paar liter uitpissen 
Training (29-5)
Borst, triceps
Extra: Was een lekkere training, jammer genoeg een halfuur buiten gestaan omdat de eigenaar te laat was (Grotesjaak ging weg tijdens het w88 hij had geen tijd, groot gelijk ouwe) verder geen opmerkingen, kreeg paar compimenten en de vraag "wat gebruik jij?"ehm niks, eiwitten
btw. de weegschaal zei 84kg
maar moet nog paar liter uitpissen
![]()