MuscleMeat

Mr.O's - The One (Applied Nutriceuticals) kuurdagboek

hee kerel,
goede training man!
alleen je moet ff opletten hoe je het noteert...12x3x50 = 12 sets x 3 reps x 50 kilo...jij hebt waarschijnlijk 3 sets van 12 reps met 50 gedaan, dus 3x12x50 ;) gewoon een tip

goed dat je die PR op de overhead gepakt heb. Ik zal Big Ron morgen ff bellen en vragen wat the deal is voor maandag (pinksteren en die luie donder van een ****** zal wel dicht willen)

werkse en groeise!

lol volgens mij kun je beter stoppen met die supplementen en je gaan focussen op je trainingen en wat je eet, succes.

lol volgens mij kun je beter stoppen met die supplementen en je gaan focussen op je trainingen en wat je eet, succes.

Hoezeer ik je log met plezier lees moet ik strongman eigenlijk wel een beetje gelijk geven. Naar mijn mening kan je nog zo ontzettend veel vooruitgang boeken zonder AAS/PH gebruik met wat ik lees in je log kwa oefeningen en gewicht.
No disrespect maar om met een max van 100kg squat en 90kg bench al aan dit soort middelen te zitten vind ik een beetje zoeken naar de makkelijkste manier, terwijl als je gewoon door was gegaan om een goede koers je later veel meer profijt van je kuur/cycle had kunnen hebben.

bredekees is al een tijdje niet meer in z'n log geweest zie ik...ik zal is vragen waarom :P

hoe dan ook...hij is na deze week klaar met The One en zal beginnen aan de PCT --> 2nd Gear + Drive + Mariadistel (+ Crea Mono)

aangezien ik de kuur ook gedaan heb en mensen misschien geinteresseerd zijn in de resultaten e.d. zal ik dat even omschrijven:

eind review The One
Ik heb precies vier weken The One gebruikt. De eerste 2 dagen 3 caps p/d en vervolgens de rest van de periode 4 caps p/d.
Tijdens de kuur clean bulk. 4x p/w split.

gewicht
91 --> 95

massa
stukje droger en een stukje groter

kracht
vooral laatste twee weken veel krachttoename. over de gehele periode bijna 20 kilo meer op 1RM SQ. DL zelfde verhaal. Over t algemeen kracht gewonnen, maar heb niet kracht specifiek getraind.

sides
Acne viel reuze mee. ik ben normaal erg gevoelig, maar alleen in de derde week was het wat meer aanwezig. nu praktisch acne vrij.
Stemmingswisselingen waren erg aanwezig. Snel opgefokt en ondanks Alpha Male ook erg onzeker. Snel twijfelen aan mezelf en shit...erg naar in een relatie, geloof me. Dus als je een vriendin hebt, beter vertel je het of probeer je haar niet al te vaak te zien ;) bredekees zal dit beamen. Mocht je van nature je dingen snel aantrekken, houd er dan rekening mee dat dit erger wordt.
verder nog een opmerking en dat is dat ik ongeveer een half uur na inname het een uur lang snikheet had en over het algemeen de hele dag wel warmer.

overall
tevreden met de gains, maar het opgefokte was erg irritant...

PCT
2nd Gear + Drive + Mariadistel + Crea Mono

vragen graag via PM...ik wil kees z'n log niet vol laten lopen door mijn review.

Kees....waar the **** hang je uit???

dat opgefokte vindt ik juist fijn iedereen zeggen waar het op staat i'm lovin it

dat opgefokte vindt ik juist fijn iedereen zeggen waar het op staat i'm lovin it

The REAL alpha male feeling:D is idd leuk maar minder is het als je bij de kleinste tegenslag bv metro/bus missen al flink angry word:D

update! :D

• Topic Starter Topic Starter
BACK!!!!

Excuses voor de lange tijd geen updates. ik heb besloten om geen complete trainingschema's meer te posten (wie leest ze?) :P

even kort verslagje,

ik heb nog 1 week te gaan, dan is het potje leeg.. aan het einde vd kuur ga ik een compleet verslag geven

stats momenteel na 4 weken!!

van 78kg naar 83kg (ben aan het cardio-en nu ook erbij, clean bulk) doel was 85kg maar dat doel was met grote bulk dus in verhouding aardig netjes zo
PR's de afgelopen 2 weken, eigenlijk alles zwaarder.. BP1x100, SQ1x100 (kan meer voel ik) DB overhead triceps ex 4x40kg etc maar PR's zijn niet het doel, gewoon lekker reppen alles +10/12 voor de groei!!

Heb na een periode van een groot libido ook een periodetje gehad met een ingezakt libido, ondanks enorme alfamale.. m'n vriendin letterlijk van de bank af de trap op getild als een beest en op bed geworpen.. GRRRRrrr, maar krijg met moeite een stijve (en moeite met vasthouden) en na lang aftrekken/ppen kwam ik met moeite klaar (normaal niet)
Nu is alles weer bij het oude, zit lekker in m'n vel.. goed gehumeurd.. laatste week ga ik van 3 pillen naar 4 op trainingdagen.. ook al mag het niet volgens de bijsluiter, heb er teveel over anders straks ff potje leeg vreten

Binnenkort een uitgebreider verslag over The One, nu eerst weer verder pompen :D

1

hey daar! Ik denk kom ook ff bij jou buurten... {Post je geen trainingen?

Over dat stijve houden: Ze wil zeker dat je de hele tijd voor d'r staat te posen met je opgepompte spieren? hahaha Sjah, dat houd niemand een stijve he? Al je bloed zit in je muckies :D

hallo

de mensen die THE ONE hebben genomen na jullie kuur nog veel overgehouden???

nu pas twee weken off, maar nog niets verloren...

Hoezeer ik je log met plezier lees moet ik strongman eigenlijk wel een beetje gelijk geven. Naar mijn mening kan je nog zo ontzettend veel vooruitgang boeken zonder AAS/PH gebruik met wat ik lees in je log kwa oefeningen en gewicht.
No disrespect maar om met een max van 100kg squat en 90kg bench al aan dit soort middelen te zitten vind ik een beetje zoeken naar de makkelijkste manier, terwijl als je gewoon door was gegaan om een goede koers je later veel meer profijt van je kuur/cycle had kunnen hebben.

je zegd 100kg squat en 90kg bench niet veel is en aan de AAS of PH zitten de makkelijkste weg ja dat is waar maar wat als de natuur niet wilt wat dan?ik train 4jaar
en mijn stats zijn lager.nu gij

no offence to Bredekees...

@ rikke: of je eet niet genoeg en/of je traint niet goed en/of je traint niet hard genoeg en/of je levensstijl is katabool --> point being, in vier jaar trainen op die leeftijd valt wel wat te halen hoor

je zegd 100kg squat en 90kg bench niet veel is en aan de AAS of PH zitten de makkelijkste weg ja dat is waar maar wat als de natuur niet wilt wat dan?ik train 4jaar
en mijn stats zijn lager.nu gij

precies wat grotesjaak voor me al zei. als je na 4 jaar trainen nog zulke k*tstats heb moet er toch een belletje gaan rinkelen?

no offence to Bredekees...

@ rikke: of je eet niet genoeg en/of je traint niet goed en/of je traint niet hard genoeg en/of je levensstijl is katabool --> point being, in vier jaar trainen op die leeftijd valt wel wat te halen hoor

ik eet en train hard genoeg(ga bijna altijd goe in het rood) en levensstijl katabool onder welke vorm dan?wat ik wel moet zeggen is dat ik van 82kg trug naar 75/76kg ben gegaan
hoe dat komt ik weet het niet??trouwens als ik mijn doel wil halen voor mijn 30jaar moet
ik wel een PH of AAS gebruiken. ik weet dat goe genoeg als je het op een natuurlijke manier dat bereikt dat ge dan meer trots en eer over hebt maar het MOET voor mijn 30
zijn.
doel is 90/95kg droog wegen en minstens 120kg 6 keer kunnen drukken met of zonder PH

Echt top als iemand met een redelijk nieuw product zo'n dagboek bijhoud.
Helemaal enthousiast heb ik the one met 2nd gear ook aangeschaft en dacht ook een log bij te gaan houden.
Uit voorzorg een bloedtest laten doen inclusief testosteron welke veel te laag bleek. Ik ga helaas een ander traject in dan het gebruiken van dit goedje. (legaal aan de hormonen wellicht :-)) En wellicht ook een log op een ander gedeelte van het forum.
Marktplaats is zeker geen goed optie om 't kwijt te raken?

nogmaals top om te lezen en ik ben benieuwd of de kilo's er nog steeds aanzitten?

Ben met The One vandaag begonnen. Ga dit vooral gebruiken voor de kickbox training (3 dagen) en fitness (3 dagen/week). Nu mijn vraag is eigelijk, de dagen dat ik niet ga trainen, moet ik dit dan best blijven gebruiken of enkel de dagen van training? Op het einde van mijn cyclus zal ik hier een resultaat log plaatsen.

Thanx

Ben met The One vandaag begonnen. Ga dit vooral gebruiken voor de kickbox training (3 dagen) en fitness (3 dagen/week). Nu mijn vraag is eigelijk, de dagen dat ik niet ga trainen, moet ik dit dan best blijven gebruiken of enkel de dagen van training? Op het einde van mijn cyclus zal ik hier een resultaat log plaatsen.

Thanx

Goede combi ---> not...!

Thanx

Goed voor je bloedwaardes gaan cyclen met een DHT.... Het is geen kinderspul maar een prohoormoon. Lees je eerst eens in.

Pannekoek.

170 @58 kg en nu al aan de prohormonen.... nice!

Terug
Naar boven