MuscleMeat

Mr.O's - The One (Applied Nutriceuticals) kuurdagboek

Bezoekers in dit topic

Als ik nu eens deze kuur volledig uitdoe door alleen te fitnessen en later verder doe met mijn thai training? Had gehoopt op een duidelijk antwoord door mensen die er veel van weten, heb me wel genoeg geïnformeerd over dit product. Ben nu aan dag 2, weet nog altijd niet of ik dit mijn verder nemen tijdens mijn rustdagen.. ?
 
Als ik nu eens deze kuur volledig uitdoe door alleen te fitnessen en later verder doe met mijn thai training? Had gehoopt op een duidelijk antwoord door mensen die er veel van weten, heb me wel genoeg geïnformeerd over dit product. Ben nu aan dag 2, weet nog altijd niet of ik dit mijn verder nemen tijdens mijn rustdagen.. ?

Doe een full cycle, zoals het hoort. En concentreer je op het fitnessen ipv thaiboxen.

Zoals eerder vermeld, is het geen snoepje ...
 
verschillende keren the one of d-plex gebruikt
mijn mening is dat het voor mij het beste suppliment qua prijs kwaliteit is.
meestal zo n 2 a 3 kg winst oogt droger en de hardheid is niet normaal.
ook kracht een mooie toenamen.
Ik kan verschillende mensen die het ook gebruikt hebben die net zoals mij een goede training en voeding hebben en er zeer tevreden me waren.
Het eninige nadeel vond ik en heb ik en ook van meerdere gehoord bij het hardlopen opgepomte kuiten kregen en niet meer konden rennen.
 
Back
Naar boven