Fitness Seller

Muay Thai J going back in shape ;)

haha cool mannen fotos posten van mij van 5/6 maanden terug, tegenwoordig ben ik 8kg zwaarder dan daar:) ik weeg 85kg waar muay thay j nog niet aan komt, en hij had een redelijk fysiek die ik al wat aan de te droge kant vond maar ipv dat ie gaat eten heeft meneertje breezer het nog droger gemaakt... ben je toch niet echt goed bezig in mijn optiek...

haha cool mannen fotos posten van mij van 5/6 maanden terug, tegenwoordig ben ik 8kg zwaarder dan daar:) ik weeg 85kg waar muay thay j nog niet aan komt, en hij had een redelijk fysiek die ik al wat aan de te droge kant vond maar ipv dat ie gaat eten heeft meneertje breezer het nog droger gemaakt... ben je toch niet echt goed bezig in mijn optiek...

phew..

rug en borst zien er goed uit. armen kunnen wel wat vlees gebruiken, tijd om je daar effe op te focussen, 2x/week. Zag laatst dit filmpje:
[Link niet meer beschikbaar]
ziet er mij echt een goede routine uit. Probeer dit eens biceps + triceps op een aparte armen dag en na je biceps doe je nog onderarm werk (hoger in reps!)

No offence, maar ik vind het nog altijd erg skinny.

lekker droog maar t*ring skinny ja,...maar ieder zijn ding dus zeg ik maar gewoon respect

ziet er wel goed uit maar idd wat er al gezegd is het ziet er nog skinny uit:D

Probeer eens is een x gewoon keihard te bulken ong tot een BF van 12%, verder ziet het er netjes uit man goeie aanleg voor borst zie ik ook :thumbs:

Vind het er niet verkeerd uitzien. Lats nog wat groter en je hebt een Bruce Lee fysiek.

200px-The.Way.Of.The.Dragon.1972.Bruce.Lee.flex.front.jpg

Vind het er niet verkeerd uitzien. Lats nog wat groter en je hebt een Bruce Lee fysiek.

200px-The.Way.Of.The.Dragon.1972.Bruce.Lee.flex.front.jpg

Je hebt ook ongeveer zijn lengte toch? :thumbup:

Ik vind dat een hoop foto's hier op het forum erg vertekenen. Een hoop mensen lijken groot maar hebben alleen een laag bf%. Op je avatar stond je tussen twee dames MTJ en toen zag je veel beter wat je afmetingen zijn. Ziet er goed uit hoor daar niet van, maar sommige mensen moeten wel leren foto's in verhouding te zien.

Muay thai post lekkere bitches daar kan jij nog van leren:D
En als hij skinny is valt wel mee , moet je eens die foto bekijken in zijn gallery waar hij dj speelt:P Dat is skinny! Hij heeft gewoon een erg dun postuur kijk maar naar die polsen maar hij traint toch hard dus zeik niet zo, en er zit al best wat massa aan, vooral die borst is goed ontwikkeld.

en als je zijn top foto's bekijkt is dat iets waar ik niet aan zou kunnen komen, super fysiek was dat

Je lult echt uit je nek :roflol:
Elke keer als ik 's avonds met 'm op msn zit, gaat hij iets halen om te eten, heeft hij net gegeten of is hij iets aan het eten. Je steekt echt tegen de laatste tijd op DBB (zie topic over Lauw)

Je hebt ook ongeveer zijn lengte toch? :thumbup:

Ik vind dat een hoop foto's hier op het forum erg vertekenen. Een hoop mensen lijken groot maar hebben alleen een laag bf%. Op je avatar stond je tussen twee dames MTJ en toen zag je veel beter wat je afmetingen zijn. Ziet er goed uit hoor daar niet van, maar sommige mensen moeten wel leren foto's in verhouding te zien.

Dit vind ik waar, foto's van dichtbij getrokken met een laag BF zien er altijd groter uit dan ze effectief zijn. Het neemt niet weg dat je op de goede weg bent, maar dat je nog heel wat werk voor de boeg hebt wat overall mass betreft (wat je zelf ook al aangeeft:)). Hoeveel meten je armen op deze pics?

Skinny inderdaad. Probeer anders is echt goed te bulken zodat je meer massa aanzet..

Ik vind het netzoals e rest zegt, het er gewoon erg goed uit zien.Zekerrr beachboyproef :D

Tip: na de zomer bulken tot 12%, zodat deze zomer je 6pack nog zichtbaar blijft ;)

Ziet er top uit MJT. Ik vind dat wel mooi staan hoor, dat droge;) Goede borst ook

• Topic Starter Topic Starter
Dit vind ik waar, foto's van dichtbij getrokken met een laag BF zien er altijd groter uit dan ze effectief zijn. Het neemt niet weg dat je op de goede weg bent, maar dat je nog heel wat werk voor de boeg hebt wat overall mass betreft (wat je zelf ook al aangeeft:)). Hoeveel meten je armen op deze pics?

Op deze pics stonden ze niet koud (wat ik er ook heb bijgeschreven), maar nu net even gemeten (koud uiteraard) en ze meten 36-36.5 cm.

De ene 'r' vervangen voor de andere ;) Of gewoon kannen met koffie naar binnen werken.

• Topic Starter Topic Starter
rug en borst zien er goed uit. armen kunnen wel wat vlees gebruiken, tijd om je daar effe op te focussen, 2x/week. Zag laatst dit filmpje:
[Link niet meer beschikbaar]
ziet er mij echt een goede routine uit. Probeer dit eens biceps + triceps op een aparte armen dag en na je biceps doe je nog onderarm werk (hoger in reps!)

Looks good... ga ik eens proberen!

Edit: in supersets of eerst biceps alle oefeningen en daarna triceps alle oefeningen?

@sommigen: wel een beetje lief doen tegen mijn goede vriend Muay Thai J :mad:

@Thai J: ziet er goed uit dude.. mag wat voller, maar dat mogen we allemaal ;)

Terug
Naar boven