Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
om de maand teurg gaan trainen om na 2 weken weer te stoppen werkt niet...

Had je niet al vaker een comeback topic gemaakt?Je wordt een beetje ongeloofwaardig MTJ!
![]()
nee vorige keer dat ik opnieuw begonnen was waren de omstandigheden niet ideaal... ik heb net voor 200 euro producten besteld via bb.com
eiwitten etc. 
Centraal station junkiebody
en die doelen zijn misschien wel haalbaar maar pas over een jaar of 4 a 5 naturel dan![]()
train je je je benen wel? kzie alleen (ecto) UB pics...
voor een zogenaamde "muay thai" vind ik je er flink breezer bijlopen als ik eerlijk ben en AS als je onder de 80kg bent is sowieso not done
85kg @ 5-6% @ 1m77 is echt wel al veel om naturel te halen

85kg @ 5-6% @ 1m77 is echt wel al veel om naturel te halen

ja dat weet ik, hij weegt nu 70kg dan moet er dus 15 tot 20kg pure spiermassa bij. Nou doe je daar naturel wel een jaar of 4 a 5 over en dan moet je flink hard doorbuffelen.
Nu ben je imo gewoon skinny as hell dus get back in the GYM![]()
hehe idd, vertrek straks alweer en geloof mij ik train weer hardcore zoals op m'n top!!! met nog meer inzet zelfs, want nu met een duidelijker doel van welke richting ik uitwil
Je bent echt een heel stuk teruggevallen man, echt zonde.
Maar als je zo gemotiveerd blijft als je nu bent, ben je binnen no-time op je oude niveau.
Brede heupen? Ik zie geen brede heupen...
In verhouding zijn ze (nog) breed inderdaad. Dat is gewoon een kwestie van o.a. meer schouders en lats kweken.
lats komen wel direct terug