MuscleMeat

Muay Thai J going back in shape ;)

Ja had zo'n goede massa! :eek: :(

Had je niet al vaker een comeback topic gemaakt?:) Je wordt een beetje ongeloofwaardig MTJ!;)

om de maand teurg gaan trainen om na 2 weken weer te stoppen werkt niet...

• Topic Starter Topic Starter
je fysiek is beter dan de mijne (tis mijn doel ook nie maar dat terzijde) maar tis wel al meer dan een jaar hetzelfde of juist verminderd

Lekker droog wel! Maar veel core werk ga je hebben in het begin :p

Lekker droog wel! Btw brede heupen heb je hoegenaamd niet, gewoon veel core werk aan :p.

(k*t snelreageerveld :D)

Ok Thai... smoel dicht en trainen! :D

train ze bro :thumbs: :D

Brede heupen? Ik zie geen brede heupen...
In verhouding zijn ze (nog) breed inderdaad. Dat is gewoon een kwestie van o.a. meer schouders en lats kweken.

Had je niet al vaker een comeback topic gemaakt?:) Je wordt een beetje ongeloofwaardig MTJ!;)

shut up fool :p nee vorige keer dat ik opnieuw begonnen was waren de omstandigheden niet ideaal... ik heb net voor 200 euro producten besteld via bb.com ;) eiwitten etc.

meen het echt en ga deze keer voor meer buffheid nog... m'n doelen staan in m'n handtekening hieronder ;)

Centraal station junkiebody :D

en die doelen zijn misschien wel haalbaar maar pas over een jaar of 4 a 5 naturel dan :)

train je je je benen wel? kzie alleen (ecto) UB pics...

voor een zogenaamde "muay thai" vind ik je er flink breezer bijlopen als ik eerlijk ben en AS als je onder de 80kg bent is sowieso not done

train je je je benen wel? kzie alleen (ecto) UB pics...

voor een zogenaamde "muay thai" vind ik je er flink breezer bijlopen als ik eerlijk ben en AS als je onder de 80kg bent is sowieso not done

85kg @ 5-6% @ 1m77 is echt wel al veel om naturel te halen

Zal straks een benenfoto uploaden, ok?

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar na 2.5 week trainen lukt het mij niet om terug op oud niveau te komen... Wat doe ik mis :rolleyes:

Trouwens voor muay thai ben je best zo ecto mogelijk ;)

En op dat AS deel... ieder z'n ding hé, heb het nog niet gedaan maar mezelf kennende doe ik het ooit wel eens, volgend jaar (tegen dan zou ik ripped op 75-80 kg staan, als je weet dat ik van 50 kg kom) of 't jaar erna dat zie ik dan nog wel! Het is niet omdat je eens gekuurd hebt dat je erna natural niet meer kan verdergroeien hé.

85kg @ 5-6% @ 1m77 is echt wel al veel om naturel te halen

ja dat weet ik, hij weegt nu 70kg dan moet er dus 15 tot 20kg pure spiermassa bij. Nou doe je daar naturel wel een jaar of 4 a 5 over en dan moet je flink hard doorbuffelen.

Nu ben je imo gewoon skinny as hell dus get back in the GYM :D

Je bent echt een heel stuk teruggevallen man, echt zonde.

Maar als je zo gemotiveerd blijft als je nu bent, ben je binnen no-time op je oude niveau.

ja dat weet ik, hij weegt nu 70kg dan moet er dus 15 tot 20kg pure spiermassa bij. Nou doe je daar naturel wel een jaar of 4 a 5 over en dan moet je flink hard doorbuffelen.

Nu ben je imo gewoon skinny as hell dus get back in the GYM :D

:hedbang: hehe idd, vertrek straks alweer en geloof mij ik train weer hardcore zoals op m'n top!!! met nog meer inzet zelfs, want nu met een duidelijker doel van welke richting ik uitwil

op 2.5 week tijd een 3-tal kg bijgekomen, waarvan de spiegel zegt dat het vooral in chest, rug en quads is gegaan, zonder een noemenswaardige stijging van m'n BF
echt slecht kun je dat toch niet noemen?

voeding, rust en trainingen zijn in orde... nothing else I can do except being patient :D

Je bent echt een heel stuk teruggevallen man, echt zonde.

Maar als je zo gemotiveerd blijft als je nu bent, ben je binnen no-time op je oude niveau.

thx bro :thumbs:

Brede heupen? Ik zie geen brede heupen...
In verhouding zijn ze (nog) breed inderdaad. Dat is gewoon een kwestie van o.a. meer schouders en lats kweken.

idd, gewoon smalle taille :D lats komen wel direct terug ;)
zien dat ik tegen de zomer terug toonbaar ben :p

Zo de benenfoto's getrokken, ff uploaden en foto van vroeger zoeken ;)

Terug
Naar boven