XXL Nutrition

Muay Thai J going back in shape ;)

• Topic Starter Topic Starter
Update:

M'n vormen beginnen nu toch wel al wat terug te komen. V-vorm en chest komen het snelste terug... maar benen, armen en schouders worden absoluut ook stevig aangepakt!
Voeding is ook al terug optimaal, ik slaap 7-8 uur per nacht, laat 72 uur rust tussen het aanpakken van dezelfde spiergroep, etc.

2md2zvt.jpg

2nu5ena.jpg

Nooit gedacht dat het zo snel zo gaan :cool:

Goedzo! Mooie rug. :)

knap man :)
gaat de goede kant op zo te zien
Keep it up!!!

thx herkuul en flowergrrl ;)

Gaat idd snel, maar ga je elke week een foto posten toch? :o

hoe lang ben je nu al weer aan het trainen en hoever zit je nu met het terugwinnen van je massa, 1/4, halfweg?
Ben wel benieuwd, want lig nu ook al 2,5 maand (gedwongen) stil (behalve mijn benen).

Ik denk een viertal weken bezig ofzo en 5 kg massa terug :) Tegen de zomer zowiezo weer op m'n oude niveau!

Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit zoveel heb gegeten als nu (bijna iedere keer randje kokhalzen) maar ik ben dan ook terug serieus bezig!

Goed bezig kerel, gaat sneller dan verwacht zo te zien.

gaat weer in de goeie richting succes verde

Lekkere spiergeheugen.

Gaat goed kerel zo te lezen!:thumbs:

kijk dat begint er op te lijken!

precies wat je zegt, borst en v-shape is snel terug gekomen, armen en schouders verdienen nog de aandacht.

Maar komt helemaal goed als je hard blijft doortrainen en eten.

ziet er goed uit kerel !
ga zo door :D

Ziet er weer goed uit!

Lijkt alsof je BF% niet omhoog gaat?

ik begrijp het zelf ook niet... feit is dat ik een groot deel van m'n kcal inname uit eiwitten haal

in ieder geval verwacht ik uiteindelijk een stijging (wat geen enkel probleem is), al ga ik proberen van het maximaal rond de 10-12% te laten komen

P.s.: thx aan iedereen trouwens ;)

Zag net je nieuwe abs foto. Ziet er al beter uit!

Maar welke oefeningen bedoel jij dan met het volgende?
"en deze keer pak ik m'n buikspieren ook 2-3x per week deftig mee (niet de occasionele crunches zoals vroeger) waardoor ze in ook breder aan't worden zijn."

Heb zelf ook smalle buikspieren. Maar met welke oefeningen krijg jij ze breder? Of bedoel je gewoon dat je ze vaker traint waardoor ze breder worden?

Zag net je nieuwe abs foto. Ziet er al beter uit!

Maar welke oefeningen bedoel jij dan met het volgende?
"en deze keer pak ik m'n buikspieren ook 2-3x per week deftig mee (niet de occasionele crunches zoals vroeger) waardoor ze in ook breder aan't worden zijn."

Heb zelf ook smalle buikspieren. Maar met welke oefeningen krijg jij ze breder? Of bedoel je gewoon dat je ze vaker traint waardoor ze breder worden?

thx man

wat bij mij goed werkt is zoals met alle andere spieren... ipv te hoog in reps te gaan hoger in gewicht bij weighted crunches, al zit ik toch nog steeds aan een 15-tal reps

ook probeer ik de hellingsgraad te veranderen af en toe (ene keer steiler dan de andere keer)

succes :thumbs:

als je nog vragen hebt mag je me steeds PM-en, ik probeer altijd zo compleet mogelijk te antwoorden!

Het groeipotentieel van buikspieren is toch te verwaarlozen?

Is je huid niet gewoon strakker om je buikspieren gaan trekken door meer massa op je rug?

ik vind ze echt wel wat breder geworden hoor (trainingsmaatjes ook trouwens), maar feit is dat ik ze vroeger ook niet zo stevig aanpakte als nu

Terug
Naar boven