XXL Nutrition

Muay Thai J going back in shape ;)

• Topic Starter Topic Starter
train je je je benen wel? kzie alleen (ecto) UB pics...

voor een zogenaamde "muay thai" vind ik je er flink breezer bijlopen als ik eerlijk ben en AS als je onder de 80kg bent is sowieso not done

10fz4lt.jpg

Nét getrokken, koud. Zijn zeker nog niet gigantisch, maar in vergelijking met vroeger wel :p
Trust me, als je van deze wheels een highkick tegen je raap krijgt ben je er niet goed van hoor :D

29vfjr.gif

die laatste foto is slechts 3 jaar geleden

Bende helden hier allemaal eigenlijk :roflol: ben benieuwd waar jullie benenfoto's blijven en hoeveel progressie de meesten hier hebben gemaakt ;) Als je begint op 70-75 kg is het makkelijk om commentaar te geven op 50-kg ecto's...

10fz4lt.jpg

Nét getrokken, koud. Zijn zeker nog niet gigantisch, maar in vergelijking met vroeger wel :p
Trust me, als je van deze wheels een highkick tegen je raap krijgt ben je er niet goed van hoor :D

Bende helden hier allemaal eigenlijk :roflol: ben benieuwd waar jullie benenfoto's blijven en hoeveel progressie de meesten hier hebben gemaakt ;) Als je begint op 70-75 kg is het makkelijk om commentaar te geven op 50-kg ecto's...

jij post je zveelste "comeback" omdat je hoopt dat veel mensen gaan zeggen "mooi droog" en "nette chest" zodat je er lekkerder op slaapt ofsow....

kom je es mee squatten/deadliften?:) kben 17 mij kun je hebben

die pre-foto's zijn wel gek, hongerstaking gedaan of zo?
benen lijken me beter dan UB, vallen ook niet rap af als je ze niet traint, denk dat het komt door dat je er constant op loopt.

highkick voor mn raap?:)

ruik ik een uitdaging?:P

jij post je zveelste "comeback" omdat je hoopt dat veel mensen gaan zeggen "mooi droog" en "nette chest" zodat je er lekkerder op slaapt ofsow....

kom je es mee squatten/deadliften?:) kben 17 mij kun je hebben

zoveelste? één keer opnieuw herbegonnen en niet volgehouden... big deal :p
luister als ik wil horen hoe gespierd ik wel ben post ik m'n foto wel op superdudes.nl en niet op een bodybuilding forum hé bro! daar zou ik nu al de new king of abs zijn bij wijze van spreken :rolleyes:

en dat droog blijven is een persoonlijke keuze, ik begrijp echt nog altijd niet dat je dan bvb wel respect hebt voor iemand van 85 kg met 20% BF of meer :rolleyes: want als die droog staan zijn ze echt schandalig veel massa kwijt... nee dank u, dan liever iets te droog staan en het hele jaar door zo rondlopen

grtz, MTJ

highkick voor mn raap?:)

ruik ik een uitdaging?:P

:roflol: :D

die pre-foto's zijn wel gek, hongerstaking gedaan of zo?
benen lijken me beter dan UB, vallen ook niet rap af als je ze niet traint, denk dat het komt door dat je er constant op loopt.

nope, monster standaardmassa gewoon :D

benen ben ik idd de hele tijd grotendeels blijven behouden (gelukkig), en ook m'n kuiten zijn behouden en zelfs wat gegroeid

Hehe, 80-85kg op 8-10% is ook mijn levensdoel ongeveer. Maar waarom overhaasten met AAS, je hebt toch alle tijd om natural te groeien? Je zal wel al geleerd hebben dat er heel wat nare dingen kunnen gebeuren anders, en if not moet je maar terug naar Gent komen studeren :p

Hehe, 80-85kg op 8-10% is ook mijn levensdoel ongeveer. Maar waarom overhaasten met AAS, je hebt toch alle tijd om natural te groeien? Je zal wel al geleerd hebben dat er heel wat nare dingen kunnen gebeuren anders, en if not moet je maar terug naar Gent komen studeren :p

sure het is niet gezond... achja, pitta eten ook niet hé :rolleyes::D
overhaast omdat de twee jaar stage enorm katabole jaren gaan zijn en wil het tegen dan al hebben ;)

nuja, dat zeg ik nu wel mooi, maar ik zal wel zien op het moment zelf wat ik ga doen :p

hey mt, suc6, het gaat je zeker wel lukken.

hey mt, suc6, het gaat je zeker wel lukken.

thx man gaat goed vooruit hoor, spiergeheugen kickt echt extreeeem in ondertussen :p en carbloaden zal er ook wel iets mee te maken hebben
ik moet wel zeggen dat ik nu harder eet en train dan ooit tevoren :hedbang: ik eet tot ik bijna moet kotsen, drink een flinke slok water en blijf dooreten tot ik echt geen enkele hap er meer bijkrijg... vanaf ik opsta tot ik ga slapen, ben eens aan't kijken wat het geeft als ik van in't begin relatief laag in carbs zit en hoog in eiwitten (3-4 shakes inclusief 1.5-2 liter melk per dag, blik tonijn per dag, 500 gram kwark per dag,...)
heb ook nog nooit zulke pumps gevoeld zoals nu tijdens trainingen, de relatief lage gewichten die ik nu gebruik peppen me op om snel weer op oud niveau te komen en ik sluit telkens elke training af met abs-burning oefeningen die ook al vaker tot misselijkheid hebben geleid

maar bon, een foto zegt meer dan 1000 woorden... ondertussen al 4 kg bijgekomen sinds ik opnieuw ben begonnen, wel ietsje hoger in BF

2d8lt6s.jpg

hell yeah :D als ik op dit tempo doorga met groeien zit ik binnen een maand of 3-4 wel weer ongeveer op m'n oude niveau :p

vooral m'n biceps, schouders en abs zijn terug heerlijk aan't groeien... triceps wil nog niet echt mee :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ecto!

Wat voor ABZ BURNING oefeningen doen je?:)

Ecto!

Wat voor ABZ BURNING oefeningen doen je?:)

Voor de rechte: Weighted crunches + zo'n ding waar je aanhangt en dan knieen meer dan 90 graden plooit

Voor schuine abs o.a.: Crunches met rechterelleboog naar linkerknie en omgekeerd, zo'n toestel dat van links naar rechts draait, en dit:

2qu7myx.jpg

hehe prachtig plaatje

ja hij wil vast 80kg squatten

Terug
Naar boven