NewMe
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 66kg
Beste DBBers,
Het is hoog tijd voor mij om mijn problemen en zwaktes aan te gaan pakken en te stoppen met zeuren, klagen en zwak te zijn. Het is tijd om op bepaalde gebieden verbetering te brengen in mijzelf en in mijn leven. Dit wil ik graag met jullie delen middels dit log en natuurlijk hoop ik op jullie hulp, tips en vooral steun.
Aangezien mijn verhaal best lang is en ik met nogal wat dingen zit, zal ik het in de eerste 3 posts gaan vertellen.
Post 1: mijn doelen en stats
Post 2: korte inleiding
Post 3: mijn verleden
Mijn gewicht:
18 jan 2010 – 56,4 kilo
10 apr 2010 – 60,2 kilo
7 juni 2010 – 62,3 kilo
12 aug 2010 - 63,8 kg
31 dec 2010 - 61,7
4 feb 2011 - 63,3 kg
20 mei 2011 - 65 kg
Nog te bereiken doelen:
67,5 kilo
70 kilo
72,5 kilo
75 kilo
Op vechtsport (wel proeflessen gevolgd!!)
Ontmaagding
100 vrouwen aanspreken (3/100)
Bereikte doelen:
62,5 kilo
65 kilo
Naar de sportschool
Voor het eerst zoenen!
Zwemmen!
Update:Tijdje ging het de goede kant op, totdat ik met de uni begon. Alles was nieuw en dat heeft me veel moeite gekost. Ondertussen wel wat doelen en hoogtepunten bereikt, maar niet genoeg. 2011 heel goed begonnen en het is de bedoeling dat ik dit jaar ga knallen. ben ook meteen begonnen met trainen en volgende week ga ik beginnen met trainen in de sportschool (met dank aan BW die me gaat helpen en de rest natuurlijk die mee heeft gesteund).
Het is hoog tijd voor mij om mijn problemen en zwaktes aan te gaan pakken en te stoppen met zeuren, klagen en zwak te zijn. Het is tijd om op bepaalde gebieden verbetering te brengen in mijzelf en in mijn leven. Dit wil ik graag met jullie delen middels dit log en natuurlijk hoop ik op jullie hulp, tips en vooral steun.
Aangezien mijn verhaal best lang is en ik met nogal wat dingen zit, zal ik het in de eerste 3 posts gaan vertellen.
Post 1: mijn doelen en stats
Post 2: korte inleiding
Post 3: mijn verleden
Mijn gewicht:
18 jan 2010 – 56,4 kilo
10 apr 2010 – 60,2 kilo
7 juni 2010 – 62,3 kilo
12 aug 2010 - 63,8 kg
31 dec 2010 - 61,7

4 feb 2011 - 63,3 kg
20 mei 2011 - 65 kg
Nog te bereiken doelen:
67,5 kilo
70 kilo
72,5 kilo
75 kilo
Op vechtsport (wel proeflessen gevolgd!!)
Ontmaagding
100 vrouwen aanspreken (3/100)
Bereikte doelen:
62,5 kilo
65 kilo
Naar de sportschool
Voor het eerst zoenen!
Zwemmen!
Update:Tijdje ging het de goede kant op, totdat ik met de uni begon. Alles was nieuw en dat heeft me veel moeite gekost. Ondertussen wel wat doelen en hoogtepunten bereikt, maar niet genoeg. 2011 heel goed begonnen en het is de bedoeling dat ik dit jaar ga knallen. ben ook meteen begonnen met trainen en volgende week ga ik beginnen met trainen in de sportschool (met dank aan BW die me gaat helpen en de rest natuurlijk die mee heeft gesteund).
Laatst bewerkt:

en op zich kan ik best wel communiceren enzo. Er zit wel potentie in zeg maar (voor mijn gevoel)
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar ik heb wel vrienden en ben voor de rest ook best een normale jongen (die ERG onzeker is, vooral bij vrouwen, en daardoor belemmerd wordt in alles wat hij doet en wilt doen). 
Ik heb mezelf voorgenomen om naar de sportschool te stappen zodra ik de 65 bereik. Het heeft niet eens alleen met mijn gewicht te maken hoor dat ik niet durf, maar heb meer een soort van sociale angst ontwikkeld door de jaren heen. Ben altijd bang dat ik iets doms doe, en daarmee de aandacht naar mij zelf trek.