MuscleMeat

My Second Coming

;););)
ik zie Nu ook wel wat me zwakke spiergroepen zijn en wat niet... zoals ik al zei.. eerst maar eens tot december lekker CLEAN bulken en proberen zo veel mogelijk massa op dei armen en schouders te zetten, volgende zomer proberen we het weer, eens kijken of ik dan tot 10% kan doortrekken, desnoods met T3

Je hebt helemaal geen T3 nodig of wat dan ook en 10% is ook te diep imo voor jou. Probeer eerst maar eens naar 12-14% te gaan met een goed voedingsschema en een deftige split.

Heb mn vorige post nog aangepast trouwens met een andere quote.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt helemaal geen T3 nodig of wat dan ook en 10% is ook te diep imo voor jou. Probeer eerst maar eens naar 12-14% te gaan met een goed voedingsschema en een deftige split.

Heb mn vorige post nog aangepast trouwens met een andere quote.

sorry gast, moest hier wel even smakelijk om lachen ouwe.... :p:p:p

eh kerel..... niet voor het een of ander, maar die benen vind ik niet indrukwekkend... sorry
je staat droog, dan lijkt het al snel indrukwekkend...... maar ik vind het nog niks... vind je ub een stuk beter, maar dat kan ook niet anders als je 3-4 dagen aan je Ub besteed en 1 dag aan LB.
33wnxif.jpg

nou nee, zijn bovenlichaam vind ik goed, het is mooi in proportie maar die benen vind ik niks, straalt geen kracht uit... je staat droog waardoor alle separatie te zien is maar vind er nog weinig aan... zal genoeg groeipotentieel hebben, maar toch, vind het geen overtuigend bewijs dat split je benen volwaardig aandacht geeft

edit: zie net je log: zie dat je pas bezig bent, dan snap ik waarom je het goede benen vind.
2ijrtk7.jpg

;););)
ik zie Nu ook wel wat me zwakke spiergroepen zijn en wat niet... zoals ik al zei.. eerst maar eens tot december lekker CLEAN bulken en proberen zo veel mogelijk massa op dei armen en schouders te zetten, volgende zomer proberen we het weer, eens kijken of ik dan tot 10% kan doortrekken, desnoods met T3
23t5r7s.jpg

eh kerel..... niet voor het een of ander, maar die benen vind ik niet indrukwekkend... sorry
je staat droog, dan lijkt het al snel indrukwekkend...... maar ik vind het nog niks... vind je ub een stuk beter, maar dat kan ook niet anders als je 3-4 dagen aan je Ub besteed en 1 dag aan LB.

Die kuiten meten 44cm, mischien dat je het dan wat beter in contrast ziet.
Bovenbenen 65cm.
Ben inderdaad pas weer begonnen met benen, ze lopen alsnog voor op mijn UB.

Die kuiten meten 44cm, mischien dat je het dan wat beter in contrast ziet.
Bovenbenen 65cm.
Ben inderdaad pas weer begonnen met benen, ze lopen alsnog voor op mijn UB.

kuiten 44-45, bovenbenen 70+......... vooralsnog hier straks wordt ingekopt....... kuiten houden amper vet vast... benen ook... borstomtrek 128+... armen 41+.... zo krijg je tenminste beetje beeld van me

maar als LB dan alsnog voor lopen op je UB gast....... dan heb ik dus een verkeerd beeld van jou, no offence

Laatst bewerkt:
Elk lichaam werkt in theorie hetzelfde maar in de praktijk spelen genen en aanleg nog mee.

Zelfs met split moet je uitvinden wat het beste voor jou werkt.
En als je niet gelooft dat ik hier een partij op gegroeit ben nodig ik je van harte uit om een keer te komen kijken, je weer waar ik woon.

Ik vind je een beetje kortzichtig worden seag.

Natuurlijk zul je er op gegroeid zijn. Ik heb ook niet gezegd dat split slecht is. Ik heb gezegd dat split veelal op dbb verkeerd gebruikt wordt.

Ook gaf ik aan dat jij waarschijnlijk nog meer winst had en zal kunnen gaan behalen als er verstandiger getraind werd. Daar bedoel ik mee, dat je niet zomaar op gevoel gaat trainen. Maar dat je rekening houdt met intensiteit, overload, supercompensatie etc.

Maar dit is enkel mijn bescheiden mening.
Ik kan je iig vertellen dat ik 10x meer vooruit ga sinds dat ik met verstand train, dus rekening houd met trainingprincipes, inplaats van blind tot failure te gaan lopen trainen.

kuiten 44-45, bovenbenen 70+......... vooralsnog hier straks wordt ingekopt....... kuiten houden amper vet vast... benen ook... borstomtrek 128+... armen 41+.... zo krijg je tenminste beetje beeld van me

maar als LB dan alsnog voor lopen op je UB gast....... dan heb ik dus een verkeerd beeld van jou, no offence

41+? + omdat je ervan uit gaat dat ze nu groter zijn dan je laatste meting? Je armen lopen idd zwaar achter man. Als je flink gaat cutten hou je er nog geen 38cm van over (been there done that)...

41+? + omdat je ervan uit gaat dat ze nu groter zijn dan je laatste meting? Je armen lopen idd zwaar achter man. Als je flink gaat cutten hou je er nog geen 38cm van over (been there done that)...

omdat ze verschillen, dan 41,2. dan 41,5 etc etc.. net hoeveel vocht ik vasthoudt of de pomp die er nog inzat...

maar je hebt zeker gelijk, ze moeten zo rond de 45-46 liggen willen ze beetje meelopen met de rest van me lichaam..... daarom ga ik ook niet cutten tot ze dat doen

Om maar te zwijgen over z'n benen... Daar verlies je de meeste centimeters. Van die 70cm blijft op 12% géén 65cm meer over, wees gerust.

sorry gast, moest hier wel even smakelijk om lachen ouwe.... :p:p:p

Oh jongen ik lach om jou.. Ik post hier wat serieus en jij kan het weer alleen maar weglachen.

41cm armen en 70cm benen bij dat vetpercentage, big ****ing deal gast. :roflol: Reken maar dat skejoog je owned
Even ter vergelijking; Ik zit op 39-40 en 62cm, maar sta droog en ben een pakje kleiner maar vind mezelf nog erg klein, dus stop met die grootheidswaanzin. Reken maar dat je 10%+ van je omtrek verliest op je benen met 10% bf eraf. Je bent een endo die toevallig flinke kracht heeft in zn core, niets meer, suck it up en ga wat massa op dat ub zetten.

Los daarvan zegt gewicht en omtrek relatief weinig. Kwaliteit, verhoudingen, symmetrie, .. zijn minstens even belangrijk als we ooit echt buff willen zijn..

Oh jongen ik lach om jou.. Ik post hier wat serieus en jij kan het weer alleen maar weglachen.

41cm armen en 70cm benen bij dat vetpercentage, big ****ing deal gast. :roflol: Reken maar dat skejoog je owned
Even ter vergelijking; Ik zit op 39-40 en 62cm, maar sta droog en ben een pakje kleiner maar vind mezelf nog erg klein, dus stop met die grootheidswaanzin. Reken maar dat je 10%+ van je omtrek verliest op je benen met 10% bf eraf. Je bent een endo die toevallig flinke kracht heeft in zn core, niets meer, suck it up en ga wat massa op dat ub zetten.

Los daarvan zegt gewicht en omtrek relatief weinig. Kwaliteit, verhoudingen, symmetrie, .. zijn minstens even belangrijk als we ooit echt buff willen zijn..

dit LOG is niet bedoeld als reltopic tussen jou en mij, dus voor mij is het einde discussie. Ik heb net je log even doorgespit en je foto in je beginpost gezien... zoals altijd.. een afbeelding zegt meer als duizend woorden. en alhoewel je vaak goede punten hebt kerel en je zeker standvastig bent en dat ook in je waardeer. ga niet de held uithangen op een BB/ PL forum terwijl als je langs mij zou staan of in dezelfde gym zou trainen ik je compleet weg zou vegen, ongeacht BF verschil of wat dan ook. toon wat dat betreft eens respect kerel.... mij zie je ook niet in JOUW log constant dissen wat voor een p*ssy ass weights je wel niet gebruikt. :rolleyes::rolleyes:

einde discussie!

MarcJ wil alleen complimenten. Alle kritiek is onterecht en niet waar. Hij is echt precies als SniperX.. ik snap niet waarom jullie het blijven proberen :D

dit LOG is niet bedoeld als reltopic tussen jou en mij, dus voor mij is het einde discussie. Ik heb net je log even doorgespit en je foto in je beginpost gezien... zoals altijd.. een afbeelding zegt meer als duizend woorden. en alhoewel je vaak goede punten hebt kerel en je zeker standvastig bent en dat ook in je waardeer. ga niet de held uithangen op een BB/ PL forum terwijl als je langs mij zou staan of in dezelfde gym zou trainen ik je compleet weg zou vegen, ongeacht BF verschil of wat dan ook. toon wat dat betreft eens respect kerel.... mij zie je ook niet in JOUW log constant dissen wat voor een p*ssy ass weights je wel niet gebruikt. :rolleyes::rolleyes:

einde discussie!

:roflol:

1) Ik weeg nu 7kg meer dan op die foto. En dat is geen 7kg zoals jij die gaint nee.
2) Its not about the weights. Heb je ons verschil in intensiteit qua trainingen wel al eens bekeken. Moet je eens mijn benendag nadoen met jouw gewichten, daar valt gewoon niet over te rellen, anders deed je het wel.
3) Misschien hoor je mij wel als ik eerst bulk tot 95kg, ben ik dan opeens wel buff genoeg met een idioot hoog vetpercentage?

Inderdaad, jesaja heeft gelijk, proberen heeft geen zin meer. einde van de discussie.

einde discussie!

foersk.jpg

Respect als je dat kan volhouden op een vetpercentage van 10-12%

Met andere woorden: :roflol:

ga niet de held uithangen op een BB/ PL forum terwijl als je langs mij zou staan of in dezelfde gym zou trainen ik je compleet weg zou vegen, ongeacht BF verschil of wat dan ook. toon wat dat betreft eens respect kerel.... mij zie je ook niet in JOUW log constant dissen wat voor een p*ssy ass weights je wel niet gebruikt. :rolleyes::rolleyes:

:roflol:
Marc blijf met beide benen op de grond staan je zweeft weer.....

Terug
Naar boven