- Waardering
- 169
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
de hype hier op DBB is dat een ub/lb door een aantal members verkozen wordt boven split.
En dat terwijl de hele ****ing bodybuilding-wereld op split draait.
In elke gym waar ik tot nu toe ben geweest draaien de serieuze jongens een split.
Elk filmpje op flex.com, musculardevelopment.com, trainingsdvd's,bodybuilding magazines, ik kom niks anders dan split schema's tegen.
En hier prediken een paar ecto's (no offence voor die enkele die het niet is) dat een ub/lb the way to go is en over een split wordt minachtend gesproken.
Terwijl elke toptrainer in de bodybuildingwereld een split schema aanraad.
Dat is de hype...
Nou denk ik wel dat er een verschil is tussen natural en gebruiker in deze.
Ik train zelf sinds het begin split en stagneer nog steeds niet. Wat wel belangrijk is hierbij is genoeg variatie en je spieren steeds andere prikkels te geven. Zo train in de ene week grote en kleine spiergroepen samen en de andere week tegenover liggende spiergroepen. Ik ga over een tijdje ub-lb proberen, wie weet is het wel de shit voor mij maar iemand die split zinloos verklaart heeft echt geen verstand van zaken.

het gaat me niet eens zo zeer om zijn poten of wie wat beter heft of wat dan ook, maar meer om te zeggen dat iemand die split zo propagandeerd en waarvan de benen zooo achterlopen.. dan geef je toch al aan dat split niet op alle vlakken het goed doet....