XXL Nutrition

My Second Coming

zeker niet bedoeld om te rellen.

ik heb zeker geen respect voor mensen die kuur na kuur na kuur nemen. ook mensen die al heel snel kuren zonder hun vol potentiaal te gebruiken vind ik niks. zou ik ooit gaan kuren dan zou ik niet trots zijn op de gains die ik maak, wetende dat de kracht ervan in die kuur zou zitten.
maar als ik 5-6 maanden ga cutten ben ik wel realistisch genoeg en bang genoeg om toch als naturel zijnde spiermassa te verliezen..... en dat wil ik echt gaan vermijden..... mar goed, ik denk er NU over na....

Goede en logische prinicipe gedachtes heb jij. Als je gaat cutten mag je wel gebruiken en dan kan je nog trots zijn op jezelf en te veel of te snel gebruiken is oneervol en verdient geen respect. :roflol:

S6 met de beslissing maken. Begrijp eerlijk gezegd niet waar je je zo druk over maakt. Probeer het gewoon eens met een heel schoon dieet met een beetje onder onderhoud. Je doet net of je ongelooflijk veel massa aan spieren hebt en bizar veel massa gaat verliezen. Hoe kom je aan die gedachtengang? Gewoon hoog in je eiwitten zitten en geen koekjes meer eten bij de thee Marc.

ik heb zeker geen respect voor mensen die kuur na kuur na kuur nemen. ook mensen die al heel snel kuren zonder hun vol potentiaal te gebruiken vind ik niks. zou ik ooit gaan kuren dan zou ik niet trots zijn op de gains die ik maak, wetende dat de kracht ervan in die kuur zou zitten.

maar als ik 5-6 maanden ga cutten ben ik wel realistisch genoeg en bang genoeg om toch als naturel zijnde spiermassa te verliezen..... en dat wil ik echt gaan vermijden..... mar goed, ik denk er NU over na....

zo kun je alles goedpraten voor jezelf.

Ai nooooh marc, als jij aan de anabole gaat pas je niet meer door een deur met die lats gek niet doen swa

Probeer eerst maar eens naturel te cutten tot procentje of 14.
Neem je tijd ervoor en zorg dat je voeding goed is dat je niet cheat.
Zorg gewoon ervoor dat je niet in 2 maanden 10 kilo wilt kwijtraken ofzo maar heb geduld en ga rond je behoefte eten en bouw het langzaam af i.c.m. cardio.

Dan zul je zien dat je naturel ook gewoon een goed resultaat kun neerzetten.
Reden om te kuren is idd een beetje uit de lucht gegrepen, want zo kun je ook denken in de bulk. "als ik nu ga kuren in de bulk haal ik er meer uit dan naturel"...

Dude....... Kuren?! Je voeding zuigt, zoals je zelf beweert hecht je daar ook totaal geen waarde aan. Zorg eerst maar eens dat je je voeding op orde krijgt.

• Topic Starter Topic Starter
Dude....... Kuren?! Je voeding zuigt, zoals je zelf beweert hecht je daar ook totaal geen waarde aan. Zorg eerst maar eens dat je je voeding op orde krijgt.

500 gram havermout ( van die onverwerkte vlokken) verdeeld over 4 maaltijden, de rest rijst, kip, tonijn, whey, bananen, gehakt, cashew noten etc etc en ik hecht geen waarde aan voeding :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

dat ik geen culinaire shit maak ala Xtra wil niet zeggen dat ik geen goede voeding heb

Als je 5/6 maanden onder onderhoud gaat eten trek je zo plat als een dubbeltje of je moet op onderhoud eten en heel langzaam een verschil maken mer cardio.
Je kunt binnen 8 weken wedstrijddroog zijn, zelfs vanaf 18% of hoger, als je er meteen diep in duikt zul je het minste spier verliezen omdat je je lichaam niet voor een lange perdiode aan stress onderhevig is.

Waarom wil je persé t3 gaan gebruiken, als je clen of efedrine pakt hoef je er geen aas langs te gebruiken.

Kom op marcJ beetje meer doorzettingsvermogen is wel op zijn plaats, gewoon een tijdje op onderhoud gaan eten en 4a5x per week cardio erbij gaan doen dan sta je binnen de kortste keren droog. Je wilt toch niet de nieuwe luppie worden van DBB:P;)

dat ik geen culinaire shit maak ala Xtra wil niet zeggen dat ik geen goede voeding heb

Niet overdrijven ; ik zit nu ook gewoon aan de pasta, brocolli, tartaar en een halve liter melk. Dat is binnen 10 minuten klaar.....:p

Je moet gewoon berekenen wat je nodig hebt en onder onderhoud gaan zitten heel simpel.

pasta.jpg

Als je 5/6 maanden onder onderhoud gaat eten trek je zo plat als een dubbeltje of je moet op onderhoud eten en heel langzaam een verschil maken mer cardio.
Je kunt binnen 8 weken wedstrijddroog zijn, zelfs vanaf 18% of hoger, als je er meteen diep in duikt zul je het minste spier verliezen omdat je je lichaam niet voor een lange perdiode aan stress onderhevig is.

Waarom wil je persé t3 gaan gebruiken, als je clen of efedrine pakt hoef je er geen aas langs te gebruiken.

ik weet hoe plat je kan worden.. ik ben net uit een cut van 3 maanden gekomen waarbij ik 8-9 kilo lichter werd en tevens ook plat als een dubbeltje... de foto's op pagina 1 waren het einde van die cut.. go figure....

ik wil gewoon eerst tot januari bulken, clean bulken... daarna zien we wel wat we gaan doen... maar het spookt gewoon door me hoofd er een soort van ondersteuning bij te gebruiken, besides een clean cut dieet

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Niet overdrijven ; ik zit nu ook gewoon aan de pasta, brocolli, tartaar en een halve liter melk. Dat is binnen 10 minuten klaar.....:p

pasta.jpg

Je moet gewoon berekenen wat je nodig hebt en onder onderhoud gaan zitten heel simpel.

HAHAHA ****er, het ging je niet om het eten, je wou gewoon je kaartjes laten zien :p:p

Weet je eigenlijk wel wat je wil en waar je mee bezig bent?

isolatie meuk als een gek wegens blessures

Leg Curl
20x30
15x60
15x80
10x100 ( fullstack + PR)
10x100
12x90

Barbell Curl ez bar

10x+30 ( wide grip)
10x+40 (")
8x+45 (")
2x8x+45 ( close grip)

Leg extension

12x35
15x60
15x80
15x100 ( fullstack)
3x15x120

Triceps Pushdown
15x35
15x60
15x80
3x8x100

Standing side raises
8x12
8x12
8x14
8x14
10x10

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit , benen , biceps en triceps duidelijk goed. Alleen die side raises moeten beter , het valt een beetje uit de toon :P

Lekkere training, nog last van je blessures tijdens de training ?

Lekkere training, nog last van je blessures tijdens de training ?

normaal bestaat me training uit tenminste 1 vorm van squatten nu ik iets verschoten heb in me rug zit dat er niet in, dat zuigt behoorlijk maar je doet er niks aan, me benen kunnen makkelijk massa houden dus het is niet mega erg, dan nog, hopen dat ik snel weer kan squatten

@ Baerelle: Yep, schouders is samen met armen en borst me probleemkindje

normaal bestaat me training uit tenminste 1 vorm van squatten nu ik iets verschoten heb in me rug zit dat er niet in, dat zuigt behoorlijk maar je doet er niks aan, me benen kunnen makkelijk massa houden dus het is niet mega erg, dan nog, hopen dat ik snel weer kan squatten

@ Baerelle: Yep, schouders is samen met armen en borst me probleemkindje

Hoop het ook voor je, idem voor mij iedere training squatten. :thumb: heerlijk

Succes met je rug, hopen dat je snel weer kan beginnen met squatten.

Terug
Naar boven