The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
zeker niet bedoeld om te rellen.
ik heb zeker geen respect voor mensen die kuur na kuur na kuur nemen. ook mensen die al heel snel kuren zonder hun vol potentiaal te gebruiken vind ik niks. zou ik ooit gaan kuren dan zou ik niet trots zijn op de gains die ik maak, wetende dat de kracht ervan in die kuur zou zitten.
maar als ik 5-6 maanden ga cutten ben ik wel realistisch genoeg en bang genoeg om toch als naturel zijnde spiermassa te verliezen..... en dat wil ik echt gaan vermijden..... mar goed, ik denk er NU over na....
Goede en logische prinicipe gedachtes heb jij. Als je gaat cutten mag je wel gebruiken en dan kan je nog trots zijn op jezelf en te veel of te snel gebruiken is oneervol en verdient geen respect.

S6 met de beslissing maken. Begrijp eerlijk gezegd niet waar je je zo druk over maakt. Probeer het gewoon eens met een heel schoon dieet met een beetje onder onderhoud. Je doet net of je ongelooflijk veel massa aan spieren hebt en bizar veel massa gaat verliezen. Hoe kom je aan die gedachtengang? Gewoon hoog in je eiwitten zitten en geen koekjes meer eten bij de thee Marc.