XXL Nutrition

My Second Coming

haha je kan dat gewicht niet eens rollen, "haalt een beetje de spanning eraf voor mij" :roflol:

lekker 260 7x, doe ik je niet na. wel jammer dat je 2 sec rust laat tussen elke rep.... haalt een beetje de spanning eraf voor mij

Dat heet een deadlift, maar idd sommige mensen stuiteren met het gewicht als ze denken te deadliften.

• Topic Starter Topic Starter

Dat heet een deadlift, maar idd sommige mensen stuiteren met het gewicht als ze denken te deadliften.

seagal = niks... vergeet dat niet vriend

@ strongman: ik vind een deadlift pas een deadlift als je het gewicht neerlegt, en gewoon weer omhoog komt. jij wacht daadwerkelijk 2 sec. ik zou dat niet kunnen, dan stopt me motortje gewoon. nu snap ik dat voor events en dergelijke je daadwerkelijk die rustpauzes mag hebben, waarschijnlijk dat je hem daarom zo doet.. maar ik zou dat zo niet kunnen, then again, ik krijg 260 nog geen 1x omhoog :p

@ strongman: ik vind een deadlift pas een deadlift als je het gewicht neerlegt, en gewoon weer omhoog komt. jij wacht daadwerkelijk 2 sec. ik zou dat niet kunnen, dan stopt me motortje gewoon. nu snap ik dat voor events en dergelijke je daadwerkelijk die rustpauzes mag hebben, waarschijnlijk dat je hem daarom zo doet.. maar ik zou dat zo niet kunnen, then again, ik krijg 260 nog geen 1x omhoog :p

Jonge je bent gewoon een jaloers stuk vreten. Strongman lift gewoon ff 260 x 7 en dan ga jij zeggen dat je het geen dl vind. :roflol:
Altijd bullshit commentaar wat helemaal nergens over gaat.

Feedback die jezelf krijgt doe je ook geen fl**ker mee.

I rest my case.

Jonge je bent gewoon een jaloers stuk vreten. Strongman lift gewoon ff 260 x 7 en dan ga jij zeggen dat je het geen dl vind. :roflol:
Altijd bullshit commentaar wat helemaal nergens over gaat.

Feedback die jezelf krijgt doe je ook geen fl**ker mee.

I rest my case.

heb ik DIT gezegd dan ??? leer eens lezen vriend

respect strongman..!!! ****ing hell :D dat is nog is kracht

Ja dat zeg ik sommige mensen stuiteren, en anderen leggen hem dood neer zoals de deadlift bedoelt is. Maarja iedereen zijn eigen manier he.

:roflol: @ MarcJ

Goed bezig.

Ja dat zeg ik sommige mensen stuiteren, en anderen leggen hem dood neer zoals de deadlift bedoelt is. Maarja iedereen zijn eigen manier he.

ik stuiter niet, ik tik hem altijd aan. wat jij doet is wat ze deadstop noemen geloof ik. er was in een ver verleden een hele discussie in own sculpturer zijn log dat deadstop juist nadelig is voor je rug, vandaar dat ik zoiets heb van, tik hem liever aan en weer omhoog. ik heb hem zelf ook met deadstop gedaan een tijdje maar het beviel mijn rug niet

Nee deadstop moet. Touch & go's zijn wel wat anders dan volledige deadlift-reps.

Is je kuurtje al binnen Lup, ..eeeeh Marc?

Valt me wel tegen dat je niet gewoon clean probeert.. ben benieuwd naar de resultaten :)

Binnenkort worden we dus gebombardeerd met PR filmpjes van juice-gains :D

Terug
Naar boven