- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker 260 7x, doe ik je niet na. wel jammer dat je 2 sec rust laat tussen elke rep.... haalt een beetje de spanning eraf voor mij
Dat heet een deadlift, maar idd sommige mensen stuiteren met het gewicht als ze denken te deadliften.

seagal = niks... vergeet dat niet vriend
@ strongman: ik vind een deadlift pas een deadlift als je het gewicht neerlegt, en gewoon weer omhoog komt. jij wacht daadwerkelijk 2 sec. ik zou dat niet kunnen, dan stopt me motortje gewoon. nu snap ik dat voor events en dergelijke je daadwerkelijk die rustpauzes mag hebben, waarschijnlijk dat je hem daarom zo doet.. maar ik zou dat zo niet kunnen, then again, ik krijg 260 nog geen 1x omhoog![]()

Jonge je bent gewoon een jaloers stuk vreten. Strongman lift gewoon ff 260 x 7 en dan ga jij zeggen dat je het geen dl vind.
Altijd bullshit commentaar wat helemaal nergens over gaat.
Feedback die jezelf krijgt doe je ook geen fl**ker mee.
I rest my case.
leer eens lezen vriendseagal = niks... vergeet dat niet vriend
@ strongman: ik vind een deadlift pas een deadlift als je het gewicht neerlegt, en gewoon weer omhoog komt. jij wacht daadwerkelijk 2 sec. ik zou dat niet kunnen, dan stopt me motortje gewoon. nu snap ik dat voor events en dergelijke je daadwerkelijk die rustpauzes mag hebben, waarschijnlijk dat je hem daarom zo doet.. maar ik zou dat zo niet kunnen, then again, ik krijg 260 nog geen 1x omhoog![]()
Ja dat zeg ik sommige mensen stuiteren, en anderen leggen hem dood neer zoals de deadlift bedoelt is. Maarja iedereen zijn eigen manier he.
Nee deadstop moet. Touch & go's zijn wel wat anders dan volledige deadlift-reps.
Mooie deads strong... dit je nieuwe log?Ja dat zeg ik sommige mensen stuiteren, en anderen leggen hem dood neer zoals de deadlift bedoelt is. Maarja iedereen zijn eigen manier he.