MuscleMeat

My Second Coming

Ziet er goed uit , benen , biceps en triceps duidelijk goed. Alleen die side raises moeten beter , het valt een beetje uit de toon :P

als je side raises strict doetbij een bench van 3x 120kg dan zijn stricte 14kg side raises zo slecht nog niet hoor, datis nou typisch zon ioefening waarbij gewicht geen zak interesseert

als je side raises strict doetbij een bench van 3x 120kg dan zijn stricte 14kg side raises zo slecht nog niet hoor, datis nou typisch zon ioefening waarbij gewicht geen zak interesseert

Hangt van je manier van trainen af denk ik. Ik denk juist dat gewicht bij bijna elke oefening interesseert. Het is niet omdat het een kleine spiergroep is dat je die niet tot zijn maximum moet belasten.

als je 25kg side rases bijv. oet en je bencht maar 3x 100 dan zegt dat o wat over je side raises of over waaje prioriteiten ligge (verkeerd dus)

Hangt van je manier van trainen af denk ik. Ik denk juist dat gewicht bij bijna elke oefening interesseert. Het is niet omdat het een kleine spiergroep is dat je die niet tot zijn maximum moet belasten.

Hij bedoelt dat als je de oefening echt strict doet het beter is dan veel kilo's pakken en er maar wat mee gaat gooien.

edit/
^^ja zo kan het ook.

als je 25kg side rases bijv. oet en je bencht maar 3x 100 dan zegt dat o wat over je side raises of over waaje prioriteiten ligge (verkeerd dus)

Ik doe ook geen 25kg side raises , de mijne gaan max tot 13 met een rep of 7 en 16 met een rep of 3-4. Maar ik bench 3x100 , Marcj een stuk meer , op alle andere stats pakt hij me ook gemakkelijk. Dus dan zijn die side raises toch wel ietwat uit verhouding. En dat geeft hij zelf ook toe , dus waarom de discussie?

Hij bedoelt dat als je de oefening echt strict doet het beter is dan veel kilo's pakken en er maar wat mee gaat gooien.

edit/
^^ja zo kan het ook.

Feit , dat zal ik ook nooit tegenspreken , maar strict + deftig gewicht geeft meestal het beste resultaat. Maar beter minder en strikt dan meer en onjuist. Maar als we spreken over een oefening dan nemen we gewoon aan dat de uitvoering juist is.

Dit is trouwens wel het bodybuilding gedeelte , in het PL gedeelte kan er mss minder aandacht aan besteed worden , maar bij Bodybuilding is het deels de bedoeling dat alles in verhouding is.

ik weet hoe plat je kan worden.. ik ben net uit een cut van 3 maanden gekomen waarbij ik 8-9 kilo lichter werd en tevens ook plat als een dubbeltje... de foto's op pagina 1 waren het einde van die cut.. go figure....

ik wil gewoon eerst tot januari bulken, clean bulken... daarna zien we wel wat we gaan doen... maar het spookt gewoon door me hoofd er een soort van ondersteuning bij te gebruiken, besides een clean cut dieet

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

HAHAHA ****er, het ging je niet om het eten, je wou gewoon je kaartjes laten zien :p:p

Bij een bf tussen de 15/20 kun je niet plat trekken, het is dan gewoon een preview van hoe je er uiteindelijk uit komt te zien.

Ga nou eerst is gewoon je naturel cutten serieus nemen man. Je mentaliteit is ronduit walgelijk. Velen zijn je al voor gegaan dus kan jij het ook.

Gebrek aan discipline (lees: motivatie) compenseren met verboden middeltjes = epic fail

Sterkte met je blessures.

Een hogere macht heeft je gestraft voor je arrogantie.

• Topic Starter Topic Starter
Incline Bench
20x40
15x60
3x15x80

Lat front Pulldown
12x60
12x70
8x80
12x70
10x70
10x60

Bench press
12x60
3x12x80

BOR

4x12x70

Shoulder press
3x12x60
1x10x60

Side raises standing
4x12x12

Verzuring, verzuring, verzuring, dood

Stevige shoulderpress duw je nog na dat benchen ...

Stevige shoulderpress duw je nog na dat benchen ...

thnx!
vond hem zelf wat tegenvallen maar was pas anderhalf uur wakker, 1 maaltijd en geen crack.... dan krijg je dit dus... wil deze week gewoon alles rond de 12-15 reps doen, gewoon ter afwisseling eens kijken :cool:

Ik vind je benchpress van deze training wel een beetje tegenvallen als je vergelijkt met die benchpress in je stats.
Had je een slechte dag of is het echt zoveel moeilijker

Ik vind je benchpress wel een beetje tegenvallen als je die bp ziet in de stats.
Had je een slechte dag of is het echt zoveel moeilijker

ik heb smorgens GEEN kracht! echt niet, als ik pas anderhalf uur wakker ben ben ik net een zombie.... daarentegen, 15 en 12 reppers is heel wat anders en ik had geen zin om full out te gaan. mijn borst is niet gebaad bij zware gewichten en lage reps vandaar dat ik het nu een andere aanpak wil geven :D

ik heb smorgens GEEN kracht! echt niet, als ik pas anderhalf uur wakker ben ben ik net een zombie.... daarentegen, 15 en 12 reppers is heel wat anders en ik had geen zin om full out te gaan. mijn borst is niet gebaad bij zware gewichten en lage reps vandaar dat ik het nu een andere aanpak wil geven :D

Inderdaad seg, pff, ik heb afgelopen 3 weken ook in de ochtend getraind, 12
reppers sets met één maaltijd van een 300kcal achter de kiezen. Dat traint gewoon
voor geen meter vind ik. Beter ergens in de late namiddag, vroege avond. Volop
voorzien van voeding en al een beetje warme spieren.

Inderdaad seg, pff, ik heb afgelopen 3 weken ook in de ochtend getraind, 12
reppers sets met één maaltijd van een 300kcal achter de kiezen. Dat traint gewoon
voor geen meter vind ik. Beter ergens in de late namiddag, vroege avond. Volop
voorzien van voeding en al een beetje warme spieren.

precies!.... toen ik daarna in de spiegel keek leek het ook echt nergens op, ik was helemaal leeg getrokken.... maar ik zal even moeten doorbijten, de gym is 2 weken maar open van half 9 tot 12 :mad:

precies!.... toen ik daarna in de spiegel keek leek het ook echt nergens op, ik was helemaal leeg getrokken.... maar ik zal even moeten doorbijten, de gym is 2 weken maar open van half 9 tot 12 :mad:

it's all in the mind :D!
Ik ben ook geen ochtend mensch, als eenmaal in de gym sta, moet en zal het gebeuren.
Je zal er wel aan wennen.

:thumb:

Leg extension
20x30
15x50
15x70
15x100 (fullstack)
3x15x125

Barbell Curl ez bar

15x+20
15x+25
4x12x+30

Leg Curl

15x60
15x80
10x100 ( fullstack)
2x8x120 (PR)
10x100

Triceps extension
los > 10x+30 ez bar (steken in me linker pols)
machine: 10x80 (fullstack) + 3x10x+100

Crunches
3x20

Laat ik dat ook eens proberen wat later.. om 3 uur ongeveer.. als ik 's avonds ga dan zijn alle benchbankje bezet door biceps curlende supahdudes :sd:

we hebben maar 3 bankjes :roflol:

Terug
Naar boven