MuscleMeat

My Second Coming

Worden er eindelijk eens PR's gehaald in Ivo's log!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

yep

tren en test, voor ongeveer 8 weken, should do the trick, eerst maar eens kijken hoe ik daar op reageer

Ontzettende opgever,

Je armen meten nog geen 41cm en je zit nog lang niet op je naturel max. Je wilt toch groeien?? ga dan eerst eens een tijd bb-sT trainen. En om er meteen tren bij te pakken...een paar paginas terug had je het nog over een lichte kuur...

Jij bent echt zo iemand die ernaar grijpt omdat hij geen zin heeft om eerst op eigen kracht verder te komen.

kuren met een hoog bf. Roflol

Ik wist wel dat je dit ging doen, je hebt die juiste mentaliteit gewoon niet.

Geeft niks.

Het is aanlokkelijk om te kuren terwijl je nog in een opgaande en anabole lijn zit maar volgens mij kan je nu beter je BF aanpakken en daarna eens kijken of je met een kuurtje wat extra droge massa kan pakken. Denk dat je door je redelijk snelle progressie een kans hebt op blessures en op gains die als sneeuw voor de zon verdwijnen als je eenmaal gaat cutten.

zeker niet bedoeld om te rellen.

ik heb zeker geen respect voor mensen die kuur na kuur na kuur nemen. ook mensen die al heel snel kuren zonder hun vol potentiaal te gebruiken vind ik niks. zou ik ooit gaan kuren dan zou ik niet trots zijn op de gains die ik maak, wetende dat de kracht ervan in die kuur zou zitten.

yep

tren en test, voor ongeveer 8 weken, should do the trick, eerst maar eens kijken hoe ik daar op reageer

Je "potentiaal" is opgebruikt?

deze kerel is gewoon another ''wannabe big in 1 year''

Beter ga je 8 weken werken aan je BF ipv aan je testo...

• Topic Starter Topic Starter
Ontzettende opgever,

Je armen meten nog geen 41cm en je zit nog lang niet op je naturel max. Je wilt toch groeien?? ga dan eerst eens een tijd bb-sT trainen. En om er meteen tren bij te pakken...een paar paginas terug had je het nog over een lichte kuur...

Jij bent echt zo iemand die ernaar grijpt omdat hij geen zin heeft om eerst op eigen kracht verder te komen.

zozo.. ik typ 1 zin en direct snap jij de inhoud van mijn hele zijn. knap kerel :)
Ik kuur helemaal niks.. wel leuk hoe de reacties direct zijn. allemaal de beweegredenen waarom JULLIE niet kuren, niet waarom ik niet kuur. ik heb geen respect voor mensen die allen maar kuren en die te snel kuren. ik vind kuren na 4 jaar eigenlijk te snel, zeker omdat ik eigenlijk pas echt 2 goed bezig ben. ik ben zelf al vaker beschuldigd geworden van kuren en al vaker kuur materiaal aangeboden maar ik gebruik en zal ook nog wel even niks gebruiken. schema is vooralsnog: tot februari clean bulk, vanaf daar cutten als een mofo tot ik onder de 10% zit. dat laatste weet ik niet of ik dat naturel zal doen, echt niet. Ik HEB de motivatie. **** man, ik let al 4 jaar op me voeding, laat me zelden gaan, drink geen alcohol of wat dan ook... ik weet wel wat doorzetten is... ik ben en blijf niet voor niks een van de weinigen die reps maakt met 200 kilo squat en daarboven..... das 3 jaar full time werk geweest voor me, met 2,5 kg per week omhoog gaan. dus over mijn attitude kun je weinig zeggen. ik ben echter nog steeds zeer ontdekkende over me lichaam. zou dom zijn om te kuren. dus vals alarm, heb wel smakelijk gelachen, thnx nog voor je karma seagal ;):D

maar deze jongen blijft zeker t/m januari naturel

Ben je al vet kwijt sinds het begin van je logje?

ohja als het moelijk wordt gewoon gelijk weer die 200kg squat tevoorschijn toveren:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Ben je al vet kwijt sinds het begin van je logje?

ik zal straks eens kijken of ik in geldrop even een meting kan doen, als ze daar 4-puntsmeten. ben wel benieuwd.... denk niet dat ik echt droger ben geworden, maar ook niet dikker. wil vet toename wel echt tot en minimum houden, dat betekent voor mij dus absoluut geen suiker

:roflol:@ DL bulshit van Marc.

Succes met je kuurtje bro.

Gewoon lekker kuren Marc laat je niet gekmaken.

Schijt aan, je hebt geen tijd om over 5 jaar een dikke fysiek te hebben; volgend jaar wordt jouw jaar! Big, and ripped to shreds. Denk aan alle chickies die je gaat pakken volgende zomer!

Succes player.

Terug
Naar boven