MuscleMeat

My Second Coming

• Topic Starter Topic Starter
Je squat momenteel niet vanwege blessures toch? Die zware legextensions gaan het alleen maar erger maken. Je hangt zo te lezen sowieso aan elkaar van blessures, dit gaat je zeer binnenkort opbreken Marc, geloof me.

ik squat niet vanwege onderrug blessures.. das waar.. de leg extenions moet ik mee oppassen ook waar. vanaf volgende week weer proberen te squatten. ik moet heel erg oppassen voor overtraining, daarom houdt ik ook niet van high rep werk maar wilde het voor 2 weken weer eens proberen, vanaf volgende week is het weer tussen de 6 en 9 geblazen met 5 reppers op de squat... wil weer 200 en verder gaan squatten binnenkort.. beentrainingen zuigen namelijk zwaaaaaar de laatste tijd

Hoog tijd om eens de balans op te laten maken door iemand met kennis van zaken.

hoe bedoel je, omtrent me blessures??

Yep. Inzicht krijgen in je fysieke toestand zodat jij (en mogelijk een therapeut?) gericht aan een lange termijn oplossing kan werken. Stukje bewust doelgericht bezig gaan dus, net zoals je als het goed is met alle aspecten van het bodybouwen doet.

wanneer je de eerste pin onderin zet op 100 en er een tweede pin op het derde blokje bij duwt kan er een schijf van 25 bij pipo........

plus dit is het BB hok, daar is het digitaal bijschrijven van gewicht niet belangrijk want gewicht boeit niet, dat zou jij moeten weten :p:p

In het bb hok is bench het enige wat boeit, en op een 2e plaats de bicepsposekabelcurl.

Jonge dat gelul van ik raak snel overtraind zit tussen de oren, niet zo aanstellen

Als je bang bent voor overtrainen moet je Wimmos eens een pm sturen over het onderwerp deloaden...

deloaden heeft marcJ nog nooit van gehoord. Hij doet gewoon eerst 1 rug oef en dan 1 borst oef.

voorkomt overtraining!

Deloaden is ook overrated!

ey wat bekritiseren jullie Marcj
hij heeft grotere lats dan ronnie hij weet echt wel wat die doet homeboys

dit is een punt
je hebt de laatste tijd veel last van blessures
als ik jou zou ik mijn manier van trainen eens drastisch analyseren
want zo maak je meer kapot dan je lief is

gister de oorzaak van me blessures gevonden. soort van griep. had diarree, was misselijk, overal spierpijn, hoofdpijn... verklaard ook waarom alles pijn deed onder het trainen.. al de hele week... wel normaal kunnen eten gister en hopelijk vandaag ook..... dus morgen gewoon weer knallen

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

ey wat bekritiseren jullie Marcj
hij heeft grotere lats dan ronnie hij weet echt wel wat die doet homeboys

de lats grapjes waren vorige week al oud.. ga trainen breinaald

succes dan marc met knallen
maar ik zou toch eens kijken naar je trainingen
opbouw / schema / doel / beweging
laat eens iemand kijken naar je uitvoering
soms is een klein detail van groot belang
want je hebt echt teveel blessures
voor iemand van 23

succes dan marc met knallen
maar ik zou toch eens kijken naar je trainingen
opbouw / schema / doel / beweging
laat eens iemand kijken naar je uitvoering
soms is een klein detail van groot belang
want je hebt echt teveel blessures
voor iemand van 23

voor zover ik weet heb ik alleen een beetje last aan me rug en wat aan me elleboog.... die rug gaat wel over.. die elleboog dwingt me tot het vernieuwen van de oefeningen voor me tricpes.. dat laatste vind ik absoluut niet erg
maar goed, we zullen eens kijken wat er aan te doen valt

gister de oorzaak van me blessures gevonden. soort van griep. had diarree, was misselijk, overal spierpijn, hoofdpijn... verklaard ook waarom alles pijn deed onder het trainen.. al de hele week... wel normaal kunnen eten gister en hopelijk vandaag ook..... dus morgen gewoon weer knallen

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

de lats grapjes waren vorige week al oud.. ga trainen breinaald

Bij mij doet alleen alles pijn als je echt griep hebt (soort spierpijn en slapheid), de dagen ervoor had je die blessures toch al en had je geen griep dus snap niet echt hoe je dat verband legt?

Bij mij doet alleen alles pijn als je echt griep hebt (soort spierpijn en slapheid), de dagen ervoor had je die blessures toch al en had je geen griep dus snap niet echt hoe je dat verband legt?

Ik ben niet iemand die snel spierpijn heeft en als ik het heb is het meestal in me rug, bovenaan me traps. That's it. maar al vanaf maandag merkte ik dat ik gewoon kapot ging van de spierpijn, ik werd er zelfs misselijk van. dat ging de hele week door en toen vrijdag middag begon ik ook hoofdpijn en moeiheid te krijgen. Ik ben niet iemand die echt plat ligt van de griep, maar ik herken het wel. hoe dan ook gaat het alweer wat beter.

Ik ben niet iemand die snel spierpijn heeft en als ik het heb is het meestal in me rug, bovenaan me traps. That's it. maar al vanaf maandag merkte ik dat ik gewoon kapot ging van de spierpijn, ik werd er zelfs misselijk van. dat ging de hele week door en toen vrijdag middag begon ik ook hoofdpijn en moeiheid te krijgen. Ik ben niet iemand die echt plat ligt van de griep, maar ik herken het wel. hoe dan ook gaat het alweer wat beter.

Ben paar keer goed ziek van de spierpijn geworden, vooral in de benen, maarja paar daagjes last van gewoon door knallen.

Terug
Naar boven