MuscleMeat

My Second Coming

• Topic Starter Topic Starter
Bench Press
10x50
10x70
10x90 ( schouder begon te zeuren)
10x90 ( nog meer gezeur)
8x90 ( **** it, that's it voor die oefening)

BOR
8x60
8x80
8x100
8x110
8x120 (cheated as hell, maar **** it, als ronnie niet strict hoeft te roeien dan ik ook niet )

Seated Cable Flyes
8x20
8x22
8x22
8x22
8x22

Medium grip Cable Row
10x80
8x90
8x100 (fullstack)
8x105
8x105

Seated Shoulder press
8x50
3x8x70

Standing side raises
8x12
8x14
7x16 (niet strict genoeg)
8x14

Komen die blessures misschien omdat je de oefeningen niet strict uitvoert ?

Komen die blessures misschien omdat je de oefeningen niet strict uitvoert ?

komt door de training va maandag, was redelijk zwaar voor me schouders, na lange tijd high reps ineens incline pressen met 50 kg dumbbells is toch een klap, daarom.... plus ik HAAT normale bench press, altijd k*t met me schouders, daarom laat ik hem wee fijn zitten voor wat ie is.

Heb je met dumbbells ook last met pressen? Probeer anders te banken met dumbels, doordat je een vrije bewegingsbaan heb kan het wat comfortabeler zijn voor je schouders...

nice BOR's trouwens.

Heb je met dumbbells ook last met pressen? Probeer anders te banken met dumbels, doordat je een vrije bewegingsbaan heb kan het wat comfortabeler zijn voor je schouders...

nice BOR's trouwens.

nee met DB's heb ik dat niet, maar dat is het risico van 2x in de week spiergroepen trainen, ga ik maandag net wat te hard dan betaal ik er donderdag de prijs voor, zo gaat dat

massive spierpijn in me schouders nu ook, heerlijk!

Zo teeeering miselijk door verkeerde timing van de SP, was echt een ****ed up training, paar keer bijna moeten kotsen. Van te voren even armpjes gemeten, nu een nete 41,5 doet me deugd dat ze groeien. Tevens ook even de benen eens goed gepakt, nomral meet ik bovenaan, maar nu heb ik eens het dikste punt van de quads gepakt.. ipv 70 kom ik op 68 uit.. nog een hoop werk om die outersweap aan te pakken. borstomtrek lekker bij een 127 cm

maar goed er werd ook getraint

Leg extensions
20x20
10x50
10x70
15x100 ( fullstack)
3x15x125

EZ bar curl

20xstang
10x +20 (wide grip)
10x +30 ( idem)
8x +40 ( idem)
8x +45 ( idem)
8x45 ( close grip)
8x40 ( idem)

Leg extensions
20x125
20x125
20x125
15x125
15x125

Triceps extension
van alles aangek*t hier, met dumbbell ging niet, t*ring last van me ellebogen, dan maar wat aangek*t op de cable met rope en normale stang... hoe dan ook. ****ed up gedoe daar, ondertussen misselijk als een gek

Buik
ab coaster ding, in totaal 90 reps gemaakt, misselijk als hel

en nu lekker rusten voor 2 dagen, kan geen gewichten en gym meer zien

Hoe kan je 25kg zwaarder gaan dan fullstack ?
DB erop ofso ?

Dat staat stoer, ik ga vanaf nu ook bij elke oefening fullstack zeggen en er digitale gewichten bij prikken.

wanneer je de eerste pin onderin zet op 100 en er een tweede pin op het derde blokje bij duwt kan er een schijf van 25 bij pipo........

plus dit is het BB hok, daar is het digitaal bijschrijven van gewicht niet belangrijk want gewicht boeit niet, dat zou jij moeten weten :p:p

Nette Curls Marc!

wat is eigenlijk de meerwaarde van 8 sets legextenions?
gewicht daargelaten want dat is natuurlijk sterk

wat is eigenlijk de meerwaarde van 8 sets legextenions?
gewicht daargelaten want dat is natuurlijk sterk

pompen... dat is waar alles om draait in het leven, zonder de pomp ben je niemand, identiteitsloos.....

een klein beetje ook natuurlijk dat ik te k*tmisselijk was om ook maar iets te doen wat veel inspanning opleverde :p

Je squat momenteel niet vanwege blessures toch? Die zware legextensions gaan het alleen maar erger maken. Je hangt zo te lezen sowieso aan elkaar van blessures, dit gaat je zeer binnenkort opbreken Marc, geloof me.

Terug
Naar boven