XXL Nutrition

My Second Coming

• Topic Starter Topic Starter
vet percentage meten @ geldrop is wack, wordt met een of andere laser gedaan ofzo, koste 50000E dat apparaat blablabla dus niet aans begonnen, 4 puntsmeting of anders niet... goed er werd nog getraind... t*ring benauwd daar, ging bijna kapot

Incline BP (opwarmen)
geen idee wat die k*t stang woog, denk 15 ofzo
10x +32
10x +72

Incline DP
8x45
6x50( :mad::mad::mad::mad: komt ****ing niet hoger)
5x50
6x45

T-Bar Row Machine
10x 40
8x55
8x70
2x8x95 (loodzwaar, serieus anders dan V-BAR)

Pec Deck
10x40
10x55
10x55
8x70

Close Grip Pulldown
8x75
8x85
8x95
8x85

Machine Shoulder press
10x45
8x55
8x50
8x50

Side raises
2x10x10
3x8x12

Laatst bewerkt door een moderator:
:roflol:@ DL bulshit van Marc.

Succes met je kuurtje bro.

wel eens in het log van own sculpturer gekeken... was toen nog hele discussie over.. helaas is hij ook nog zelden op dit forum te vinden, beest dat ie is. maar goed, ik doe hem dus touch en go, so be it

Laatst bewerkt door een moderator:
wel eens in het log van own sculpturer gekeken... was toen nog hele discussie over.. helaas is hij ook nog zelden op dit forum te vinden, beest dat ie is. maar goed, ik doe hem dus touch en go, so be itp

Dat moet je natuurlijk ook helemaal zelf weten Marc.
Maar eend deadlift pas een deadlift vinden als je touch n go doet slaat natuurlijk nergens op.

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

Voordat je weer gelijk begint te ontkennen:
@ strongman: ik vind een deadlift pas een deadlift als je het gewicht neerlegt, en gewoon weer omhoog komt.

Dat moet je natuurlijk ook helemaal zelf weten Marc.
Maar eend deadlift pas een deadlift vinden als je touch n go doet slaat natuurlijk nergens op.

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

Voordat je weer gelijk begint te ontkennen:

nouja, ik vind 2-3 sec wachten te veel, je haalt de spanning van je rug af. ik ga ook niet 3 sec wachten tussen elke rep squat of bank, weet niet... vind het maar niks, maar goed... ieder zijn eigen dus.

10-15-20 reps vandaag, nothing special

Leg extension
Triceps pushdown
Leg Curl
Barbell Curl
Buik

aardig gaar op de vroege morgen, gewichten niet van belang, zwaar genoeg in ieder geval, bij elk apparaat moest er gewicht in losse vorm bij gepleurd worden op de stack om het interessant te houden

Zo'n training kan je niet interessant houden.. hoeveel schijven je er ook bij pleurt :D

Om eerlijk te zijn doe ik bij deadlift ook altijd "bouncen". Ik laat hem wel klappen op de grond maar ik ga direct weer omhoog. Ik heb de laatste keer geprobeerd om een seconde rust te houden tussen de reps en dat was 10x zwaarder :o

Om eerlijk te zijn doe ik bij deadlift ook altijd "bouncen". Ik laat hem wel klappen op de grond maar ik ga direct weer omhoog. Ik heb de laatste keer geprobeerd om een seconde rust te houden tussen de reps en dat was 10x zwaarder :o

Exactly!

Het probleem is vaak bij mensen die alleen maar lopen te bounchen is dat ze misschien 10 reps met een 200kg deadlift kunnen maken, terwijl ze geen beweging in de 220kg krijgen. Je bouwt weinig starting strenght op.

Het probleem is vaak bij mensen die alleen maar lopen te bounchen is dat ze misschien 10 reps met een 200kg deadlift kunnen maken, terwijl ze geen beweging in de 220kg krijgen. Je bouwt weinig starting strenght op.

absoluut waar, merk het zelf ook wel, als ik eenmaal drai krijg ik er altijd wel 5 reps uit, maar die eerste, das de allerzwaarste, altijd!

goede post, je noemt precies mijn voorbeeld op.

Met 180 kan ik gewoon reps maken maar 200kg komt nauwelijks los van de grond.

Daarom ga ik nu anders deadliften, dat zal m'n e-status niet ten goede komen omdat ik lager in gewicht moet maarja....het moet maar.

Dus waar het op neer komt eigenlijk is dat ik goed bezig ben, en de rest maar wat aanrotzooit?

Dus waar het op neer komt eigenlijk is dat ik goed bezig ben, en de rest maar wat aanrotzooit?

Feitelijk was jij wel m'n inspiratie om meer rust tussen de reps te nemen.
Al overdrijf jij wel een beetje met je rustpauzes.
Maar ik zeg altijd maar zo; beter een lange rustpauze dan een snelle fail.

Feitelijk was jij wel m'n inspiratie om meer rust tussen de reps te nemen.
Al overdrijf jij wel een beetje met je rustpauzes.
Maar ik zeg altijd maar zo; beter een lange rustpauze dan een snelle fail.

Ik dacht dat we er net uit waren dat hoe langer je wacht hoe zwaarder het wordt. Moet je nagaan hoe teringsterk ik wel niet ben, eigenlijk is het amper voor te stellen......

Ik dacht dat we er net uit waren dat hoe langer je wacht hoe zwaarder het wordt. Moet je nagaan hoe teringsterk ik wel niet ben, eigenlijk is het amper voor te stellen......

dus nu weet je het ivo... volgende keer squatten steeds 1 min rust tussen de reps, squat je zo 250........ dat zal je e status goed doen.. mag je me kroontje overnemen

Niet zo sterk als ik iig.

edit: Jij kan geen 250 squatten MarcJ.. hell, zelfs die 5x200 is alweer vergane glorie. :D

dus nu weet je het ivo... volgende keer squatten steeds 1 min rust tussen de reps, squat je zo 250........ dat zal je e status goed doen.. mag je me kroontje overnemen

Ik heb al 3 kroontjes, 1 voor deadliften 1 voor squaten en 1 voor bankdrukken.....

Terug
Naar boven