AndroidHealthClinic

My Second Coming

• Topic Starter Topic Starter
gogogogo marcje! en serieus meer reps soms als afwisseling man.

HAHAHA leijer.... leuk dat je hier ook komt kijken ouwe

vandaag even in geldrop wezen snoepen. In 1 woord...... OUD! Roestige schijven, ouwe panata apparaten, radio 10 gold op de achtergrond, scheuren in de bekleding van de bankjes en stoelen. sommigen zeggen hardcore, anderen zegen jakkes, ik zeg 60 KG dumbbells!!

Bench
6x60
6x100

Incline Dumbbell Press
6x45 (PR)
6x50( PR)
6x45

10x 50 had er goed ingezeten was het niet zo dat ik woensdag nog me borst heb vernield
voor einde van het jaar doen we minstens 8x60

DB Row
8x45
8x50
8x55
8x60 (PR)

Bench Press
wat setjes met 60

BOR
8x60
8x100

dat was het, was kapot, ik ga er zeker trainen, het is oud, het is klein, het is vies.... het is gewoon lekker!!!

Je doet incline dumbbell bp met 50kg met een 3RM van 120kg plat. Serieuze ROM ?

Je doet incline dumbbell bp met 50kg met een 3RM van 120kg plat. Serieuze ROM ?

ja
ik vind normale bench niet fijn
ik kan mezelf niet zien, snap je, en het gevoel dat er een dikke 120 kg op me borst komt te liggen bevalt me niet.. met incline zie ik mezelf tijden de beweging plus als het te zwaar is fl**ker ik het weg...... ik haat normaal benchen..... denk dat het mentaal is, daarom ben ik er zooo zwak in

ja
ik vind normale bench niet fijn
ik kan mezelf niet zien, snap je, en het gevoel dat er een dikke 120 kg op me borst komt te liggen bevalt me niet.. met incline zie ik mezelf tijden de beweging plus als het te zwaar is fl**ker ik het weg...... ik haat normaal benchen..... denk dat het mentaal is, daarom ben ik er zooo zwak in

of mss smokkel je gewoon bij incline bench :p

Squat
5x120
5x140
5x160
5x180
5x195

Triceps ext. lying
8x + 10
8x + 25
6x + 40
2x6x + 45

Smith Full squat
5x130
3x5x160

Biceps Cable curl

8x +22,5
8x +27,5
8x +32,5
8x +32,5

Side raises
8x12
8x14
6x16
8x14

daarom ga ik ook niet op 8% zitten :cool:

ik heb geen vast eetpatroon, nu is het vaak dit

meal 1: 100 gram brinta + 60 gram whey
meal 2: 100 gram brinta: 60 gram whey
meal 3: rijst met kip
post workout: 1 l magere melk
meal 5: rijst met kip
meal 6: 250 gram kipfilet + noten
meal 7: 250 gram kipfilet + noten
meal 8: 500 gram kwark + pindakaas

met werk zit er makkelijk nog 1 maaltijd met 100 gram brinta of iets met spaghetti of rijst of iets dergelijks bij

denk dat ik rond de 4000 kcal zit

zie onderstaande

Dus je eet alleen maar kipfiltet,whey,noten(pindakaas) voor eiwitten?
Veels te eenzijdig je moet meerdere vershillende aminoprofielen nemen voor goede eiwittenopname. Voeg vette vis, rood vlees, tonijn, eieren enz. toe. Voor het trainen 1liter melk?

Je weet heel goed hoe een goed voedingsschema eruit ziet, hoezo pas je het bij jezelf niet toe?

Over je trainingen;

Ik vind het maar rare trainingen; beetje bij elkaar geraapt zooitje.
Ergens tussen je beentraining een oefening side raises en triceps ertussendoor, rare keuzes.
Maargoed trial and error, misschien werkt het voor jou goed.

Je bent wel sterk zat in ieder geval, serieuze gewichten zijn het.
Succes.

Ik heb Marc goede adviezen zien geven omtrend voeding, o.a aan mij.
Daarom valt het me tegen dat zijn eigen schema zo eenzijdig is.
Zo'n schema is tegen het ongezonde aan; je mist veel belangrijke voedingsstoffen.

Zo'n schema is tegen het ongezonde aan; je mist veel belangrijke voedingsstoffen.

Als je zijn post daarna had gelezen had je gezien dat hij een geintje maakt en niet eens een voedingsschemaheeft. Kan mij niet voorstellen dat hij een heel goed schema heeft dan stond hij er zeker iets anders bij als bodybuilder. Het is ook ontzettend moeilijk om jezelf er aan te houden. Maar je moet je ambities en mogelijkheden aanpassen wat voor jou werkt en uiteraard vol te houden is.

zie onderstaande

Je weet heel goed hoe een goed voedingsschema eruit ziet, hoezo pas je het bij jezelf niet toe?

Over je trainingen;

Ik vind het maar rare trainingen; beetje bij elkaar geraapt zooitje.
Ergens tussen je beentraining een oefening side raises en triceps ertussendoor, rare keuzes.
Maargoed trial and error, misschien werkt het voor jou goed.

Je bent wel sterk zat in ieder geval, serieuze gewichten zijn het.
Succes.

ik kan geen voedingsschema aan jullie opstellen omdat ik er geen heb. Ik heb wel vaste combi's zeg maar... brinta met whey.. kipfilet met cashewnoten, tonijn met olijfoliemayo.... rijst met kip etc etc. Maar wat ik eet en wanneer hangt zo af van de dag, mijn behoefte etc. Mijn postworkout is nu bijvoorbeeld 1 tropicana jus d'orange met 1 L magere melk... mensen verkijken zich veel te veel op voeding imo... het trainen is zo veel belangrijker... ik heb zoveel gegained in 2 jaar met soms alleen maar melk :eek::eek:
ik weet wat een first class eetschema is maar ik heb er het geld en de tijd niet voor... het moet leuk blijven...

Als je zijn post daarna had gelezen had je gezien dat hij een geintje maakt en niet eens een voedingsschemaheeft. Kan mij niet voorstellen dat hij een heel goed schema heeft dan stond hij er zeker iets anders bij als bodybuilder. Het is ook ontzettend moeilijk om jezelf er aan te houden. Maar je moet je ambities en mogelijkheden aanpassen wat voor jou werkt en uiteraard vol te houden is.

overaited like ****. kijk de progressie van me rug... op melk:p dat de rest achterblijft is door de keuzes van trainen, de manier van setjes, reps en oefeningen...
btw... ik switch oefeningen om in een training spiergroepen te laten rusten, try it.... als ik direct smith doe na los squaten kan ik er dik 30 kg afhalen... fail..... tenminste voor mij.... ik groei op benen en rug niet op pomp, ik groei op zwaar en hard.... heb ik al vaker gezegd btw....

wat betreft armen/schouders/bovenkant borst.. dat wordt uitvogelen

morgen ga ik voor de 10x50 kg dumbbells incline.. wish me luck :cool:

Wat jij wilt bro.

Je predikt "hardcore dit en hardcore dat" in andere logs, en dat kan ik ook waarderen aan je. Jammer dat je voor jezelf niet zo streng bent wat dat betreft.
Je wilt toch het maximale eruit halen. "het moet wel leuk blijven" is wat dat betreft niet de beste instelling.

Succes anyway.

Wat jij wilt bro.

Je predikt "hardcore dit en hardcore dat" in andere logs, en dat kan ik ook waarderen aan je. Jammer dat je voor jezelf niet zo streng bent wat dat betreft.
Je wilt toch het maximale eruit halen. "het moet wel leuk blijven" is wat dat betreft niet de beste instelling.

Succes anyway.

luister, ik BEN hardcore, in alles... ik heb alleen n iet de middelen omconstant de mooiste gerechten te maken.. das waar.. ik weet wat ik eet en wat ik doe.... het was 3XL die eens zei..... met een slechte voeding en goed trainen kom je verder dan met goede voeding en k*t trainen. dat heb ik zelf aan de lijve ondervonden. Havermout is niks mis mee, dat stikt van de vit. & mineralen... de rest ook. maar ik heb geen vast voedingsschema omdat ik juist ook daarin wil afwisselen... meningen verschillen hierin, ik ben voor suggesties open

btw Loo... jij bent de godfather van : het moet wel leuk vinden.. vandaar die weekjes die jij hebt waarvan je even alles op een veel lager pitje zet.. dat doe ik niet... ik heb niet alles optimaal. true... maar ik train nu al 4 jaar non stop met rustweken hier en daar...

ik zou liever van jou wel eens willen horen hoe ik die t*ring schouders van me groter krijg.. krengen :o

Mensen die echt hardcore zijn hoeven dat niet constant overal en altijd te herhalen :D

**** zeg. Komt iemand door die teksten van Marc heen?

ik zou liever van jou wel eens willen horen hoe ik die t*ring schouders van me groter krijg.. krengen :o

ik ga je zowaar helpen :

Doen wat ik doe voor mij schouders (zie laatste training in mijn log) is een goed begin.

Verder luisteren naar loo en xtralarge wat betreft voeding, zonder hen had ik wellicht nog een triester voedingsschema dan dat van jou. :roflol:

Laatst bewerkt:
2namvz5.jpg

tel camera, helaas wat blurry waardoor aflijningen niet al te goed zijn.. we doen het er maar mee. even contrast beetje opgehoogd ter compensatie

als je serieus gaat cutten, komt er iets goed tevoorschijn.

15%... :roflol:

Ik ben liever softcore. Gewoon relax.

Terug
Naar boven