XXL Nutrition

Myfitnesspal buddies gezocht :)

Bezoekers in dit topic

Precies, alle wegen leiden naar rome maar je moet de weg kiezen die voor jou werkt...
En daarom is een algemeen, op wetenschap, gebaseerd advies veel raadzamer dan een individuele ervaring.

Nah vind ik niet, de wetenschap zit er zo vaak naast. Waarom zit je hier op een forum ? Iedereen is mens, met een levenservaring. Jij ook. Geloof in jezelf, geloof in elkaar.
 
Nah vind ik niet, de wetenschap zit er zo vaak naast. Waarom zit je hier op een forum ? Iedereen is mens, met een levenservaring. Jij ook. Geloof in jezelf, geloof in elkaar.
Wetenschap zit er zo vaak naast :emo: kijk om je heen, 9/10 dingen zijn gebaseerd op wetenschap hahah
 
Nah vind ik niet, de wetenschap zit er zo vaak naast. Waarom zit je hier op een forum ? Iedereen is mens, met een levenservaring. Jij ook. Geloof in jezelf, geloof in elkaar.

Maar vooral geloof in de wetenschap, dat jij bent afgevallen door te sporten en gezond(er) te eten, prima, maar dat is wetenschappelijk te verklaren. Het is gewoon een gevolg van minder energie tot je nemen dan dat je verbrand en om 1kg vet te verliezen moet je 7700kcal (+/- een paar procent) minder eten dan je verbrand.
 
Dit gaat echt totaal de verkeerde kant op. Denk niet dat TS hier nog wat aan heeft :roflol:
 
Gewoon ontzettend beledigend om iemands ervaring en waar hij resultaat mee heeft behaald gelijk weg te zetten als bullshit. Dit is mijn resultaat en voor mij heb het gewerkt. Interval training in je schema toevoegen. En als je mijn advies als bullshit ziet dan klaar, prima einde discussie.

Bekijk bijlage 461022
Mooi topje
 
Precies ook met die video als je hem kijkt. Waarom lijden mensen ? De wetenschap kan jou dat antwoord niet geven.

Lijden is een keuze.

Zo, ook weer beantwoord.
 
Kan aan mij liggen, maar adviseren dat iemand moet boksen en daarnaast maar gewoon moet vreten zonder te tracken?

Het is makkelijk als je behoefte als man op 3000+ cal ligt, dan kan je idd veel meer eten.

TS valt niet af op 2000 dus moet minder eten, 1500 cal zit je zo aan als je niks trackt of telt.
 
Opgeschoond en Eagleone topicban. Stop eens met topics ontsporen.
 
haha boy, that escalated quicky......:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Thanks voor de adviezen! Ik weet dat ik gewoon mijn kcal behoefte moet blijven tracken en hier streng op moet zijn maar ik wil op een gegeven moment naar gewoon kunnen eten op mijn gevoel en wat ik nodig heb. MFP helpt mij wel heel erg om te kijken wat ik dan precies kan eten maar tracken wil ik ook los kunnen laten wanneer dit niet kan.:p

Ik heb gemerkt dat mijn ontbijt uitstellen erg helpt! En ook niks meer na 20:00 eten want ik ben toch niet zo'n persoon die veel trek heeft in de avond.

Is het trouwens waar dat je beter kan ontbijten met eiwitten en vetten en beter suikers (fruit oid) en koolhydraten (havermout oid) kan skippen als eerste maaltijd? Weet iemand de wetenschap hierachter? Ik kan het namelijk niet op internet vinden maar ik hoor wel vaak dat dit beter zou zijn. Wellicht dan goed idee om mijn havermout ontbijtje met bosbessen toch wat aan te passen. :D
 
Is het trouwens waar dat je beter kan ontbijten met eiwitten en vetten en beter suikers (fruit oid) en koolhydraten (havermout oid) kan skippen als eerste maaltijd? Weet iemand de wetenschap hierachter? Ik kan het namelijk niet op internet vinden maar ik hoor wel vaak dat dit beter zou zijn. Wellicht dan goed idee om mijn havermout ontbijtje met bosbessen toch wat aan te passen. :D

Dat maakt voor ons gewone stervelingen niet veel uit, ik zorg trouwens wel voor redelijk wat eiwitten in mijn eerste maaltijd omdat ik dan minder snel weer trek krijg. Als je havermout met bosbessen eet in yoghurt of je voegt er wat eiwitpoeder aan toe dan kom je al een heel eind.
 
Dat maakt voor ons gewone stervelingen niet veel uit, ik zorg trouwens wel voor redelijk wat eiwitten in mijn eerste maaltijd omdat ik dan minder snel weer trek krijg. Als je havermout met bosbessen eet in yoghurt of je voegt er wat eiwitpoeder aan toe dan kom je al een heel eind.

Aah oke, ik eet het altijd met halfvolle melk. Nomnom. Maar ik dacht misschien kan ik beter hele bak kwark met wat nootjes eten of gebakken eieren met groentes in de ochtend. Als ik daar meer resultaten mee boek, is dat mooi meegenomen:D
 
Probeer het gewoon zou ik zeggen met een groente omelet als eerste maal kan ik echt uren vooruit, je komt er snel genoeg achter of het jouw bevalt of niet.
 
Back
Naar boven