Fitness Seller

Na bijna 4 jaar naturel trainen

Uuuh je was op de hoogte dat Lars vechtsport doet? Ik ook alleen mis ik zijn fysieke kwaliteiten:(

Ja dat weet ik, maar omdat ik Lars irl ken weet ik dat hij te vrolijk is om mij te slaan.

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 13:32 ----------

Thanks! nette 200kg bench! Hoop dit jaar ook nog 200 te benchen, nog 10kg te gaan.....

Maar Lars,

Hoe ziet jou gemiddelde borst training er uit?
En train je tot falen, of hoe pak je het aan om tot z'n gewicht te komen ?

• Topic Starter Topic Starter
Nice lars. Tijd om je log weer bij te houden ;).

Vind het leuk om af en toe te updaten als er PR's worden gebroken, maar elke dag een log bijhouden ben ik veel te lui voor hahaha!

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 13:37 ----------

Nee joh jij zou mij nooit stompen :D

Ik vond deze foto laatst nog op me laptop, haha;

fucio5.jpg

hahah vet, is geloof ik 3 jaar oud. Toen zat jij zelfs nog op de opleiding! haha

Vind het leuk om af en toe te updaten als er PR's worden gebroken, maar elke dag een log bijhouden ben ik veel te lui voor hahaha!

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 13:37 ----------

hahah vet, is geloof ik 3 jaar oud. Toen zat jij zelfs nog op de opleiding! haha

Ik die nog op school zat.. het voelt als een eeuwigheid geleden. :o

ziek bezig xD beter keer met jou mee gaan trainen

Zeg, ik dacht dat je eens zei dat je een knieblessure had en dat het benentrainen daardoor niet echt geweldig ging. Hoe staat het daar nu mee? Willen die squats en deads n beetje lukken?

Netjes man!! Ziet er goed uit. big arms! En heel mooi hoor die foto met die meid haha ;)

Zeg, ik dacht dat je eens zei dat je een knieblessure had en dat het benentrainen daardoor niet echt geweldig ging. Hoe staat het daar nu mee? Willen die squats en deads n beetje lukken?

knie is weer 100% en squats gaan super, ga niet super zwaar (toch voorzichtig) maar let vooral op uitvoering en constante spanning. Werk gewicht met squaten is 130 voor 10/12 reps.

Ben ook op het moment weer bezig met deadliften, maar door al die jaren niet te deadliften was mijn deadlift natuurlijk verschrikkelijk zwak vergeleken bij mijn andere kracht stats (180x2) En mijn techniek niet om aan te zien omdat ik mezelf niet wilde laten kennen. Nu eindelijk mijn ego aan de kant gezet en van punt 0 opnieuw begonnen en train nu 2x per week deadlifts op techniek.

Benen meten op het moment 69cm en kuiten 43cm, dus nog een hoop werk aan de winkel!

Ziet er goed uit, keep going zou ik zeggen!

Zieke bench man!

Waar heb je dat Jack daniels tanktop vandaan?:roflol: karma will be given!

Kleine update, een snelle back FAT spread op 108kg

2n1an34.jpg

Laatst bewerkt:
In de bulk en met pomp is niet goed voor definitie, maar toch even een foto gemaakt als update.
Sommige van jullie weten het al maar ik heb heel lang last van een zware knie blessure gehad en ben eigenlijk pas 1,5 jaar netjes mijn benen aan het trainen.

nnl013.jpg

nais hoor!

Terug
Naar boven