Fitness Seller

Na de dood ? wat is jouw visie erop ?

omdat jij hier de hele tijd liep/loopt te roepen dat er leven na de dood is;)

Dat is een mening van mij ja. Ik heb meerdere malen gezegd, als je men vorige posts bekijkt, dat het een mogelijkheid is tot bewezen is dat het niet kan.

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

Maar dit heeft met perceptie te maken. Omdat 'ik' die dingen zeg gaan dingen overkeken worden. Net zoals die eerste site met theorien, terwijl deze theorien van wetenschappers zijn. Als er een wat wetenschappelijkere site wordt gepost en onderzoek gaat die perceptie veranderen, alhoewel mijn standpunt over de hele lijn hetzelfde is.

Beetje slectief lezen afhankelijk van de persoon:)

Laatst bewerkt:
De eerste wet van thermodynamica stelt ook dat energie niet verloren kan gaan of uit het niets kan ontstaan. Iets om over na te denken.

Dat is een mening van mij ja. Ik heb meerdere malen gezegd, als je men vorige posts bekijkt, dat het een mogelijkheid is tot bewezen is dat het niet kan.
---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

Maar dit heeft met perceptie te maken. Omdat 'ik' die dingen zeg gaan dingen overkeken worden. Net zoals die eerste site met theorien, terwijl deze theorien van wetenschappers zijn. Als er een wat wetenschappelijkere site wordt gepost en onderzoek gaat die perceptie veranderen, alhoewel mijn standpunt over de hele lijn hetzelfde is.

Beetje slectief lezen afhankelijk van de persoon:)

Dus jij sluit het bestaan van het vliegende spaghettimonster niet uit?

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

De eerste wet van thermodynamica stelt ook dat energie niet verloren kan gaan of uit het niets kan ontstaan. Iets om over na te denken.

Doel je met energie nou op je ziel, probeer je iets duidelijk te maken in de trant van materie=energie, of loop je gewoon slim te wezen?

Je energie gaat ook niet verloren, het word gebruikt om vuur aan te wakkeren, of om diertjes te voeden.

Dus jij sluit het bestaan van het vliegende spaghettimonster niet uit?

:)Het is hoe je het bekijkt he. Hangt ervan af wat voor jou mogelijk is. Dat is voor iedereen lichtjes anders. Er moet wel een wetenschappelijke basis zijn. En dat je energie zou verdergaan na de dood zou kunnen zijn omdat we nog niet genoeg weten en begrijpen van het universum om het uit te sluiten. Je moet er vanuit gaan dat onze kennis beperkt is, wat momenteel ook is. We zitten volop in ontwikkeling, sneller dan ooit tevoren. De elektronische revolutie is nog 'maar' 100 jaar geleden.

Zoals ik al zei was kernfusie voor de meeste onmogelijk zoals men vroeger ook dacht dat de aarde niet rond kon zijn. Het is maar hoe je het beziet.

Laatst bewerkt:
dat betekent niet dat deze wet overal opgaat, bijvoorbeeld in een zwart gat,singulariteit, en dan heb je nog snarentheorie meerdere dimensies etc.

maar goed je weet gewoon niet wat er na de dood is, als er iets is dan, of wat er gebeurd, dus al die theorieën over leven na de dood zijn even logisch als dat we met ze allen een gym komen zonder squatrack.

dat betekent niet dat deze wet overal opgaat, bijvoorbeeld in een zwart gat,singulariteit, en dan heb je nog snarentheorie meerdere dimensies etc.

maar goed je weet gewoon niet wat er na de dood is, als er iets is dan, of wat er gebeurd, dus al die theorieën over leven na de dood zijn even logisch als dat we met ze allen een gym komen zonder squatrack.

In principe zou deze wet overal moeten kloppen. Snarentheorie en meerdere dimensies zijn dan ook maar therorien en zie niet in hoe die iets aan de wet van behoud van energie veranderen. Een zwart gat hebben ze al van zeer ver kunnen zien en er zou een straal van licht en energie uitkomen.

Laatst bewerkt:
het leven is alleen een ruimtelijke inname met een beweging. Wat is een mens eigenlijk? Na de dood ben je gewoon net zo veel als nu. Je denkvermogen is gewoon een pure biologische/chemische reactie. Je bent en blijft dus niks, behalve dan dat je energie 0 wordt/

en de 2de wet van newton zegt dat kracht gelijk is aan massa maal versnelling.
Het zijn beide leuke weetjes maar wat the **** heeft dat te maken met deze discussie man, echt WTF!

en de 2de wet van newton zegt dat kracht gelijk is aan massa maal versnelling.
Het zijn beide leuke weetjes maar wat the **** heeft dat te maken met deze discussie man, echt WTF!

Omdat jij op energie werkt en als je dood zou gaan wat gebeurt er dan met die energie als deze niet verloren kan gaan?

Laatst bewerkt:
het leven is alleen een ruimtelijke inname met een beweging. Wat is een mens eigenlijk? Na de dood ben je gewoon net zo veel als nu. Je denkvermogen is gewoon een pure biologische/chemische reactie. Je bent en blijft dus niks, behalve dan dat je energie 0 wordt/

Energie gaat natuurlijk nooit verloren, we worden opgevreten door beestjes etc. Maar met de rest ben ik het wel eens.

"Jij" als persoon, wie je denkt dat je bent is niets meer dan een combinatie van al je herinneringen. Je bent dus niets meer dan een gedachte. En aangezien je hersenen nodig hebt om te denken kan je persoonlijkheid de dood niet overleven.

omfg man dit is gewoon te grappig:roflol:

In plaats van te lachen kan je beter zeggen waarom je denkt dat het niet waar is. Dus een mens heeft geen energie nodig uit voeding? Wij hebben geen elektrische impulsen in onze hersenen dan? We zijn energieloos?

Want dit heeft weer met perceptie te maken van mij als persoon. Als en ander het zelfde zou zeggen zou je anders reageren. Als je wat mooie 'wetenschappelijk site's' ziet ook. Net zoals voordien. Je valt dus in herhaling.

Laatst bewerkt:
In plaats van te lachen kan je beter zeggen waarom je denkt dat het niet waar is. Dus een mens heeft geen energie nodig uit voeding? Wij hebben geen elektrische impulsen in onze hersenen dan? We zijn energieloos?

ik zeg nergens dat wij geen energie bezitten, wat ik wel zeg is dat je totaal niet doorhebt wat energie is en hoe energieoverdracht en de wet van behoud van energie in mekaar steken;) (net zoals je geen zak begrijpt over heel het concept 'bewustzijn')
zoals ik al zei: volg ff een cursus fysica en daarna doe je wat er in mn sig staat, voor de zekerheid:)

ik zeg nergens dat wij geen energie bezitten, wat ik wel zeg is dat je totaal niet doorhebt wat energie is en hoe energieoverdracht en de wet van behoud van energie in mekaar steken;) (net zoals je geen zak begrijpt over heel het concept 'bewustzijn')
zoals ik al zei: volg ff een cursus fysica en daarna doe je wat er in mn sig staat, voor de zekerheid:)

Leg het dan eens uit. Het is makkelijk te zeggen dat ik verkeerd ben zonder uitleg.Trouwens ik zeg niet dat het zo is, maar gewoon dat het intressant is over na te denken ivm wat zou kunnen zijn. En jou perceptie van bewustzijn moet daarom niet hetzelfde zijn als de mijne. Dat is voor velen anders.

Laatst bewerkt:
:)Het is hoe je het bekijkt he. Hangt ervan af wat voor jou mogelijk is. Dat is voor iedereen lichtjes anders. Er moet wel een wetenschappelijke basis zijn. En dat je energie zou verdergaan na de dood zou kunnen zijn omdat we nog niet genoeg weten en begrijpen van het universum om het uit te sluiten. Je moet er vanuit gaan dat onze kennis beperkt is, wat momenteel ook is. We zitten volop in ontwikkeling, sneller dan ooit tevoren. De elektronische revolutie is nog 'maar' 100 jaar geleden.

Zoals ik al zei was kernfusie voor de meeste onmogelijk zoals men vroeger ook dacht dat de aarde niet rond kon zijn. Het is maar hoe je het beziet.

Mmz, nee ik vind het niet echt goed wat je zegt, dat zou jij als aanhanger van het wetenschapsisme toch moeten weten.

Dikgedrukt 1: Ehh, hallo: VLIEGEND SPAGHETTIMONSTER en jij zegt als het voor jou kan...

Dikgedrukt 2: Wat is je energie?

Dikgedrukt 3: Het universum, is wel even een andere schaal van discussie dan van 1 soort (mens) op 1 wereld bij 1 zon in 1 sterrenstelsel. (snap je mn punt?)

wil iemand anders dit even voor zn rekening nemen a.u.b? (moraalridder misschien?) ik geef namelijk geen les op kleuterklas-niveau:o

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------

wil iemand anders dit even voor zn rekening nemen a.u.b? (moraalridder misschien?) ik geef namelijk geen les op kleuterklas-niveau:o

omdat ik in een goede bui ben... een basiscursus van 7paginas:)
http://physics.ucf.edu/~khondaker/TeachingMaterial/PHY 2048 L21_22_spring09.pdf

Mmz, nee ik vind het niet echt goed wat je zegt, dat zou jij als aanhanger van het wetenschapsisme toch moeten weten.

Dikgedrukt 1: Ehh, hallo: VLIEGEND SPAGHETTIMONSTER en jij zegt als het voor jou kan...

Dikgedrukt 2: Wat is je energie?

Dikgedrukt 3: Het universum, is wel even een andere schaal van discussie dan van 1 soort (mens) op 1 wereld bij 1 zon in 1 sterrenstelsel. (snap je mn punt?)

Ik zeg niet dat het vliegende spaghettimonster kan. Maar dat je moet openstaan voor dingen. Nogmaals(al 3 keer) er zijn in de geschiedenis al zoveel dingen voor onmogelijk gehouden door de meeste en dan toch verwezelijkt.

En ivm energie er is veel dat we nog niet weten. Er zijn veel theorien en altijd plaats voor nieuwe.

Het universum hoort bij ons. Dat is iets dat we moeten begrijpen voor onzelf beter te begrijpen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven